Po dostihu som sa vrátila do mojej stajne. Počas dostihu som pravdepodobne zle doskočila a začala som krívať. Nebolo to nič vážne. Prezrel ma veterinár a zistil ,že mám len prasknutú kôstku na ľavej prednej nohe. Nebolelo ma to. No ľudia si mysleli ,že áno lebo povedali ,že som silná a tvrdá. Mňa to nebolelo a zistila som to až po dostihu. Veterinár mi tú nohu obmotal akýmisi bandážami napustenými do nejakej látky. Povedal ,že sa vyliečim o pár mesiacov. Možno v zime už budem behať. Na dostihovú scénu sa teda vrátim asi až ako štvorročná. Dni ubiehali a moje zranenie sa hojilo. Zakrátko som bola úplne fit. No verejnosť vedela o mojom zranení a tak ma z dostihov už teraz odpisovali.
Dni som trávila v stajni.
Bála som sa ,že tréner ma už na dostihy nepustí.
Po pár mesiacoch som znova začala behať po lúke. Neskôr aj trénovať. Počas tréningu na rovine s dĺžkou 1200 metrov som mala ešte rýchlejší čas než normálne. Bolo to 00:00:54:47. Tréner sa rozhodol ma dať počas budúcej sezóny na rovinné dostihy a neskôr možno znova na prekážky. Bola som hrozne rada. Nevedela som si predstaviť život len na lúke a v stajni. Bola by to nuda a mňa by to zabíjalo.
Dostihy boli mojím novým životom a hlavne poslaním, ktoré musím splniť a zistiť prečo som sa vrátila späť a kvôli čomu ma tu ešte potrebujú.
VOUS LISEZ
Prevtelená
AventureŽivot človeka je krásny ... no nikto nevie čo je po smrti... ja to viem... Vždy som mala rada dostihy a kone no nikdy som nejazdila... No osud mi dal tú možnosť...