4

18 7 3
                                    

Dolunay'la aramız iyiye gidiyordu. O zaten biraz yavşak bir tip e zaten ben ona göre gayet güzel bir kızdım. Böylelikle planım hızlı bir şekilde devam ediyordu.

"Dolunay şey diyeceğim sana senin şu kızın adı neydi ya hiç bahsetmiyorsun"
"Ha evet gerek duymadim pek ama anlatayım adı Beste Izmir'de yaşıyor."
" Hımm güzel soyadı nasıl tanıştınız?"
"Soyadı Iskender. Biz birinci sınıf arkadaşıyız ben onu ilk gördüğüm andan beri sevdim ama açılmaya bir türlü fırsat bulamadım çünkü etrafında çok çocuk vard. En son cesaretimi toplayıp konuştum. Zor zamanlar atlattik ama bagimiz hiç kopmadi. Öyle bugüne kadar geldik işte"
"Anladım ama uzak mesafede falan orada napiyor bilmiyorsun. Yani aklını karıştırmak istemem ama ihtimallerde var Dolunay."
"Of Feray yine kendi hayal dünyadan birşey uydurdun. Bi git kızım ya saçma saçma konuşma."
"Ay şuna bak düşunende kabahat."
"Pardon Feray ama hassasim bu konuda neyse Recep'in yanına gidiyorum konuşuruz sonra."
"Görüşürüz"

Gıcık şey ya eve gidip hemen kızı araştırdım. Kiz çok güzel değildi ve ilgimi çeken şey kızın sürekli aşk acılı şeyler paylaşması. Sonuçta Dolunay'la arası gayet iyiydi ama bu hali neydi? Al işte adamın sevgilisi bile gizem yahu. Bu duruma bir el atacaktim ama önce Dolunay'la aramız iyiye götürmem gerekti.

Artık her tenefus beraberdik Dolunay'la bazen derslerde beraber oturuyoduk. Akşam sosyal medya da sürekli konuşuyoruz falan.
"Hey Dolunay ya olum oturmasana kızlarla kıskanıyorum,yolacam şimdi hepsini."
"Küçük Feray hanımada bak kıskanırmış beni"
"Kıskanıyorum tabi kalk şuradan!"
"Sen hayırdır kaç gündür bir değişik davranıyorsun ha arkadaşım olmasan diyecem bana aşık"
"Öyledir belkide"
"Ne! Anlamadım?"
"Yakinda anlarsın" deyip piç bir gülüş attım. Çok değişik bakıyordu. Gerçi Dolunay bana karşı hep farklı yaklaşıyordu nedenini bilmiyorum ama öyleydi. Sanki davranışlarım onunda hoşuna gidiyordu.  Zaten şu sevgilisi çok garibime gitti. Bu işin altında birşey olduğu belliydi. Yakında anlardim zaten planım on numara devam ediyor bakalım neler olcak.

Gizemli Filler ÇöplüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin