Bölüm 7

1K 66 11
                                    

Anka Ateşi adında yeni bir kitap yazıyorum ve bu 300-400 sayfalık bir roman olacak.İlk bölümünü Wattpad'a attım.Okuyup görüşlerinizi bildirebilirsiniz.Multimedia'da arena var.Keyifli okumalar.

Puanım açıklanınca herkes etrafıma toplanıyor ve beni tebrik ettiklerini söylüyorlar.İyi iş çıkarmışım.Cece "Sıra Amelia'nın puanında." diyene kadar etrafımdan ayrılmıyorlar.Ekranda önce Amelia'nın resmi sonra da 7 puanı gözüküyor.

"Ne yaptın da bu kadar yüksek aldın?" diye fısıldıyor kulağıma diğerleri şen şakrak gülerken.

"Hiçbir şey." diye muzipce bir cevap veriyorum.Gözlerini deviriyor.

"Ben yatmaya gidiyorum.Çok yoruldum." diyorum odadakilere.Mags ve Andy başlarını sallayarak onaylıyorlar.

"Bunu kutlamalıyız!" diye ciyaklıyor Cece. "Nereye gidiyorsun Finnick? Bekle!"

"Cece hiç halim yok,gerçekten." diyip ellerinden sıyrılıyorum.

Odama gidip kendimi yatağa atıyorum ama bir sorun var ki uyuyamıyorum.Yatakta dönüp duruyorum.En nihayetinde uyuyamayacağımı anladığımda balkona çıkıyorum.Balkon kapısını açınca ses geçirmez camlardan dolayı duyamadığım Capitol vatandaşlarının gürültüsü kulağıma doluyor.Beni gören bir kaçı el sallayıp adımı tezahürat ediyor.Ben de gülümseyip onlara el sallıyorum.Çılgına döndükleri belli.

Açlık Oyunları'nda ölecek çocuklar için tezahürat yapan insanlar...

Capitol'ün en kötü yanı da bu.Çocuklarınızı elinizden alıyorlar ve bunu göstermek için de Açlık Oyunları'nı yapıyorlar. "Bakın çocuklarınızı ne kadar kolay elinizden alabiliyoruz.Onları birbirlerini öldürtmeye bile zorlayabiliriz.Ama siz hiçbir şey yapamazsınız." 

Kendimi zorlayıp balkondan çıkıyorum ve odama giriyorum.Ama yine de uyuyamıyorum.Saate bakınca gece yarısını geçmiş olduğunu görüyorum.Mags'in yanına gidemem uyuyordur.Andy ise... Bilmiyorum belki Andy'nin yanına gidebilirim.

Odadan usulca çıkıp ayak parmaklarımın ucunda yürüyerek Andy'nin odasını tıklatıyorum.Ses yok.Bir kez daha tıklatıyorum.Ve sesleniyorum.Yine cevap yok.Yine aynı şekilde yürüyerek Mags'in odasına varıyorum.Burası Andy'nin odası kadar sessiz değil.İçeride insanlar konuşuyor.Kapıyı tıklatıp içeri giriyorum ve Mags ile Andy'yi yine kafa kafaya vermiş , benim arenadaki statrejimi belirlerken buluyorum.

Dişlerimi sıkıyorum çünkü bu görüntüyü son görüşümde çok kötü bir kavga olmuştu.Mags yine bağırıp çağırmamdan çekinmiş olacak ki gözlerini benden kaçırıyor.Ancak ben gülümseyip masaya bir sandalye daha çekiyorum.

"Siz devam edin.Ben sizi izliyorum." diyorum.Kağıtlar çok ilgimi çekmiş gibi yaparken.Andy konuşup Mags'e stratejimi anlatıyor.Mags bazı yerleri değiştiriyor bazılarını ise başını sallayarak onaylıyor.

Canım sıkılıyor ve esneyerek odama gidiyorum.Balkona çıkıyorum,tekrar.Kalabalık dağılmış olacak ki gürültü gelmiyor.Ben de aşağıya bakma gereği duymuyorum.Pis gazlardan dolayı kirlenmiş olan gökyüzü yüzünden yıldızlar gözükmüyor.4. Mıntıkada yıldızlar öyle parlak gözükür ki ...

 Sabah olana kadar balkonda oturuyorum.Uykum gelmiyor bir türlü çünkü. Güneş Capitol'ün pis gökyüzünde doğmaya başlayınca içeri giriyorum.

Yüzümü yıkayıp bornozumun kol kısmıyla siliyorum.Kahvaltıya iniyorum ve herkese selam veriyorum.Avoxlar yemeğimizi getiriyorlar.Yemeği yedikten sonra Andy mülakatlarımızın bugün olduğunu hatırlatıyor.4. Mıntıkanın iki haracı için de kışkırtıcı bir tarz seçmiş.Amelia'nın bu konuda çok zorlanacağından eminim.

Finnick OdairHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin