"Prostě jsme se s Daisy nepohodly, no." řekla jsem pohotově, nic jinýho mě nenapadlo.. Patrick jenom přikývl a odešel za Daisy.
Bože, je tady sotva týden a už mám chuť se odstěhovat někam na Měsíc.V pokoji jsem se zamkla, aby mi sem někdo nevlezl a zapla jsem počítač. Jojo, starý dobrý křáp po mojí babičce.
Přišla mi zpráva na Facebook, ignorovala jsem jí, psal mi kluk z vedlejší školy, nejspíš Patrickův kamarád, co jsem tak pochytila z fotek a já jsem nechtěla mít nic společnýho s někým, kdo se s Patrickem baví. Raději jsem si zprávu ani nepřečetla.
Projížděla jsem facebookem až do večera, potom jsem slyšela, že ti dva šli nahoru do pokoje, rozhodla jsem se jít dolů.V domě bylo až moc velký ticho, šla jsem k tomu po tmě, protože jsem nemohla najít vypínač. Gratuluji Miami, žiješ tu už nevím jak dlouho a nevíš, kde je vypínač, za to by měli vymyslet speciální cenu.
Zastavila jsem se. Slyšela jsem kroky dolů, neslyšela jsem ani, že by někdo otevíral dveře, to pro mě bylo ještě horší. "D..D..Daisy?" řekla jsem zakoktaně, ze tmy jsem měla vždycky strach, o to větší, když jsem slyšela něco v ní.
Nic. Kroky se přibližovali, já se nemohla hnout, strachy jsem byla přibitá k zemi.
Rozsvítilo se, poprvý jsem byla ráda, když jsem viděla Patricka a ne nějakou zelenou obludu.
"Co to tady provádíš?" zeptal se mě se smíchem.
"Sakra, myslela jsem, že jsi nějakej duch!" řekla jsem vyděšeně.
"Takže Miami se bojí duchů?" vycenil na mě svoje bílé zuby, obešel mě a šel do kuchyně.
"Co by jsi asi dělal ty?" řekla jsem, když jsem za ním cupitala.
"No, asi bych nebyl takhle připos.." nedořekl to, protože jsem do něj strčila a zasmála se.
"Uhni" řekla jsem hned po tom, jak jsem ho strčila a otevřela lednici. Vytáhla jsem poslední jogurt a zavřela lednici.
"Hej, ten je můj!" vykřikl a snažil se mi ho sebrat, já jsem, jako malá holka, běžela pryč, on za mnou.. Smála jsem se a vůbec mě nezajímalo, že Daisy možná spí..
"Fajn, tak si ho nech" řekl udýchaný Patrick a svalil se na gauč. Uchechtla jsem se a sedla jsem si vedle něj, mezitím jsem ho provokovala s jogurtem.
"Jsi zlá" pronesl a ještě oddechoval.
"Ale ale, tady je někdo naprdnutej" zasměju se.
On využil toho, že se směju a jogurt mi vzal. Celou noc jsme si povídali na gauči..Snad se vám delší díl líbil. :)
YOU ARE READING
Love u to the moon and back
Teen Fiction"Ani nevíš, jak dlouho tě miluju" zašeptala jsem. "ale nemůžeme být spolu, chodíš s mojí nejlepší kámoškou a já s tvým kamarádem.." s těmito slovy jsem odešla..