Rozdział I

1.8K 49 27
                                    

Był sierpień. Było dość chłodno jak na ten miesiąc. Hermiona dopiero wstała. Była godzina 7:25. Dzisiaj wyjeżdżała do Hogwartu razem ze swoją przyjaciółką z domu-Ginny Weasley. Hermiona postanowiła, że się ogarnie. Poszła do łazienki i napuściła wody do wanny, co trochę potrwało więc zamierzała poczytać  "Proroka Codziennego". Wróciła do łazienki, zakręciła wodę, nalała swojego ulubionego olejku do kąpieli o zapachu świeżej mięty z truskawką i weszła do wanny. Wykąpała się i wyszła z łazienki owinięta ręcznikiem w jednorożce i podeszłą do szafy szukać ciuchów. Praktycznie była już spakowana, ale zostawiła trochę ciuchów na wszelki wypadek. Postanowiła, że ubierze czarne rurki z dziurami które wyeksponowały jej kobiece kształty dolnej partii ciała, do tych spodni ubrała białą bluzkę na krótki rękaw, do tego czarne bolerko i trampki koloru białego. Już ubrana Miona podeszła do swojej toaletki w pokoju i postanowiła, że dzisiaj zrobi nudziakowy makijaż. Usiadła na łóżku i zaczęła rozmyślać, gdyby nie to, że przerwał jej czyiś głos...

-Hermiona !! Zejdź na śniadanie !-krzyknęła Jean Granger.

-Dobrze Mamo !!-odkrzyknęła po czym zeszła na dół.

Przytuliła mamę i usiadła do stołu. Nałożyła sobie jajecznicę z jeszcze gorącym tostem. Nim się obejrzała była godzina 9:15. Szybko pobiegła na górę po kufer, już miała wychodzić, gdyby nie to, że mama ją zatrzymała.

-Uważaj na siebie Mionka-powiedziała Jean.

-Dobrze mamo-odpowiedziała Hermiona po czym uściskała mamę i odeszła.

Była już na dworcu King's Cross. Przeszła przez magiczną ścianę i zobaczyła, że na peronie czeka na nią Ginny wraz z Ronem i Harrym. Ron też jechał ale tylko dla Parvati która go do tego namówiła, a Harry nie jechał, wolał zostać w Norze i zająć się sprawami Ministerstwa.

-Cześć-przywitałam się ze wszystkimi

-Hej-odpowiedzieli chórkiem

-To co Gin, idziemy ?-zapytałam

-Tak-odpowiedziała 

I weszły do pociągu szukając wolnego przedziału, nagle ktoś przewrócił się na Hermionę, był to we własnej osobie...

*********************

Hej hejka !!! Jak wam się podoba rozdział ? Piszcie czy wam się spodobało, co byście chcieli zmienić i czy chcecie dłuższe czy krótsze rozdziały :). No to co kolejnego rozdziału kochani papatki :*

/Malfoy

Dramione|Nieskończone uczucie [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz