Part.4

138 6 0
                                    


   Sedím v obýváku, Daisy je někde s nějakým klukem. Prý kamarád.. Pff, ty její kamarády znám. Hlavně, když je potkám v trenýrkách u nás doma. Aspoň někdo nějaký sexuální život.

Ale můžu si za to sama, každýho odmítnu..
Pokud se ptáte, co se stalo na párty? Nic, správně, Patricka jsem odmítla. Proč?.. Jsem blbá. I Daisy mi to říká.

O dva týdny později

    "Zlato!" slyším z kuchyně. Nejspíš to bude na Daisy. Samozřejmě, já přece nikoho nemám.
   Daisy si našla přítele. Patricka.

  Když mi to oznámila, myslela jsem, že to nezvládnu. Nespala jsem, ve škole jsem nedávala pozor, vlastně jsem tam skoro ani nechodila. Pak se sem Patrick nastěhoval.. Daisy ani nijak netrápilo, že jsem ho měla a nejspíš pořád mám, ráda.

   Ze zdola jsem slyšela, jak si tam opět vyznávají lásku. Bože, taky bych si někoho měla najít.. Nad myšlenkou jsem převrátila oči a vstala z postele. Došla jsem dolů, zrovna seděli na gauči a objímali se. Rychle jsem přešla do kuchyně.

    Zapomněla jsem zmínit, že jsem s Daisy asi týden nepromluvila. Co už, aspoň Debbie se se mnou bavila.. Spíš já s ní.

Do kuchyně přišel Patrick, pozdravil, já mu nic neřekla, snažila jsem se ho ignorovat.
"Ty mě ignoruješ?" zeptal se mě.
"Jejda, ty jsi tady?" zeptala jsem se ho ironicky nazpátek. Ušklíbla jsem se.
"Ty jsi mě odmítla" řekl a já po něm hned vyjela. "Tak hele, ty si opravdu myslíš, že se s váma nebavím kvůli tomu?!" Nebavím. "Tak to jsi na omylu, mám proto své důvody!" Nemám.
"Jo? A ty jsou?"

      Co teď sakra řeknu?!

   Po opravdu dlouhý době je tu nový díl. Snad se vám bude líbit, nezapomeňte ohodnotit a napsat komentář. Lovuju vás. <3

Love u to the moon and backWhere stories live. Discover now