-Aseara stii ca au venit si prietenii lui Harry din Londra. A fost oribil.
-De ce? Mereu vorbeste despre ei.
-Mda... a venit politia pe la ora 12 si ceva. Cam atunci cand ai avut si tu criza aia...
-Si ce s-a intamplat? De ce a venit politia?
-A fost un tip acolo pe nume Dan. Spuneau cei de la petrecere ca a baut foarte mult si s-a drogat pana nu a mai stiut de el. Oricum am inteles ca are si probleme mintale si probleme cu inima.. si a facut stop cardiac. Pana sa faca stop cardiac, ne-a alergat pe fiecare-n parte cu un cutit, inclusiv pe mine. Dupa asta, a venit ambulanta iar politia ne-a interogat pe toti in legatura cu drogurile, desi numai el si inca niste baieti au avut treaba cu astea. Dan a fost dus de urgenta la spital, iar mama ta l-a vazut, dar ea tocmai iesea din tura.
-O voi intreba ce s-a intamplat cu baiatul asta. Ai idee ce probleme mintale are?
-Este ca tine.. numai ca nu asa rau. De mic a avut ceva.
-Aha.. care este numele lui de familie?
-Scott, parca.
-Ca pe mine!
-Exact!
Nu stiu de ce rad.. este doar un nume.. dar rad.
Mi-e asa greu sa gestionez faptul ca sunt asa.. mi-este greu sa traiesc cu ideea ca eu nu pot gandi normal si cu timpul se poate agrava. Agravandu-se, nu voi mai fi o adolescenta normala, ci una nebuna. Nu voi mai fi capabila sa vorbesc sau sa am prieteni pentru ca viata mea nu va mai fii una obisnuita.
Adorm cu lacrimi in ochi si mi-e teama de ce mi se poate intampla.-Emma! Nu! Nu face asta! Te rog, gandeste-te ca poti castiga in fata acestei tentatii de a o lua razna, spune Ana printre lacrimi.
-Eu nu gandesc. Nu sunt un om normal.
-Ba da, esti!
-Ba nu!!
Atunci imaginea cu omul din pragul usii care isi arata iar ranjetul fioros apare iar; pot simti mana Anei cea incolacita de a mea, pot vedea iar ochii negri de plans ai prietenei mele si mai pot vedea si ciuful blond al baiatului ce se holbeaza la noi. Ce doreste?
-Ha! Te-am prins, domnisoara Scott. Ce mai zice el? Cum mai este?
-Care el?
-Ee, stii tu mai bine. Apropo, nu ai ce sa ascunzi de mine, stiu tot, asa ca da-ti drumul, fa pe nebuna pe aici si arata-mi ca esti dementa. Suna-l pe Raul si zi-i ca te calca pe nervi un baietel asa ca tine. Sa stii ca nu esti singura cu problema asta, nu te mai crede atat de importanta. Acum, trezeste-te! Vreau sa-ti prelungesc chinul. Vreau sa simti ce simt si eu atunci cand te vad cu...Parca sunt mai bine. Am tras un pui de somn si cred ca sunt in forma. Sunt pregatita sa incep o noua zi.
Nu stiu daca e doar mintea mea care-mi joaca feste, dar ghivecele alea nu erau pe geam! In orice caz nu era nimic inflorit aici, decat zambetul mamei care ma veghea in timp ce dormeam. Ma uit la ceas; acesta arata ora sase. Oare sase dimineata sau sase seara? Nu stiu, mai bine o chem pe mama pentru ca am nevoie de ea. Ma simt parca altfel, mai slabita sau.. nu stiu. Chiar nu am idee ce mi se intampla.
CITEȘTI
Intriga
Teen FictionEmma este o tanara liceeana. Grupul sau de prieteni este foarte restrans si plin de secrete, iar cel mai mare dintre ele are sa iasa la suprafata. Raul incearca sa o apere si sa o ajute sa treaca peste, dar nu este de ajuns. Emma are de gand sa faca...