Artık Onu Unutacağım !

140 10 4
                                    

17.Bölüm

"ARKADAŞLAR ILK ONCE SIZDEN ÖZUR DILIYORUM GERCEKTEN ÇOK GECIKTIM BILIYORUM AMA SINAVLARDAN DOLAYI FIRSAT BULAMADIM VE BIRKAC GUN ONCE AMELIYAT OLDUM , LUTFEN ANLAYISLA KARSILAYIN"

LUHAN'IN AĞZINDAN ..

işte planımızı harekete geçirmek için harika bir gün , ilk ders matematik oldugu icin herkes kendi aleminde takiliyor kimisi uyuyor kimisi yanindakiyle dedikodu yapiyor ben ise sadece Krystal'a bakıyorum , kulaklıklarını takmış müzik dinliyor ve pencereden etrafı seyrediyor. Sabırsızlıkla zilin çalmasını bekliyorum.

~°• zil çalar •°~

Ve sonunda zil çaldı hepimiz bahçeye indik ve Krystal'ın gelmesini bekledik, Xiumin kapıda onu bekliyor biz de bahçenin bir bankında oturuyorduk.  Sandra , Chanyeol'un kolundan tutarak yanımıza doğru geliyordu. Chanyeol ne olduğunu anlayamamış bir şekilde hepimize saskin bir yüzle baktı , 2 dakika gecmeden gulumsedi ve nasilsiniz gençler dedi hepimizle tokalaştı. Gözümü kapı tarafına çevirdiğimde Xiumin orda yoktu , sonra bahçenin her tarafına baktim ve Xiumin'in Krystal ile birlikte yürüdüklerini gördüm ve rahat bir sekilde CL ve Sandara'ya gizlice "Tamamdir" isareti yaptim.  umarim planimiz iyi sonuçlanır.

KRYSTAL'IN AĞZINDAN..

Zil çaldı..  kulaklığımı çıkarıp çantama koydum ve aşağıya indim , kapıdan çıkar çıkmaz Xiumin birden önüme geçti

"Merhaba Krystal , biraz gezelim mi? "

"Neden ?"

"Bir nedeni mi olması lazım? "

"Luhan ve sizin gibi öğrencilere pek güven olmaz nede olsa kendini beğenmiş kötü ve ukalasınız"

"O dediklerin Luhan , ben değilim. Benim içimde de iyi bir insan var , biraz da olsa bana güvenemez misin? "

"Peki , güvendiğim için değil , nasil biri olduğunu görmek için kabul ediyorum."

Xiumin'in yüzünde bir tebessüm oluştu ve yürümeye başladık.

" Seni ilk defa kütüphanede görmüştüm , Luhan ile konuşuyordunuz"

"Hmm , evet sen de Luhan 'ı çağırmaya gelmiştin. "

"Evet , bak sana şunu söylemek istiyorum,  bana güvenebilirsin. Ne olursa olsun.  Beni O bahsettigin Ukala,  kendini beğenmiş kotu öğrenciler gibi görme.  Ben Luhan ve arkadaşlarıyla takılıyorum çünkü o benim çocukluk arkadasim onu yarı yolda bırakamam.  Bunun için onun gibi davranıyorum ama normalde onunla çok farklıyız , mesela Sandara bizi hep " Melek ve Şeytan ikilisi" diye çağırır istersen okulda insanlara sorarak araştırabilirsin.  Gerçekten harika sır tutan ve asla dostunu yarı yolda bırakmayan bir arkadaşım.  Seninle de öyle olabiliriz. "

"Benimle neden arkadaş olmak istiyorsun ve bunları bana neden anlatıyorsun? "

"Beni yanlış tanıma istiyorum o kadar ayrıca masum ve iyisin seninle arkadaş olmak sırlarımı paylaşmak istiyorum.  Luhan ile ne kadar yakin olsak ta sır paylasma konusunda sıkıntılıyız , beni hiç dinlemiyor , ve bazen sırlarımı önemsemiyor. "

"Anlıyorum , o zaman sana bir şans verebilirim , gerçekten dediğin gibi birimisin görücez "

"Tesekkur ederim , eee o zaman vaktimizi iyi değerlendirelim . Biliyormusun hayatımda hiç sevgilim olmadı , herkes benim kotu ve zorba olduğumu düşündü ve benimle hiç konuşmadilar.  Peki senin hiç oldumu? "

"Gerçekten çok üzüldüm , umarım bir gün seni zorba ve kotu olarak gormeyen ve gercekten cok seven biriyle karsilasirsin. "

"Bende oyle umuyorum :)"

"Dualarım seninle Xiu :) Xiu diyebilirim dimi? "

"Tabiki diyebilirsin Kry :) Kry diyebilirim dimi? "

" Tabiki :) "

" eee bir soru sormuştum cevap alamadim Kry ? "

"ne sorusu? "

"senin hiç ssvgilin oldumu yada varmi? "

" ha , evet.  Şuan var. :)"

"Gerçekten mi çok sevindim.  Kim peki? "

"Byun Baek Hyun"

"waoww , umarim mutlu olursunuz :)"

"tesekkur ederim , biliyormusun sana biraz da olsa guvenmeye , inanmaya basladim iyi birisin arkadas olmak istedigin icin tesekkur ederim "

" asıl ben tesekkur ederim Kry"

biz konusurken Baek yanimiza geldi.  Dogru ya ! unutmustum onu

"Krystal , bende her yerde seni arıyordum"

yanimda Xiumin'i gördü ve tuhaf bir yüz ifadesiyle

"Bununla neden konusuyorsun Luhan gibi bir ukalanin arkadasindan her sey beklenir"

"Baek , lutfen boyle konusma tanisan nasil biri oldugunu anlarsin , bende oyle dusunuyordum ama oyle biri degil guven bana"

"Merhaba Baek , Kry sevgili olduğunuzu söyledi.  Tebrikler :)"

"T-t-teşekkür ederim , de kafana bisey falan düsmedi dimi?  yani bu senin normal halin mi? tuhaf oldum birden"

"Hahaha tanidikca anlarsin :)"

"Oyle olsun bakalim "

"Hadi gençler zil çalmak üzere sınıfa çıkalım" dedim ikisinin de omuzlarina elimi koyarak ,bana bakip gulumsediler ve kafalariyla onayladilar ve sinifa çiktik.

Yeni bir arkadaş edinmek güzel ama ona ne kadar guvenebilecegimi gun gectikce anlayacagiz , Baek'de benim icin onunla arkadas oldu , gercekten iyi bir cocuga benziyo umarim hep boyle olur.

*ARKADASLAR KUSURA BAKMAYIN HASTAYIM UZUN YAZAMADIM VE TELDEN YAZDIGIM ICIN YAZIM HATASI VARSA KUSURA BAKMAYIN DEVAMI VOTE VE GORUSLERINIZDEN SONRA GELECEK , GUZEL OLMADI BILIYORUM AMA UMARIM BEGENIRSINIZ"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Come With MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin