Náhoda?

12 1 1
                                    

Ráno mě vzbudil otravný zvuk budíku, sáhla jsem po něm a vipla ho.Neochotně jsem vylezla z postele a šla do koupelny ze sebe udělat člověka. Vlasy jsem si zapletla do copu kterej jsem si přehodila na pravé rameno,šla jsem ke skříni si vybrat oblečení.Vzala jsem si toto:

Když jsem byla oblečená vzala jsem si tašku a dala si ji přes rameno,cestou do kuchyně jsem si rozmotala sluchátka které jsem zapojila do telefonu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem byla oblečená vzala jsem si tašku a dala si ji přes rameno,cestou do kuchyně jsem si rozmotala sluchátka které jsem zapojila do telefonu. V kuchyni na talíři byli toasty,jeden jsem si vzala a vydala se do školy. Zabouchla jsem za sebou dveře a strčila si sluchátka do uší ale tentokrát jsem hudbu nedala na plnou hlasitost.

Blížila jsem se na přechod,naběhla mi husina a tentokrát jsem se pořádně rozhlídla a přešla. Ulevilo se mi když jsem byla na druhé straně.

Ve škole jsem zase musela snášet ty pohledy ostatních lidí. Ve třídě jsem si sedla do poslední lavice u dveří a připravila se na hodinu biologie.

Zazvonilo a do třídy vešla učitelka a za ní šel Sebastian...

Počkat,cože? Sebastian? Co ten tu dělá?

,,Tak třído tohle je váš nový spolužák,doufám že ho mezi sebe přijmete. Řekneš nám něco o sobě?"
Podívá se učitelka na Sebastiana tázavim pohledem.

,,Jmenuju se Sebastian, je mi 16 let a rád hraju basket."

,,Dobře, vyber si místo a posaď se."
Jakmile to dořekla tak se Sebastian rozhlídl a když me spatřil tak se pousmal a vydal se mím směrem.

Posadil se vedle mě a na tváři měl úsměv. Všichni na něho nechápavě koukali proč si sedl zrovna vedle mě.

Omylem jsem zavadila pohledem o Rachel která mě vraždila očima. Asi bych vám ji měla představit.

Takže Rachel Menfreyová, dalo by se říct že je d*vka protože taky je.
Má dlouhé černé vlasy do půlky zad, modrozelené oči, umělé řasy a dlouhé umělé růžové nehty. Ráda nosí trička z velkým výstřihem,nebo krátký tílka která jí končí těsně pod prsama,miny sukně a nebo az moc uplé jeany.A s každým klukem na potkání se vyspí, dostane to co chce ......to je celá Rachel.

A teď zpátky do reality ->

Celou hodinu me Sebastian pozoroval a mě to bylo dost nepříjemný.Jakmile zazvonilo tak jsem si zbalila věci a vylítla ze třídy rychlostí světla.Bohužel to nebylo dost rychlí.

,,Liso počkej!" proč ten kluk nemůže dělat že mě nezná? To je jedno, ale já mužů dělat že ho neznám.

,,Nedělej že mě neslyšíš." Jdi dál Liso,jdi dál nezastavuj se.

Vběhla jsem na poschodí jenže se mi zamotala hlava a nebýt rukou co mě teďko pevně drzeli za pas tak bych se skutálela dolů.

,,Říkal jsem ti abys na mě počkala."

,,Co si potřeboval?" Sebastian mě pustí a já se opřu o zábradlí.

,,Chtěl jsem se tě zeptat jestli bys mě neprovedla po škole."

,,Aha no..-" Než jsem to ztihla doříct tak se objevila osoba kterou bych tu teďko nejmíň chtěla.

,,Ahoj ty si Sebastian viď? Já jsem Rachel a tohle je Abigail." (Abigail=úplně to samí jako Rachel)

,,Rády tě provedem po škole jestli chceš." Abigail nasadila svůj flirtovní úsměv.

,,Ne děkuju,Lisa mě provede." Radši jsem sklopila zrak protože me určitě ty dvě nádhery propalují pohledem.

,,Tahle? Vždyť je to psychopatická nicka." vypískly obě dvě tím ohlušujícím hlasem.

,,Ne to teda ne-" Než to ztihl doříct tak už ho ty dvě vlekli pryč.

,,S náma se budeš mít dobře." zašeptala mu do ucha ta blbka. Otočila jsem se a než si toho Sebastian ztihl všimnout tak jsem byla pryč. Do očí se mi nahrnuli slzy a bylo mi to líto.... Akorát nechápu proč mi to bylo líto.

Nová kapitola je tady!!! Snad se líbí😊 omlouvam se za pravopisné chyby 😅 no tak zatím čusík😁👋




One Will Be Better [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat