Jack PoV
Cesta autom trvá nekonečne dlho ako vždy ,keď sa na niečo tešíte.V ušiach mi hrá moja obľúbená hudba a pozorujem okolie cez okno.Slnko mi svieti do očí a za oknom sa mihajú autá a stromy.Nato,že je koniec augusta je vonku pomerne teplo.
Naša čierna dodávka hrkoce po starých cestách ako hracie autíčko naplnené cukríkmi.A Nick sa každej jednej snaží vyhnúť.Krátke blond vlasy mu vejú vo vetre klimatizácie.Jeho modré oči zakrývajú slnečné okuliare.Jedna ruka na volante a druhá položená na Hanninom stehne.Nízka okuliarnatá blondína bola opretá o okno ,začítaná do knihy.Jej hnedé oči behali sem a tam po riadkoch.Na jej sedačke boli vyložené Zackove nohy.Jeho čierne vlasy mu padali do zelených oči pri hraní Nintenda. Stále naštvaný jednou rukou odtláčal Emilynu hlavu,ktorá jej stále padala na jeho rameno.A nakoniec brunetkyna hlava padla na moje .Štuchol som do nej, aby sa prebrala,pretože Nick už pomaly spomaľoval.
Vypol som hudbu a schoval som si slúchadlá do tašky.Pomaly som sa vystrel,aby som si narovnal chrbát,ktorý ma bolel z dlhej cesty.Nick zastavil a my sme začali vystupovať.Nadýchol som sa čerstvého vzduchu a hodil som si na seba čiernu košeľu,lebo sa už pomaly ochladzovalo.Pobrali sme si veci z kufru a vybrali sme sa lesnou cestičkou na čistinku. Na ktorej si chceme rozložiť tábor.
Kráčal som vedľa Nicka a Hanni a za nami išla Emily so Zackom. Nick je môj starší brat.Netypovali by ste nás ani na susedov.Ja mám hnedé vlasy a hnedé oči a Nick,ako som už spomínal, je úplný opak. Taktiež je tu najstarší.Je mu devätnásť a nám ostatným osemnásť.
Lesná cesta sa pomaly zmenšovala na úzky chodník ,až vyústila na čistinku. Fúkal studený vánok a slnko už pomaly zapadalo.Stála tam chata.O tej sme nevedeli.
Nebola obyčajná.Niečo na nej bolo.◼Bianca◼
YOU ARE READING
Lovci sŕdc
FantasyZ piatich teenagerov sa stali lovci. Každý deň je pre nich nové dobrodružstvo,ale taktiež aj smrteľné nebezpečenstvo... "Celý život,celý sprostý život sa naháňame za démonmi a príšerami,"plakal a celým telom mu prešiel kŕč. "Ja už nevládzem,"kľakol...