Bu sabah okul kursu var fakat ben gitmiycem çünkü en yakın arkadaşım Nilsu yine sevgilisiyle ayrılmış. Valla 2 yıldır çıkıyorlar ama 1500 defa ayrılmışlardır. Artık aralarını yapmaktan aşktan soğudum. Biraz kahve içmek için Sinek Cafeye gittik.
"Ya Feray valla yoruldum bıktım Mustafa'dan herşeyime karışıyor zaten arkadaşım kalmadı onun yüzünden."
"Bence Nilsu adam akıllı alıp onu konuşmalısın. Çünkü böyle yaparak sevginize zarar verirsiniz."
"Haklısın da Mustafa zıt bir karakter biliyorsun anlamıyor hiçbişeyi."
"Biliyorum kuzum tamam sıkma canını ben konuşurum onunla sen rahat ol. Daraldım otur otur kızım ekşin yapalım azıcık bune oturuyoruz sabahtan beri."
"Aynen ya kalk Lunaparka gidelim biraz sinir atariz."
"Işte manyak bir arkadaş en sevdiğim koş koş hemen gidelim!"Lunaparkta eğlendik ten sonra yemek yiyip eve geçtik. Geçmez olaydım yahu bizimkiler yine birbirine girmiş e bende gec gelince kurban ben oldum. Artık ailecek babamın borçlarından ve arabalarin dan yorulmuştuk. Annem bizim için boşanmiyordu ortada kalırız falan diye. Oysaki hergün böyle kavga gürültü çekicegimize ayrilsinlar daha iyi. Kavgali ortamda büyümek insanın içini derinleştiriyodu. Ha bide bu kadar sıkıntının içinde bide arkadaş çevrem genişti ve hepsinin ayrı ayrı dertlerini dinliyor çözüm buluyor ve onları mutlu ediyordum. Onlar bana sorduklarında ben iyiyim deyip geçiyorum. Ben çoğu şeyi içimde yaşayan bir insanım. Bu bana artı bir ağırlık katıyor ama umrumda değildi. Keşke biri beni anlasa iyiyim dediğimde ya iyi değilsin belli dese biri.. Annem bikaç gün dışarı çıkma geç kalmaman gerektiğini anlarsın dedi valla işime gelir tüm gün uyurum. Zaten kafam bir hayli dolu,günümun çoğu Dolunay olayını düşünmekle geçiyor. Onunla konuşurken mutlu oluyorum. Ilk defa bir insan bana böyle iyi geliyordu. Neydi onu diğer insanlardan ayıran? Ah keşke bilsem.
Gece sabahliycaktim şansa Banu yazdı. Sınıftan en yakın arkadaşlarimdan biriydi o çok iyi kızdı ve onu çok seviyorum.
"Feraaayy kankalarin en gülü"
"Gecenin 4 de sen uyumadigina göre kesin birşey olmuştur kuzum"
"Işte gerçek dost be! Ya kanka ya biliyosun 11 ler deki çocuk işte. Daha adını bile bilmiyorum ama sürekli karşı karşıya kalıyoruz."
"Bilmez miyim geçen merdivende çarptığında çocuğa öyle bir baktın ki çocuk anladı yani birseyler olduğunu manyak seni"
"Heyecan yaptım kızım napiyim çok hoş ya lanet olsun etrafında bir sürü kiz var ay yolasim var onları"
"Yolalim kanka biraz ekşın gerek fenkşın yanii"
"Ya Feray valla senle konuşmak insana çok iyi geliyor ne deli kizsin sen"
"Tabilan canım kendim"
"Ahahah e ne var ne yok durgunsun bu aralar?"
"Yokbe iyiyim kuzum"
"Şu yalanı bir ben konuşamiyorum Feray haa şu Dolunay olayı noldu?"
"Güzel kanka herşey istediğim gibi gidiyor ama Banu birseyler oluyor.."
"Lütfen düşündüğüm şey olmasın noluyor kuzum?"
"Ben.. şey galiba.."
"Ondan hoşlanmaya başladın değil mi?
"Hı hı"
"Biliyordum böyle olacağını lütfen o senin için imkansiz biri yapma bunu kanka"
"Biliyorum Banu neyse hadi yatıyorum ben okulda görüşürüz pazartesi iyi geceler seviyorum seni"
"Bende seni kuzum iyi geceler"
Ah noluyor du içimdeki fillere. Lütfen sakin kalin filler lütfen diyip uykuya daldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Filler Çöplüğü
Chick-LitBen Feray Cavıdan , mutlu olunca kalbinde fill uçurucak kadar hayat dolu bir kızım. Zaman geçtikçe içimdeki filler ölmeye başlıyordu.Ama fillerim ölürken çok garip birşey oldu . Ansızın hayatıma giren gizemli Dolunay Tamer resmen beni küllerimden sa...