,,Moc hezký příběh Silvere'' ozval se chladný ženský hlas.Celá jsem ztuhla a čekala co se bude dít. Si:,, A-anami....co tady chceš''?! Zařval na ni. An: ,,Takže ty si mě fůrt pamatuješ'' ...řekla už trochu méně chladným hlasem a vyšla ze stínu. Nemohla jsem uvěřit vlastním očím,byla to ta stejná vlčice před kterou jsem utekla.
(Tento character není můj je LeviJaegerman )
Si : ,,O co ti jde....Anami''? Řekl trochu bázlivě. An: ,,Jen o Ellie.... nic víc..''. Si: ,,Co jí chceš'' ?! An: Potřebuju jí něco říct ohledně jejích kamarádek,a k tomu má zanícenou ránu ,jestli jí někdo nepomůže... zemře,nech mě ji odvést a pomoct jí. Si: ,,Nikdy ti jí nedám, já vím moc dobře pro koho děláš''! Zařval na ni vytočeně. An: ,,Tak dělám jo?! Ty o mně nic nevíš a o něm taky ne! Už není tak zlý jak býval...''
Nečině jsem přihlížela a přemýšlela odkud.. všichni.. sakra.... znají... mé ... jméno! Si: ,,Ale i tak ti ji nedám ...'' řekl odhodlaně An: ,,Jak....chceš,je to tvoje volba'' řekla nasraně a odhodila Silvera mávnutí ruky ke stromu. ,,Silvere''! vyjekla jsem a podívala se na tu vlčici ,,Proč si to udělala'?! řekla jsem trochu nasraně An: ,,Protože ti chci pomoc...''
Vlčice přišla ke mně a přiložila mi svoji ruku na moje čelo An: ,,Uspím tě, tak se nelekni'' řekla tichým hláskem a usmála se.Než jsem stačila něco říct, byla jsem už v říši snů.
Po čase..
Začala jsem se pomalu probouzet ,,Aghh.... k-de to jsem?'' zamumlala jsem potichounku. Me:,,U Anami v posteli ,pokud tě to zajímá'' ozval se chladný a zároveň znuzený mužský hlas.Otevřela jsem pořádně oči a podívala jsem se na toho s kým to vlastně mluvím.Vytřeštila jsem oči ,,..M- M- M -M- M- M- M- M -M- Mephilles''!!!
Moc se vám omlouvám že je to tak krátké,ale o to víc budu psát.A sorry že tak napínám :D
ČTEŠ
Láska nebo nenávist? (ShadEllie) /PŘEPISUJI/
FanfictionJmenuji se Ellie Mallory a je mi 17 let. Jsem členkyně 3 členného teamu jménem Okami. Jednou náš tým dostane nebezpečnou misi. Zpočátku je vše v pořádku...dokud neudělám osudovou chybu a neztratím vše na čem mi záleží. Zatím je vše horší a horší...