Kapitola 8. - Já ti jednu fláknu!

49 5 9
                                    

Snažila jsem se vymanit nohu ze spárů kořene,ale marně,kořen mi nejspíš protrhl i botu,takže jsem na útěch ani nemyslela.Najednou jsem uviděla modrou záři na mém pravém stehnu,záře byla tak silná,že šla vidět i přes moji mikinu. Odhrnula jsem  spodní část mikiny a podívala se co tu modrou záři vydává. Byli to dvě modře zářící hvězdičky,kterých jsem si až do téhle chvíle  nikdy moc nevšímala.

Bohužel záře hvězdiček neupoutala jen mou pozornost,ale i toho démona.Zadíval se na mě svýma bezduchýma očima a chtěl po mě vystartovat. ,,Chaos Spear!'' ozvalo se od toho muže.Démon se zastavil a podíval se na svoji ránu kterou měl přímo v srdci.Poté se s děsivým vřískotem rozplynul.

Konečně jsem se na toho muže mohla lépe podívat,teda spíš ježka,byl skoro celý černý,a na bodlinách měl červený ''melír''.   

Nevypadal moc přátelsky,tak jsem na sebe radši neupozorňovala i když by se mi pomoc šikla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nevypadal moc přátelsky,tak jsem na sebe radši neupozorňovala i když by se mi pomoc šikla.Ale jelikož mám štěstí jako prase,tak si mě ten ježek všiml.Začal ke mě přicházet,a já jen doufala že mi chce jen pomoc.Zastavil se přede mnou a bez jediného slova vytrhl kořen za který jsem byla zachycená.Hodně předčasně jsem se radovala ,protože mě neandrtálsky chytl za moji paži a zvedl mě ,,Pusťte mě, vy jeden neandrtálče!'' (Ellie si prostě potrpí na slušné chování :D) ,,Hmm, jak chceš děvče'' řekl ježek pobaveně a pustil mě tvrdě na zem ,,Au.. sakra'' vypískla jsem ,,Kde máš rodiče děvče?'' řekl už méně pobaveně  ,,J-já nemám rodiče,a nejsem žádné dítě!'' rozpřáhla jsem pěst a jednu mu uvalila.

Omlouvám se,ale lepší název kapitoly mě prostě nenapadl :D jinak doufám že se vám to líbí =3 

Aspon víte proč se tahle knížka jmenuje Nenávist nebo láska :D

Láska nebo nenávist? (ShadEllie)  /PŘEPISUJI/Kde žijí příběhy. Začni objevovat