Polisler yola çıkar.
Kaya ve çetesi
Kaya: Aras, git biraz atıştırmalık şeyler al.
Aras: Peki abi. Abi polis.
Kaya: Ne polisi.
Polisler geldi çatışıyorlardı. Polisler kalabalıktı.
Çınar: Abi şimdilik birşey yapamayız.
Kaya: Evet uzaklaşmamız lazım.
Kaya ve çetesi uzaklaşıyordu. Hepsi bir yöne giiti. Ahmet amir Kaya'yı kovalıyordu. Kaya yere düştü. Polis sonra Kaya'ya yaklaştı. Ona tam kelepçe takarken Kaya hareket yaptı. Silahı ele geçirdi. Ahmet amirin kafasına dayadı. Sonra rüyasında gördükleri aklına geldi. Çok düşündü.
Ahmet amir: Vuracak mısın beni? Vur o zaman.
Kaya peşini bırakması için onu ağaca kelepçeledi ve ordan kaçtı. Sonra oraya Tolga başkomser geldi.
Tolga: İyi misiniz?
Ahmet: İyi gibi görüküyor muyum?
Tolga: Haklısınız. Durun sizi çözeyim.
Ahmet: Durmuşum zaten.
Tolga: Oldu özgürsünüz.
Ahmet: Sağol.
Tolga: Ne demek?
Ahmet: Hadi peşlerine düşelim.
Peşlerine arabalarıyla düşerler. Ama kaç saattir bulamazlar. Sonra karakola giderler. Polislerin müdürünün adı Serhat müdürdür. Polislerle konuşuyordu.
Serhat müdür: Ahmet, demişsin Kaya'nın peşine ben düşecem. Adam resmen seni ağaca kelepçeledi.
Ahmet amir: Hareket yaparak silahı aldı. Sonra uzun uzun birşeyler düşündü ve beni ağaca kelepçeledi.
Serhat Müdür: Amire bak. Amir misin sen? Hadi neyse odalarınıza dağılın.
Ahmet amir odasına gider. Çok sinirlenir. İçinden Kaya ve çetesini yakalayacağına yemin etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular
ActionHer geçtiği yere zarar veren 4 kişi bir çetedir. Polisler tarafından aranıyorlardır.