Nick PoV
S chalanmi sme sa rozhodli preskúmať chatu.Pomaly sme otvorili dvere,ktoré s vrzgotom povolili.Vošli sme do chaty,silná atmosféra domu naháňala strach.Boli sme vystrašení,ale išli sme ďalej.V chate bola zima ,lebo sa vonku prudko ochladilo.Zrýchlili sme krok a šli hlbšie do útrob budovy.Zrazu sme spoza rohu videli vychádzať čiernu postavu smerujúcu na poschodie.Opatrne nakráčajúc sme šli v jej stopách.Nad odpočívadlom viseli obrazy ľudí s desivo pokojnými výrazmi. Po postave ani stopy. Skúsil som stlačiť kľučku prvých dverí. Zamknuté. Jack skúsil ďalšie, tiež zamknuté. Až na konci zle osvetlenej chodby sa nachádzali dvere, ktoré pod stiskom kľučky povolili. Zack pomaly nazrel dnu. Zafučal silný vietor, ktorý otvoril dvere dokorán. V kúte izby kľačala čierna postava.Zahliadli sme dve červené svetlá. Až potom sme zistili ,že to neboli svetlá, ale oči, a že postava nie je človek, ale tvor.
Tvor sa začal pohybovať smerom k nám až po nás vyštartoval. Ja som začal utekať dole schodmi,panika zaplavila celé moje telo.Jack to zobral skratkou a preskočil zábradlie až pristál na prízemí.Samozrejme,že spadol. Zack išel za mnou a potkol sa. Príšera sa za ním rozbehla a zaútočila na neho. Bol som už dole ,keď som započul výstrel. Jack sa s krívaním okamžite rozbehol za ním, išiel som aj ja a v polovici schodov som začul ženský výkrik. Ten výkrik bol taký hlasný ,že ho museli počuť aj dievčatá vonku ,ktoré pripravovali stany.
Pokračoval som hore rýchlym krokom. Pri tom, čo som videl sa mi zdvihol žalúdok. Na zemi ležal Zack, a na ňom šedý netvor so zahnutými pazúrmi, ktoré mal priložené k Zackovmu krku.Ten ženský krik patril Zackovy. A ten výstrel patril dievčaťu s brokovnicou,pár metrov pred nimi. A vedľa Zacka stál Jack ,ktorý sa namáhal aby sa nepovracal.
"Nestoj tam a pomôž mi!" zakričal Zack na Jacka. Jack sa spamätal a pokúsil sa z neho odsunúť toho tvora. Za mnou sa ozvali kroky.
"Kde ste toľko?" spýtala sa Emily. Hanna do mňa strčila a podišla dopredu. Ticho zhíkla a priložila si ruku k ústam.
"Čo sa to tu dopekla deje?A kto to je ?" otočila sa ku dievčaťu."Som Nim,"povedala.Bola vysoká na moje pomery.Mala hnedé dlhé vlasy zopnuté v cope ,tmavozelené oči a oblečený mala čierny kabát a vysoké čierne čižmy.Vyzerala tak na tridsať.
Zack sa postavil na nohy a roztraseným krokom prešiel za nami.
"Tak ,keď už je klud, tak vám to vysvetlím."
"Som lovkyňa ,ktorá loví démonov,duchov a rôzne príšery.Za úlohu mám zabiť ich a zobrať im srdce."
"A to vám máme akože veriť?"spýtala sa Emily a Nim len vystrela ruku a ukázala na tvora pred ňou.
"Fajn a čo s tými srdciami potom robíte?" opýtal som sa,len aby sa tá pani s brokovnicou nenaštvala.
"Keď netvora zabijete a zoberiete mu srdce tak sa nemôže zregenerovať. Držíte ho v tejto dimenzii."
"A do čoho to chytáte?" opýtala sa Hanna.
"Volá sa to huntercord,"Nim vytiahla z backpacku zhruba 15 centimetrovú krabicu, prišla k tvorovi, krabičku mu priložila k hrudi a ten krvilačný nástroj mu vytrhol srdce."Asi mám doživotnú traumu," z ničoho nič do ticha vyhŕkol Zack
◼Nya & Bianca◼
YOU ARE READING
Lovci sŕdc
FantasyZ piatich teenagerov sa stali lovci. Každý deň je pre nich nové dobrodružstvo,ale taktiež aj smrteľné nebezpečenstvo... "Celý život,celý sprostý život sa naháňame za démonmi a príšerami,"plakal a celým telom mu prešiel kŕč. "Ja už nevládzem,"kľakol...