8.Bölüm
KRYSTAL'ın AĞIZINDAN...
Nihayet .. herkez herşeyin farkına vardı ve olaylar sonunda çözüldü.. hepimiz yepyeni bir haftaya başlıyoruz ve yine her zamanki gibi Chanyeol ile bir okul hayatımız var hep aynı .. asla değişmeyecek bir kardeşlik ve asla değişmeyecek anılar :D
Aslında bir konu hakkında çok erken konuşmuş olabilirim .. Şu Lu Han , Byun Baek Hyun ve Sehun olayı hala yerinde :\ bunun sonu ne olacak çok merak ediyorum her günüm her saniyem onlarla geçiyor biriyle karşılaşıyorum diyalog kuruyorum ordan ayrılıp kafa dinliyim derken başkası çıkıyor bunun sonu nereye kadar gidecek?
Neyse .. En azından herkez mutlu :) bende tabi hatta bu gün benim şanslı günüm olabilir çünkü okul temsilcisi seçildim ve çok mutluyum :) benim için harika birşeydi bu :) en azından kafamı dağıtabileceğim ve odaklanabileceğim birşey vardı artık ..
Arkadaşlarıma bakıyorum da gerçekten harika hayatları var özelliklede Kris ve Victoria onlar harika ikililer aralarında asla sorun çıkmaz birbirlerini asla ekmez ve üzmezler onları hep kıskandığım bile oluyor :) .. ben ise daha gerçek aşkımın kim olup olmadığını çözemedim ..
Bu hafta müdür bütün okula bir duyuru yaptı Çin'de çok iyi bir okul ile bizim okulumuz arasında bir kamp (yada benzeri tam olarak ne olduğunu bilmiyorum) düzenlenecek ve öğrenciler koreye transfer edilecek ve 1 Ay'a yakın korede misafirimiz olacaklar .. aslında çok mutluydum ama çinliler hakkında hiçbir fikrim yoktu .. onlar nasıl insanlardı acaba?? derken aklıma biri geldi okul temsilcisi olduğum için bütün öğrencileri iyi bilmeliydim dimi :) tabiki!! okulumuzda çinli olan 4 kişi var zaten .. "Lu Han , Xiumin , Tao , Lay" onlar bize kesinlikle yardım eder ama onları tanımıyorum aramızda hiç diyalog geçmedi (bazı kişiler dışında tabi) nasıl onlardan yardım isteyebilirim ki?
Sonra aklıma iyi bir fikir geldi Amber ! :) Tao ile çok yakınlar ondan rica etsem oda Tao'ya söyler , oda diğer çinli dostlarına söyler ve bu iş olur :) çok geçmeden Amber'in yanına gittim herşeyi anlatıp yapması için rica ettim ve kardeşim beni kırmadı tabi :) herşey istediğim gibiydi yeni dostlarımıza kavuşabilecektik ..
Ama nedense bu kadar sevinmeme rağmen içimde kötü hisler vardı .. acaba neden böyle hissediyorum ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come With Me
FanfictionBütün K-Pop ünlüleriyle .. Dopdolu , eğlenceli aynı zamanda sorunların eksik olmadığı aşk dolu bir okul hayatına katılmak ister misiniz? işte tam size göre bütün idolleriniz bu hikayede sizde bize katılın .. Not: arkadaşlar eğer hikayeye uygun bir...