Sandara'ya Neler Oluyor.. !!

292 15 4
                                    

15.Bölüm

SANDARA'NIN AĞZINDAN..

Belki de .. onları bir araya getirmeye çalışabilirim hem Lu Han üzülmemiş olur hem de ben dostluk görevimi yapmış olurum. Ama nasıl yapıcağımı bilemiyorum ..

Okulda bana yardım etmesi için CL den yardım isteyeceğim. O bu konularda çok iyidir.

ERTESİ GÜN...

Okulda LuHan benim kolumdan tutup sertce duvara sıkıştırdı. Neler olduğunu anlamadım ilk başta. Çok sinirli görünüyordu. Hatta değişmişti. Ona neler olduğunu sorduğumda bana sadece şunu söyledi "Artık eski Lu Han yok. Buna Alışsan iyi olur." dedi ve gitti. Ne demekti bu şimdi . Neler oluyor anlamadım kafamda çok karışık.

CL'in AĞZINDAN..

Günlerdir Kai hiç aklimdan cikmadi. Çok tatliydi helede o gulumseyisi insani istemese de kendine bagliyordu. Bana neler olduğunu bilmiyorum ama sanirim ben aşık oluyorum.. Bir yandan da konuyu değiştirecek olursak kacirdigim çok şey var birincisi LU HAN a neler oluyor son zamanlarda bir tuhaf . İkincisi sandara neden şu Chanyeol denen çocukla cikmaya basladigindan belli o grupla takiliyor, unuttu beni iyice. üçüncüsü şu okul müdürünün sinir bozucu oğlunun biz Çinlilerden daha doğrusu bu okuldan alıp veremediği ne derdi var anlamadım?. (NOT: MÜDÜRÜN SİNİR BOZUCU OĞLU B1A4 GRUBUNDAN SANDEUL . SANDEUL ÇİNLİLERİ SEVMİYOR VE HEPSİYLE DURMADAN UĞRAŞIYOR DİĞER YANDAN KORELİ ÖĞRENCİLERİ DE SİNİR ETMEYİ SEVİYOR ONLARIN HOŞLANMAYACAĞI TARZDAN TABİ. DİĞER YANDAN SANDEUL , JESSİCA'DAN HOŞLANIYOR (SNSD JESSİCA) .. ) 

""ARKADAŞLAR ÇOK KISA OLDU BİLİYORUM AMA KUSURA BAKMAYIN BU ŞEKİLDE İDARE ETMEYE VE TAMAMLAMAYA CALISİYORUM . BİRDE TELDEN YAZDİĞİM İCİN SORUN OLUYOR YANLİS KELİME YAZDİYSAM OZUR DİLERİM . DERSLERDEN DOLAYİ GECİKİYORUM SİNAVLARDAN VAKİT OLMUYOR. UMARİM BEGENİRSİNİZ. VOTE VE YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM""

Come With MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin