4 suçlu vardı. Bunların adları Kaya, Aslan, Çınar ve Aras'dı. Polislerden kaçıyorlardı. Ama halk tarafından seviliyorlardı. Kötüleri öldürüyorlar ama polisler tarafından aranıyorlardı. Bir ormanda iki katlı kulübe gibi bir yerde yaşıyorlardı. Kimse orayı bilmiyordu. Bunların başı Kaya'dır. Bu çeteyi Kaya oluşturmuştur. Bir gece uyumadan sohbet ediyorlardı.
Kaya: Bir çay içsek mi?
Aslan: Aslında abi, doğru söylüyorsun. Hem gece gece sohbette ederiz.
Kaya: Evet. Çınar ile Aras, 4 çay getirin.
Çınar: Tamam abi. Aras, hadi.
Aras: Peki gidelim. Yürü.
Çayı getirdiklerinde sohbet etmeye başlarlar.
Aras: Kaya abi, polislerden kaçıyoruz. Kim bilir ne kadar sürecek?
Kaya: Şimdi daha bizi arıyorlar. Ama en sonunda bize hiç birşey yapamayacaklar. Zaten şimdide yapamıyorlar. Ha ha ha! Belki bir gün artık suçsuz olarak dağılıp hayatın keyfini çıkarırız.
Çınar: Nerde o günler abi?
Kaya: İlerde. Birgün bizde hayatın tadını çıkaracaz. Sevecez. Belkide sevilecez. Polisler bizi arıyor ama bizi yakalayamacaklar. Yakalanmamaya dikkat edin.
Aslan: Peki abi.
Kaya: Artık uyuyalım. Saat 04:00. Madem bir iki saat uyuyalım.
Çınar: Peki abi.
Uyurlar ve birbirlerine iyi geceler dilerler. Sonra Kaya bir rüya görür. Rüyasında polisler bir gece onu kovalıyordu. Polis onu yakaladı. Kafasına silahı dayadı. Sonra bir hareket yaparak Kaya polisin kafasına silahı dayadı. Sonra bir kız sesi duydu. Ses rahmetli annesinin sesi idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular
ActionHer geçtiği yere zarar veren 4 kişi bir çetedir. Polisler tarafından aranıyorlardır.