#16

441 29 3
                                    

Ajan kuluessa torkahdan siihen ja herään tuttuun ääneen.

Nostan pääni ylös pöydältä johon olen nukahtaessani nojautunut. Ensimmäinen ajatukseni on että kuinka niskani onkaan jumissa. Seuraavaksi tunnen otsassani kipua joka on hyvin varmasti johtuen pöydästä tulleen punaisen painauman jäljiltä.
Vieressäni seisoo aina niin lämpimästi hymyilevä rouva Weasley.

"Hermione kulta, hän ei ole arvoisesti." Hän katsoo minua suoraan silmien kautta sieluun sanoessaan sen.
"Mitä tarkoitat?" Kysyn hyvin hämilläni.
"Draco on huonoa seuraa sinulle. Hän särkee sydämmesi palasiin ja varmistaa ettei se koskaan korjaannu takaisin. Se on hänen ainoa tavoitteensa, hänen koko perheensä." Rouva Weasley kertoo lempeästi hymyillen.
"Et tunne häntä, ei hän tee sellaista." Sanon itku kurkussa kyyneleitä niellen.

Rouva Weasley vain katsoo minua ja vetää pöydän alta itselleen tuolin johon hän istuu. Hän vain silittelee minua päälaelta ja siirtää muutaman kiharani korvani taakse. Tuijotan vain pöytään, jolloin raskaat kyyneleeni aloittavat sodan itkun pidättelyäni vastaan. Kyynel valuu hitaasti pitkin poskiani ja tiputtautuu leualta ruskealle pöydälle muodostaen lammikon. Seuraava kyynel tekee jo pöydällä olevasta lammikosta huomattavasti suuremman. Rouva Weasley vieläkin silittää hiuksiani vieressäni.

"Hermione, minne matka?" Harry kysyy.
"Onko hän edes hereillä?" Ron kysyy Harrylta, kulmiaan vuorotellen nostellen.
"En ole aivan varma." Harry sanoo ja katsoo minua.

Haukkaan henkeä nopeasti ja herään takaisin maan pinnalle.
Harry ja Ron tuijottavat minua odottaen.

"Missä olen?" Yritän samalla tasata hengitystäni kysyessäni sitä.
"Olet kirjastossa. Hermione oletko ihan kunnossa?" Ron kysyy ja katsoo Harrya taas kummastuneella ilmeellä.
"Olen kunnossa, enkö saa kirjastoon edes tulla. Olin vain keskittynyt ajattelemaan." Sanon pojille ja huikkaan heille heipat samalla ohittaessani heidät vihaisena.

Istun penkille ja näen Ginny tulevan sisälle kirjastoon syli täynnä erilaisia kirjoja. Juoksen Ginnyä vastaan ja omin häneltä muutaman kirjan omaan käteeni, palautamme kirjat yhdessä.
Rupattelemme sen jälkeen hetken aikaa. Kunnes hänen on lähdettävä jonnekkin.

'Skip oleskeluhuoneeseen'

Kerään oleskeluhuoneen penkille nukahtamiseni johdosta jääneet kirjani. Heitän koululaukun poikittain viittani päälle ja lähden vaeltelemaan käytäville. Tutkin koulun vanhoja tauluja jotka ovat roikkuneet paikoillaan jo pitkään.
Olen kääntymäisilläni seuraavan kulman taakse, kunnes näen Ginny juttelemassa Harrylle jostain. He ovat selvästi raivoissaan jostakin.

Ärsyttää hieman ku olin kirjottanut jotai 900 sanaa mut wattpad vaan poisti ne eikä ollut enää motia aloittaa alusta. Nyt tuli vaan 300 sanaa sitte😑 Täällä voi olla kirjoitusvirheitä.
Kiitos jos luit💕

Dramione (tauolla)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن