Bab 8

65 5 5
                                    

Ey ey.Aku dah bangun.Pukul 3 pagi.You know whats that mean...Animuuu.Aku mencapai phone aku dan membuka phone aku.Aku ni baru je nak tengok anime but...Ey banyak gila message.Dan semuanya dari setan sorang tu.

Aku bukak chat dia dan baca.What daduck.Semuanya ducking spam...Aku tak kacau dia kot.Ke Mora yang suruh?

Aku punya la tekun scroll dari atas sampai bawah.Pastu kat bawah sekali dia type...

Husbando:Wei kalau kau on,message aku terus."

Hmm ok.Oit.Hold on.What daduck?Sejak bila aku save nombor dia?Aku tak letak nama dia pon?Phone aku ada password...Sejak bila aku pandai cakap daduck ni?!

Aku tanpa melengahkan masa,terus type dan send.

Syamira:Hm ye wat u wan.

Husbando:Aku nak bincang.

Amboi laju type.Tak tidur ke...

Syamira:Kau tak tidur lagi?

Husbando:Aku layan girlfriend2 aku...

Syamira:Hahm...Apa bende kau nak bincang?

Husbando:Pasal girlfriend2 aku.Diorang nak aku campak kat mana???

Syamira:Oit.Daduck.Thats your ducking prob man.Figure it urselfu.

Aku terus offkan phone.Hilang mood nak layan anime.Entah la...Aku rasa cemburu dia kata dia layan girlfriend2 dia.Saja nak buat orang sakit hati ke...Aku menyambung tidur.Sampai waktu Subuh.

Kedengaran azan dilaungkan.Aku bangun dan terus mandi pastu terus solat.Biasanya aku check phone tapi tidak.Wat is happening to meh...

Aku turun bawah.Semua ahli keluarga aku terkejut.Pahal diorg ni?

"Kakak...Sejak bila kakak rajin bangun awal ni?"soal Syafreen.Hok aloh salahka?Aku duduk di sebelah Syafreen dan makan sarapan aku.

"Saja bangun awal.Kenapa?Reen nak kakak layan anime?Sampai tak ingat dunia ka?"kataku.Anime tak ada kaitan pon.Anime jugak yang salah...

Selesai makan,kami berdua di hantar ke sekolah.Kami mencari kawan masing masing.Reen dah tinggalkan aku sejak awal tadi.Damn u traitor.

Aku mencari Trisyia.Owh dia dah berbaris.Aku menghala ke arahnya.Aku sapa dia.Dia tersenyum.Ha ah.Masa aku tak de lagi tadi muka dia masam mencuka aje.

Aku nak bagitahu dia pasal Syammir but apakan daya.Kami baru sahaja berkawan.Ok author penat nak tido.Jadi author speed up sikit.Aku ternampak Syammir.Sebelah dia ada seseorang.Budak perempuan.Ayu sahaja.But free hair.Haha apakan daya.

"You...Esok you free tak?"soal budak tu.Ey ey tangan aku ada kat sini...Tangan!Behave!

"Sorry you,I busy esok.Next time je ok?"kata Syammir.Ish yang mereka ni beryou-I dah kenapa?Aku bagi korang jadi makanan ikan yu nak?

Budak tu berlalu pergi.Su Syammir jalan ke arah aku.Daduck.Wat he wannn.

"Wei,sini jap."dia panggil aku.Aku berdiri pastu ajak aku ke tempat yang takde orang.Omg.Nu daduck save meh!

"Amende ko nak"kataku.Memang tak sabar nak bla dari sini.Meluat tengok muka dia walaupon hensem.

"Esok,mama aku suruh ajak kau dating dengan aku kat mall"kata dia.Ala...Esok episode baru RWBY keluar...Tapi...Haish agree je la..

"Esok pukul berapa?"soalku.

#_*_#

Yo bros ni myo.Best dakk.Kita risau kalau tak best.Harini author stress and penat.So tak boleh nak buat banyak sangat.k bye

Hahm

Cinta Si Cik OtakuWhere stories live. Discover now