Jack PoV
Ticho som sa vybral hore drevenými schodmi na prvé poschodie.Problém bol ,že mi nikto nepovedal aké číslo izieb máme.A všetci sa hneď zdekovali preč,keď som sa rozprával s recepčným.Tak som klopal.Prvé nikto,druhé nikto,tretie otvoril Zack.
"Čo tu vyklopávaš?"
Prešiel som popri ňom a odpustil som si nemiestnu poznámku .Poobzeral som sa po izbe a zbadal som Emily na jednej z dvoch postelí.
"Pardon zlá izba,aké je číslo tej troj-izbovej?"spýtal som sa.
"Bro, akej troj-izbovej ?Nick zarezervoval iba dve dvojizbové ,takže si pekne pospíš s Emily v jednej posteli."uškrnul sa Zack
"Prečo Nick nezarezervoval ešte jednu ,veď teraz tu nemôže byť ubytovaných toľko ľudí?"
"Kamo ver mi aj ja by som radšej bol inde ako s Emily na izbe..."
"Drž hubu,toto je tvoj prvý a posledný krát kedy bude nejaká žena dobrovoľne s tebou na izbe,"rozčúlila sa Emily.
"O to sa ja nemusím vôbec báť,"povedal Zack a rukami prešiel zhora dole a naspäť ukazujúc na svoje telo.
Prečo musím byť s týmito dvoma na jednej izbe?Po vybalení vecí sme sa všetci vybrali dole najesť.Jediné schopné jedlo,ktoré bolo na jedálničku bol guláš.
"Päť krát guláš!"skríkol recepčný na postaršiu páni za pultom.
"To je moja žena."
"Rodinný podnik a tak,"oznámil nám a odišiel dozadu za svojou manželkou.
"Preboha horší hotel ste nemohli vybrať,"posťažovala sa Emily.
"Není až taký zlý.Boli sme už v horšom,"povedal Nick
Prvé poschodie sa skladalo z recepčného pultu, za ktorým boli dvere do kuchyne.Oproti pultu boli drevené stoly a stoličky.Vlastne skoro všetko tu bolo z dreva.Podlaha,vchodové dvere,ktoré boli oproti dreveným schodom,ktoré viedli na druhé poschodie.Keby tento hotel napadli termity,neviem čo by z neho ostalo.Po dvadsiatich minútach nám recepčný priniesol náš guláš.Nabral som si plnú lyžičku a ochutnal som ho.Neviem čo to bolo za mäso,ale žuval som ho dobrých päť minút.
Pozrel som sa na Zacka,ktorý si z úst vyťahoval vlas ,no on teda dúfal,že to bol vlas.
"No fuj,asi budem vracať,"povedala Hanna a odsunula svoj guláš ďalej od nej.
"Toto je dobrý hotel,boli sme aj v horšom,"zopakovala sarkasticky Emily Nickové slová.
Fajn dojedol som.Potom sme už len vymysleli plán na zajtra a každý sme sa pobrali do postele.Ja vedľa Emily.
Ľudia vy ani neviete ako dlho takej žene ako Emily trvá pokiaľ sa uloží.Od vyčistení pleti, o ktorej sme so Zackom dostali prednášku,až po starosť o vlasy .Doslova som videl ako Zackovy pulzovala žila na čele.
Keď už si vedľa mňa konečne ľahla a zhasla .Zaspal som.Ani som nevedel ako ma ta cesta v aute zmohla.V strede noci ma niečo prebudilo.To niečo bola Emily ,ktorá do mňa štuchala.
"Mmm," zamrmlal som a otočil som sa na druhý bok,chrbtom k nej.
"No tak Jack vstávaj,"povedala a zase ma začala štuchať do chrbta.
"Nechaj ma spať !"
Počul som pochrapkávanie Zacka a tichý tikot hodín .Čo ma znova začalo pomaly uspávať.Cítil som, ako sa nadvihla matrac,tiché kroky na dlážke a potom už len:
"Kurva!" a Emilyn prekvapený vreskot.
Rýchlo som sa posadil a snažil sa zaostriť na Zackovu postel.
"Si normálna?!"zvreskol na Emily Zack s nožom v ruke,ktorým mieril na jej krk.
"Čo to tu do pekla stvárate?"spýtal som sa už plne zobudený a naštvaný.
"Ta krava sa ku mne prikradla a začala tu do mňa štuchať."
"Prečo si na mňa vytiahol nôž si normálny?!"naštavene povedala Emily.
"To bol reflex ,keby ma niekto v spánku napadol.Čo by som mimochodom uvítal viac ako teba."
"Ty choromyseľný psychopat,"zavrčala a začala ho mlátiť po hlave.Pribehol som k nej a chytil som jej ruky.
"Prečo si ho budila?"spýtal som sa jej a cítil som sa ako v škôlke.
"Lebo si mi neodpovedal a ja som dole počula nejaký buchot tak som vám to chcela oznámiť .Neznelo to normálne."
"O môj bože ,poďme sa tam pozrieť , lebo už vážne niekoho zabodnem,"povedal Zack ,zastrčil si nôž za nohavice a vybral sa k dverám.Potichu sme schádzali dole schodmi ,a keď sme prišli na recepciu čakalo nás prekvapenie. A taktiež silný zápach.Na pulte, kde mal recepčný počítač už nebol počítač ,ale mŕtvola a hádajte koho. Recepčného. Zack si flustrovane prehrábol svoje čierne vlasy a pristúpil k mŕtvole.Po chvíli sa pozrel na Emily svojimi zelenými očami.
"Choď zobudiť Nicka a Hannu .Dneska už bolo dosť spánku."Po pár minútach už schádzali dolu schodmi.Nick mal na hlave blond hniezdo a žmolil si oči.
Hanna bola oblečená iba v tielku a v šórtkach.
Ale jeden pohľad na mŕtvolu ich prebudil.
"Preboha,"povedala Hanna
"Bol tu.Cítim to."
"Ver mi to my všetci."
Neznesiteľný zápach sa šíril po celej miestnosti.
Nick sa postavil vedľa Zacka.Vytiahol šedú kapsičku a rozvinul ju.Bola plná skalpelov,plastových skúmaviek,lúp,doktorských rukavíc a ďalších podobných vecí.Nasadil si rukavice a zobral si do ruky skalpel.
Emily odstúpila a išla si sadnúť na drevenú stoličku. Hanna zobrala veci na zabezpečenie dôkazov a vybrala sa zabezpečovať .Ja som si zobral do ruky foťák a začal som zaznamenávať. Pofotil som mŕtvolu a vybral som sa za pult.Pod ním boli uložené nejaké papiere.Nič zaujímavé.Keď som sa chcel postaviť niečo sa v kúte zablysklo. Nahol som sa a zdvihol som špicatý predmet.Pozrel som sa bližšie.Bol to pazúr.Vyšiel som von pred hotel a poklopal som Hannu po ramene.Ešte stále vonku bola tma,pofukovalo a jediné svetlo vychádzalo z okien hostinca.
"Hej,mám tu menší dôkaz,"oznámil som jej.
"Ukáž,"natiahla sa po pazúry.
"Zaujímavé."
"Pozri čo som našla ja."
Chytila ma za ruku a ťahala ma smerom k prednému oknu.Pod ním boli v bahne odtlačky kopýt.
"Myslím,že som našla stopy nášho vraha."
"A nato si prišla ako?Mohla to byť aj obyčajná koza."
"Ktorá koza chodí po dvoch?"
"Goofy!"
"Goofy bol pes Jack,"zasmiala sa a prekrútila očami.
"No tak fajn,"odfotil som stopy a spolu s Hannou sme sa vybrali dovnútra."Sledujte čo som našiel,"vyzval nás Nick a my sme sa všetci zhŕkli okolo stola.
"V tele som našiel zarytý pazúr ,"vyložil ho na stôl.
"Ten istý čo aj ja pod pultom,"vytiahol som ho a taktiež som ho vyložil na stôl.A stala sa z toho hra kto koho predbehne v dôkazoch. Hanna vyložila svoje odtlačky,ja som zase dohodil fotky z fotoaparátu. Zack začal vykladať anatómiu obete.Do toho mu začal Nick pritakávať a Hanna spustila niečo o kopytníkoch.V tom sa Emily postavila a my sme stíchli.
"Kto počul buchot z dola a oznámil to ako prvý?Ja.Čiže tým pádom som jasný víťaz,"a posadila sa."No fajn takže.."začala Hanna pozerajúc sa stále na Emily.
"Teraz už na sto percent vieme,že sa nejedná o človeka.Samozrejme ,že podľa zápachu.."
"My vieme nie sme tupý.Prečo to vždycky zhrniava Hanna?"spýtal sa naštvane Zack.
"Lebo je tu z nás najmúdrejšia,"oznámil Nick a spolu s Hannou si dali ten nechutný zamilovaný pohľad.
"Brzdi brácho,lebo z toho pohľadu môže otehotnieť,"zasmial som sa.
Nick mi do ramena buchol päsťou.
"Máš šťastie,že si môj brat,"zasmial sa Nick.
"Jasné."
"Naspäť k prípadu ľudia,"poznamenal Zack
"Takže,keďže mám slovo teraz ja."Hanna prekrútila očami." Zhrniem to.Náš páchateľ sa moc nestará o svoj zovňajšok a taktiež o hygienu.."
"Zack!"napomenula ho Hanna"Fajn,zistil som,"vytiahol svoj zápisník do ktorých sme si od nášho zácviku zapisovali tvory a fakty a tak ďalej,
"Že sa jedná o Fearus Gobharus v preklade o kozieho muža."
"A nato si prišiel ako?"spýtala sa Emily.
"Stopy kopýt ,pazúre,ľudia si vraj všimli,že má rohy.Tri hlavné znaky,ktoré dokazujú ,že ide o Fearusa Gobharusa."◼Bianca & Nya◼
YOU ARE READING
Lovci sŕdc
FantasyZ piatich teenagerov sa stali lovci. Každý deň je pre nich nové dobrodružstvo,ale taktiež aj smrteľné nebezpečenstvo... "Celý život,celý sprostý život sa naháňame za démonmi a príšerami,"plakal a celým telom mu prešiel kŕč. "Ja už nevládzem,"kľakol...