Part 4

15 2 0
                                    

Jedná sa o Fearus Gobharus v preklade o kozieho muža."
"A nato si prišiel ako?"spýtala sa Emily.
"Stopy kopýt ,pazúre,ľudia si vraj všimli,že má rohy.Tri hlavné znaky,ktoré dokazujú ,že ide o Fearusa Gobharusa."
____________________________________

Zack PoV

"Okey, máte všetko?"spýtala sa Hanna
Nastupovali sme práve do dodávky , ktorá bola odparkovaná pri poli oproti hostincu. Pred hostincom už dávno stáli policajti.Privolala ich upratovačka , ktorá prišla ráno na svoju smenu.
Samozrejme,že my sme už dávno odišli.Mali sme namierené do miestnych lesov,ktoré obkolesovali severnú časť Riversidu.

Nick naštartoval a vyrazili sme.Za oknom sa mihali domy a polia.V októbri bola už docela zima.Všetci sme mali oblečené teplé bundy a naše lovecké čierne jeany. Išli sme okolo starého kostola.Vedľa neho bol malý cintorín.S divnými náhrobnými kameňmi.
"Zack počúvaš ma?"drgla do mňa Hanna.
"Čo?"odvrátil som zrak od okna a upriamil ho na Hannu,ktorá sedela vedľa mňa v zadu.
"Že tu sa píše,že kozieho muža sa dá zabiť jedine nejakým koloidno-svätým predmetom.Čo vôbec netuším čo to môže byť."
"Podľa mňa to musí byť niečo vyvážené,"ozval sa Jack spredu.
"Wau Jack,ty sa nezdáš,"poznamenala doberavo Emily,ktorá sedela vedľa Hanny.
Jack sa otočil a vyplazil na Emily jazyk.
"Dieťa,"poznamenala,načo Jack prevrátil svoje hnedé oči a otočil sa dopredu.

Po pár minútach Nick zaparkoval dodávku na krajnicu.Vonku mrzlo,boli asi tri hodiny a asi za hodinu zapadne slnko.
Vystúpili sme von a ja som išiel otvoriť kufor ,aby sme si zobrali potrebné veci.
Emilyn luk a tulec,moje dva lovecké nože,Nickovu cortanu,Hanninu katanu a Jackov meč zo série Man at Arms,ktorého čepeľ je vyrobená z uhlíkovej oceľ.
Klasika.Lepšie než pištole,ktoré nefungujú na každého tvora.
Hanna ešte pripravila svätenú vodu a zobrala dáky kameň do vrecúška.
A vyzbrojený sme sa vybrali do lesa.
Na smrť.To bude sranda!

Nick PoV

Toto nedopadne dobre.Cítim to.Síce to cítim pri každom prípade,ale nevadí.
Pevnejšie som stisol cortanu,keď začali praskať vetvy.Všetci sme spozorneli.Boli sme už v lese.Postupovalo to k nám.Znova praskanie a potom som už iba videl letiaci šíp smerom ku kríkom.Z ktorých niečo vypadlo.
Emily začala vrieskať .Hanna sa jej zľakla a tak začala kričať tiež.A tak sme ako piati idioti vrieskali na mŕtveho jeleňa,ktorý vypadol z kríkov.
"Paráda,zabila si nevinného jeleňa,"
zvolal Zack.
"To som nechcela,myslela som,že to bol ten tvor."
"Jasné,lebo po desiatich minútach chôdze v lese sa len tak zjaví v kríkoch a nechá sa zabiť obyčajným šípom,"rýpal Zack.
Už som videl ako Emily naťahuje tetivo a chce vystreliť šíp na Zacka.
"Dobre posuňme sa ďalej,"povedala Hanna a vybrali sme sa hlbšie do lesa.

Hanna PoV

Chodíme tu už asi pätnásť minút v kruhoch.Sme hladní a sme unavený,keďže sme spali asi iba štyri hodiny.A stále nič.Nick prišiel bližšie ku mne a chytil ma za ruku.
"Myslím,že by sme sa mali vrátiť,"povedal Nick
"Možno,ale mali by sme tomu dať ešte šancu."
Nick sa na mňa zahľadel svojimi modrými očami.
"Čo?"
"Nič,"naklonil sa a dal mi pusu.
"Ty plačeš?"zamrmlal Nick do bozku.
"Prečo by som mala plakať?"spýtala som sa.Nick odstúpil a tvárou mu prešlo zhrozenie.
"Čo sa deje?"rýchlo som si prešla rukou po tvári.Na ruke som mal krv.Pomaly som sa pozrela hore a na okuliare mi kvapla ďalšia krv.Nad nami,na najvyššom konári visela mŕtvola obesená na vlastných črevách.Cúvla som do zadu a začala som si čistiť okuliare.
"Ľudia rýchlo poďte sem!"zavolal Nick ostatných.
"Čo sa deje?"dobehol Jack s ostatnými v pätách.
Nick kývol hlavou hore.
"Sme blízko."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lovci sŕdcWhere stories live. Discover now