2.Bölüm
Okula ilk geldiğimde çok utangaç ve suskun bir kızdım asla kimseyle konuşmaz başım hep öne eğik bir şekilde yürürdüm ..( ama şimdi öyle değilim kahkaha ve coşku dolu hiperaktif eğlenceli dostlarının kıymetini bilen bir kızım .. )
Arkadaşlarım arasında benim ve Amber'ın dışında herkezin sevgilisi ve ailesi var .. Amber ve ben çocukluğumuzdan belli arkadaşız ve ailemiz ortak bir gezide kaza geçirerek öldüler ve ikimizde benim teyzemde kalmaya başlamıştık çünkü Amber'ın anne-babası dışında hiçkimsesi yoktu .. Teyzem her ikimizede anne oldu bizi büyüttü bize baktı :) onu çok seviyoruz .. <3
Ayreten başka bir konuya geçmek gerekirse benden hoşlandığını düşündüğüm ve benimde ona karşı boş olmadığım bir çocuk var (aslında Lanet Olsun ki benim onun dışında boş olmadığım birçok erkek var :\ ) bu bahsettiğim çocuğun adı Byun Baek Hyun !!.. :) <3
Onu ilk tanıdığımda sanki 14 yaşında bir çocukla tanışmış gibiydim hiperaktif çocuksu ve babyface biriydi (halada öyle) deli doluydu , şakacı ve her zaman herkeze karşı güleryüzlüydü ..
O da Sulli gibi Müzik konusunda bir deha ve sesi kendisi kadar güzel ve çekici yüksek notalara çıktığında damarları görünüyor ve çok sexy oluyor :) Daha tam çıkıyor sayılmayız ama buna eminim ki ikimizde birbirimize karşı boş değiliz ayrıca arkadaşlarım bizi hep çok yakıştırıyorlar :)
Byun Baek Hyun'un çok iyi anlaştığı birçok arkadaşı var bunlardan 2'si Chanyeol ve Chen ..
Chanyeol benimle hep uğraşır çok erkeksi ve komik bir kişiliği vardır .. En iyi yeteneğinin taklit yapmak olduğunu söyler ama bu konuda tamamen beceriksizdir :) asla kimseyi kafasına takmaz kendi hayatına göre yaşar kendi yolunu kendisi çizer .. duygularını ise asla dışa vurmaz .
Chen ise Dansta pek iyi olmasada dansa bayılıyor ve tutkularından biri , lakabı ise Dancing Machine :) Luna'nın Sevgilisi ve benim en yakın Oppam <3 :) Byun Baek Hyun ve Chen çok duygusal ve yakın ikililer asla birbirinden kopmazlar tabi Chanyeol'da dahil :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come With Me
FanficBütün K-Pop ünlüleriyle .. Dopdolu , eğlenceli aynı zamanda sorunların eksik olmadığı aşk dolu bir okul hayatına katılmak ister misiniz? işte tam size göre bütün idolleriniz bu hikayede sizde bize katılın .. Not: arkadaşlar eğer hikayeye uygun bir...