Part 2

48 6 1
                                    

Som lovkyňa, ktorá loví démonov,duchov a rôzne príšery.Za úlohu mám zabiť ich a zobrať im srdce."
"A čo s tými srdciami potom robíte?" opýtal som sa.
"Keď netvora zabijete a zoberiete mu srdce tak sa nemôže zregenerovať. Držíte ho v tejto dimenzii."
"A do čoho to chytáte?" opýtala sa Hanna.
"Volá sa to huntercord,"
Nim vytiahla z backpacku zhruba 15 centimetrovú krabicu, prišla k tvorovi, krabičku mu priložila k hrudi a ten krvilačný nástroj mu vytrhol srdce
____________________________________

Hanna POV

                *o rok neskôr *

Utorňajšie ráno.
Sedela som v obývačke na gauči ,keď som počula ako niekto rýchlo schádza zo schodov .
Obzerala som sa ponad plece a videla Nicka ako sa ženie do obývačky s laptopom v ruke."Ľudia poďte sem!"zakričal a prisadol si na gauč .

"Čo hulákaš ,niekto sa tu snaží relaxovať ,"povedal Zack ,očividne rozospatý , schádzal dolu drevenými schodmi .
"Našiel som niečo čo vás bude zaujímať."

Keď prišiel aj posledný člen nášho týmu, ukázal nám Nick správu ,ktorú našiel na internete. Písalo sa v nej o záhadných smrtiach v okolí Riversidu.
" Vyzerá to tak že máme prácu," povedala Emily nadšene.
"To ťa tak teší naháňanie mýtických stvorení, ktoré ťa môžu kedykoľvek zabiť?" ospalo zachrapčal Zack.
"Je to naša práca, už si si mohol zvyknúť," odvetila mu.
"Ja len nechápem ako ťa môžu tešiť nevysvetlené vraždy. Chápeš? Mŕtvoly."
"Choď spať! Bude pokoj."
Zack jej už chcel niečo odvrknúť ,ale skôr než to stihol som sa ozvala ja.
"Ukľudnite sa! Mali by sme sa sústrediť na prípad."
"Keď ste už podebatovali, mohli by sme konečne vyraziť" znudene odvetil Nick.

Jack PoV

Všetci sa rozbehli pripraviť sa. Vybral som sa ku knižnici.Postavil som sa bližšie ku knihám ,a keď som našiel správnu dosku ,dupol som na ňu .Knižnica sa odsunula a odkryla vchod do pivnice.Vybral som sa dolu schodmi ,lenže posledný schod som si nevšimol a potkol som sa oň .Ocitol som sa na zaprášenej zemi .Zanadával som si a postavil som sa z dlážky .

Okolo mňa boli samé police plné Huntercordov .Zamieril som ku skrini a vytiahol som z nej dva nepoužité (pre istotu) a vybral som sa hore.Dosť sa to tu zmenilo za ten rok.Ani za nič by som netvrdil,že chata,ktorú sme objavili pred rokom bude raz našim domovom.Oproti vchodu do pivnice bola otvorená obývačka s bielym gaučom.Na ľavej strane bol vchod do kuchyne.Na pravo hala a schody vedúce na poschodie.
"No tak pohnite sa !"zakričal Nick zo svojho auta .A tak som sa vybral von.

*O 3 hodiny *

"No tak, kedy tam už budeme?" zapišťala Emily už asi 20 krát a Nick jej už asi 28 odpovedal to isté:
"Za 5 minút ."
Hanna na sedadle spolujazdca čítala knihu a Zack driemal v strede medzi mnou a Emily.Bol som zvedavý čo nás čaká v Riverside a tak som na tablete čítal všetky články,ktoré písali o tých vraždách .

Za 20 minút sme zastavili pri drevenom hoteli v Riverside.
Nebol to síce štvorhviezdičkový hotel,ale toto nám stačilo.
Uvítal nás postarší pán, asi recepčný.
Bol nízky a zavalitý.Mal plešatú hlavu a na modrých očiach mal dioptrické okuliare.Oblečenú mal zelenú zásteru.
Dal nám kľúče od dvoch izieb a poprial nám príjemný pobyt. Skôr než stihol odísť, som ho zastavil.
"Chcel som sa len spýtať, neviete niečo o tých vraždách ?"
Tvárou recepčného sa mihol tieň. Zamračil sa ,ale aj tak odpovedal.
"Neviem ti povedať nič konkrétne. Môj kamarát Billy je tiež medzi obeťami. Všetci zavraždený mali doškriabané tváre, identifikovanie bolo ťažké. Viac neviem, ostatné sú iba povery."
"Aké povery?" spýtal som sa.
"O vrahovi. Vraj ho niekto videl. Hovorí sa ,že má na hlave niečo ako rohy," zhlboka sa nadýchol."Ale naisto ti môžem povedať, že sa tu deje niečo temné," a s týmito slovami odišiel.

◼Bianca & Nya ◼

Lovci sŕdcजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें