Bol to náročný deň a ja som zaspala. Bol to nezvyk spať na sene no musím si zvyknúť. Ráno ma aj s mamkou vyviedli vonku. Svetlo ma trochu oslepilo. Nechápala som čo sa deje no pochopila som až keď som zazrela jeho.
Bol to môj otec. Tiež bol tmavý takže nechápem prečo som ja BIELA. Volal sa Charismo. Bol to skúsený plemenný žrebec. Prišiel opatrne ku mne. Očuchal ma a hlasno zaerdžal. Bol ohľaduplný a jemne sa ma dotkol ňufákom. Potom šiel k mojej mame a spravil to isté. Moja mama sa volala Dragonfly teda Vážka. Vyhrala 15/23 dostihov. Bola to všestranná kobyla. Behala roviny no i steeplechase cross country. Dokonca bežala i Veľkú Národnú Steeplechase. Dobehla 2. za valachom menom Delgado. Bol to súboj no Delgado nakoniec vyhral o hlavu. Znamenalo to veľký úspech no otázka znela čo čakalo v budúcnosti mňa.
Potom ma s mamou zaviedli do malej ohrádky mala tak 10x10 metrov. Bola v nej zelená tráva a nebol tam iný kôň. Boli sme tam samé. Hrala som sa s ňou. Ona ma naháňala a neskôr som sa šla znova najesť. Bolo to krásne.
Po asi hodinke moju mamu odviedli a dnu vošiel človek v bielom plášti. Bol to veterinár. Nebála som sa nebol dôvod. Prišla som k nemu. Mal kocku cukru. Pohladil ma. Zvážil a skontroloval stavbu teľa a nôh. Potom prišiel ďalší človek a ten ma trochu pridržal. Veterinár vytiahol striekačku. Mne to nevadilo. Vedela som ,že to nebude bolieť tak som poslušne stála. Cítila som len malé pichnutie. Znova som dostala cukor a potom priviedli moju mamu späť ku mne. Tiež jej dali sladký cukrík :3. Život žriebätka bol fajn. Spoznávala som svet z pohľadu koňa. Páčilo sa mi to no dni plynuli rýchlejšie. Teda aspoň to tak vyzeralo. Bála som sa toho keď dospejem. Budem asi behať dostihy. Nie vždy sa kôň zdravý dostane do cieľa. Toho sa bojím. Ďalšej smrti. Neviem čo by som bola potom. Ak by som sa vôbec ešte vrátila. No mám poslanie a to musím splniť.
YOU ARE READING
Prevtelená
AdventureŽivot človeka je krásny ... no nikto nevie čo je po smrti... ja to viem... Vždy som mala rada dostihy a kone no nikdy som nejazdila... No osud mi dal tú možnosť...