#1

1.4K 62 5
                                    

Draco

Kävelen isäni saattamana Tylypahkan pikajunaan, aloitan viidennen vuoden Tylypahkassa.

Astun junaan sisälle ja sanon isälle vielä näkemiin. Etsin katseellani junasta Goylea ja Crabbea. Löydänkin heidät pian.

"Siinähän te olette." tuhahdan

"Joo, ootkos nähny potta Potterii tai Kuraverisii?" Goyle kikattaa

"Enpä oo vielä nähny ku ne liikkuu kai jossain varjoissa." naurahdan väkinäisesti.

Etsimme vapaan osaston ja istahdamme sinne. Hetken kuluttua joku avaa lasisen osastomme oven. En nää ketä mutta sitä ei ole hankala arvata, kun lasin takana hehkuu kaksi punaista päätä yksi musta ja yksi ruskea. Lasin takana on Potter, Weasleyt ja kuraverinen!
Hyppään pystyyn ivallinen hymy kasvoillani ja rykäisen oven auki.

"Mitäs potta ja Kuraverinen?" hymyilen ivallisesti.

Kaikki katsovat minua hiiltyneinä. Jatkan kiusoittelua..

"Mitä veikö Koukkujalka teiltä kaikilta kielen?" repeän nauruun.

"Lähdetään!" Hermione tiuskaisee.

Kaikki lähtevät pois vaunuosastolta ja paiskaavat oven kiinni. Crabbekin herää horroksestaan ja repeää nauramaan kuin hullu.

Hermione

"Ei hitto ku käy hermoille noi kolme tyhjäaivoo, huudahdan!"
"Nii ei niinkuin mitää rajaa sillä suunsoitolla, Ron huomauttaa."
Kävelemme toiseen vaunuun ja löydämme sieltä vapaan osaston.
Istuudumme sinne ja kuulemme tutun vaunun pyörien kilinän ja kolinan. Ginny innostuu ja sanoo aikovansa ostaa paljon herkkuja viemään ajatuksemme muualle kiusankappaleista.
"Olen jo ihan täynnä, Harry ilmoittaa ähisten."
"Sama täällä, lausahdan."
Silloin kuuluu kuulutus: Saavumme noin 10min kuluttua Tylypahkaan, olkaa valmiina nousemaan junasta kiitos!
"En ole vielä vaihtanut kouluasuun, ilmoitan." Nappaan asun mukaan ja juoksen tyttöjen vessaan Ginnyn kanssa. Vaihdamme kaavut ylle ja menemme takaisin vaunuun missä Ron ja Harry puhuvat huispauksesta. Istumme ja odotamme junan pysähtyvän.

Draco

Olemme vihdoin perillä, ajattelen päässäni. Päässäni pyörii ajatus henkilöstä ketä en halua miettiä tai aijon oksentaa. Ajatuksissani pyörii kuraverinen, Granger! Kävelen ulos junasta Goylen ja Crabben kanssa. Ja kukas muu meitä vastaan tuleekan kuin Weasleyt, Potter, ja Granger.
"Mitäs kuraverinen, kivahdan"
Granger kävelee vain ohitseni välittämättä. Lähdemme kolmin kävelemään kohti suurtasalia jossa lajitteluhattu lajittelee ensimmäisen vuoden oppilaat. Onneksi sen jälkeen saamme hyvää ruokaa!

Kiva ku luit edes tänne asti! Tää ensimmäinen jakso oli nyt aika tylsä varmaankin mut antakaa palautetta tekstistä jos jaksaisitte! :)

Dramione (tauolla)Where stories live. Discover now