"""(((NOT!!:
Arkadaşlar bu Bölümden itibaren yepyeni oyuncularımıza merhaba diyeceğiz peki bunlar kim mi hemen sizi tanıştırayım ..
Sandara .. CL .. Minzy ... Park Bom .. (2ne1)
G'dragon .. (BigBang)
Eunji .. Chorong .. Naeun (A-Pink)
Lee Taemin .. (SHINee)
ve birçok K-Pop ünlüleri :) bu söylediğim yeni oyuncuların rolleri ise Çinden Kore'ye transfer edilen bir grup öğrenci rolünde olacaklar ve ayrıntıları da hikayenin devamında anlayacaksınız zaten .. İYİ OKUMALAR)))"""
9.Bölüm
CHANYEOL'un AĞZINDAN..
LANET OLSUN..!! neden onca kişi arasından ben ? neden okul temsilcisi dururken yeni gelen öğrencileri ben karşılıyorum ? neden müdür bu görevi bana verdi ki? beklemekten ölümüne nefret ederim .. !!
1 saat bekledikten sonra sonunda Çin otobüsü gelmişti .. birden yanımda Tao , Lu Han , Xiumin ve Lay belirdi onlara ""Burada ne işiniz var? yoksa müdür sizedemi görev verdi?"" diye sordum ama sadece bir yanıt aldım. "" Biz çinliyiz dostum arkadaşlarımızı karşılamaya geldik .. Batmadı ya? "" dedi ters bir tavırla Lu Han .. onun bu tavrı az sinirimi bozmadı değil tabi , kendimi zor tutuyordum zaten ..
Ama neler olduğunu birtürlü anlayamadım , sanki ..sankii birşeyler hissediyordum ama ne? birden otobüsün kapısı açıldı ve içinden ilk çıkan sarışın orta boylu çok tatlı bir kız indi .. sanki ona çarpılmış gibiydim kendimi aşık hissediyordum ama bu nasıl oldu bilemiyorum güzelliği beni alıkoyuyordu resmen .. kendimi tutamadım ve yanına gittim , çinli olduğu için onunla nasıl bağlantı kuracağımı bilemiyordum , heyecanlıydım .. birden bana baktı gülümsedi ve korece "Merhaba!" dedi şaşırdım ona karşılık verdim "Korece biliyor musunuz?" dedim.."Evet .. yeni dostlarımıza alışabilmek için hepimiz az çok öğrendik" dedi güzel kız .. ona güzel kız demek beni hiç rahatsız etmesede adını çok merak ediyordum , dayanamadım sordum .. "Peki adınız nedir Güzel bayan?" dedim. Birden utandı yüzü kızardı ve "Sandara Park .. sizinki?" dedi . "Park Chanyeol" dedim .. Sanki hayatımın aşkını bulmuş gibiydim .. onu aldım ve okulu gezdirmek üzere götürdüm (belki aramızda birşeyler olur umuduyla)
Tam okulun kapısından girecekken bir ses "Dara , Dara duur !" diyordu ikimizde arkamızı döndük ve Lu Han'dı bu Sandara'ya sarıldı ve onunla uzun uzun konuştu .. dayanamayıp araya atladım ve "Lu Han sen Sandara'nın nesi oluyorsun?" dedim yine herzamanki gibi ters bir tavırla "Çocukluk Arkadaşım! Bir sorun mu var?" dedi bu çocuk kendini ne sanıyor böyle her insanca soruya öküzce cevap vermesi normal birşeymiş gibi???
Neyseki Sandara'yla yanlız kalmıştık sonunda onunla konuşma fırsatı buldum .. birbirimizi tanıdık , bağlandık ve biz artık ÇIKIYORUZ <3 :)
EUNJİ'nin AĞZINDAN..
Bu Koreye ilk gelişim .. çok heyecanlıyım .. yeni aşklar yeni dostlar , azcıkta olsa yeni düşmanlar umuduyla doluydum , çünkü benim içimde her zaman küçük bir şeytan vardır bundan emin olabilirsiniz :) >.< Otobüsten indim ve okulun bahçesinde tek başıma yürümeye başladım o anda kulağında renkli kulaklık olan çok şirin bir çocuk gördüm duvara yaslanmış bir meteor gibiydi bir köşede gizlenip onu seyretmeye başladım her hareketi beni heyecanlandırıyordu ve bana çok sexy geliyordu .. inanmıyorum galiba ben aşık oluyordum .. acaba bu çocuk kim ve adı ne? öğrenmek için okula girdim( Dara , Lu Han , Lay ve Ben çocukluktan belli yakın arkadaşız) .. Lay'in yanına gittim ve o çocuğu tarif edip adının ne olduğunu sordum .. "SEHUN! ismi Sehun'du ne kadar taş bir çocuktu öyle resmen ben onu istesemde istemesemde kalbim sehun sehun diyordu .. harika bir histi bu.. <3 :) onunla tanışmak için can atıyorum <3 :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come With Me
FanfictionBütün K-Pop ünlüleriyle .. Dopdolu , eğlenceli aynı zamanda sorunların eksik olmadığı aşk dolu bir okul hayatına katılmak ister misiniz? işte tam size göre bütün idolleriniz bu hikayede sizde bize katılın .. Not: arkadaşlar eğer hikayeye uygun bir...