POHLED LIL 💕 (LINDY)
Dneska odlítáme už se moc těším ale bojím se že si to neužiju protože se mnou Pavel od našeho polibku ani nepromluvil což mě hrozně mrzí neměla jsem dovolit aby se to stalo ale byla jsem zmatená a navíc myslím že Herdyna jsem měla radši...Ale teď už v tom mám jasno protože miluju Štěpána a nesnesla bych aby byl kvůli mě smutný vím že jsem teď Pájovi ukřivdila ale prostě takhle to cítím bože já tady přemýšlím o kravinách a ono už je 10 hodin ráno a mi ve 13 hodin odlítáme 😄 zabaleno naštěstí mám takže to nebyli takový stresy 😄
No první co jsem udělala bylo že jsem šla do koupelny vyčistila si zuby vykoupala se vyžehlila vlasy lehce se namalovala 😄😄 a potom už jsem se mohla jít oblíknout vzala jsem si černě jeany a bílé tílko 😈 k tomu jsem si kolem pasu dala Baxovu mikynu protože v letadle bývá občas zima a my letíme 11 hodin takže jsem si ji vzala když jsem vycházela z mého pokoje tak jsem na chodbě potkala Pavla 😢😕 jen jsme se pozdravili a potom se podíval na mikynu co jsem měla kolem pasu jen se na mě hnusně usmál a potom šel dolů ..
-----------------------------------------------------------POHLED HERDI 💕 (PAVLA)
Potkal jsem ji na chodbě a měla kolem pasu Baxovu mikynu (myslím jeho merch) bylo mi to celkem jedno ať si s ním klidně dál spí a přitom se líbá se mnou tohle jsem si o ní teda nemyslel ..Docela lituju toho že jsem kývnul že s ní do toho NY poletím nevím totiž o čem se budeme bavit z mého přemýšlení mě až probudila palčivá bolest mého prstu na noze zakopl jsem totiž o scod 😢😄 jediný co jsem byl schopen říct bylo hodně hlasitý KUDLAA!! A potom ke mně proběhla Linda ..Lil: Proboha stalo se ti něco ?!
Já: Ne jen jsem zakopl ..
Lil: Hele co se děje proč se mi vyhýbáš ?!
Já: ty se mi divíš!!!!!?
Lil: Co tím myslíš..?
Já: Myslím tím to že si se se mnou líbala a potom si se sakra vyspala s Baxem!
Lil: Ano vím to já no neměla jsem to v hlavě srovnány ale nechci tě stratit ..prosím budeme v cajku alespoň v tom NY ?
Já: Dobře no ..
Lil: Měli by jsme jet aby nám neuletělo letadlo ..
Já: Bax nás poveze ?
Lil: JoJo
Já: okey
Potom jsme si šli každý pro své věci ale já jsem Lindě musel s tím největším kufrem pomoct pořád jí mám rád ..
No když jsme nastoupili do auta tak tam byli i Baxovi zavazadla ale to měl ssebou do toho Polska pojede totiž rovnou z letiště ..celou cestu co jsme jeli se tam ti 2 cucali nebo měli sladký řečičky byla to snad nejhorší jízda v mém životě ...konečně jsme dojeli na letiště a Bax s Lindou se museli na 14 dní rozloučit ..líbali se a potom se obejmuli já jsem se s Baxem taky obejmul ..i když bych mu teď nejradši rozbil hubu ..
-----------------------------------------------------------POHLED LIL 💕 (LINDY)
Naposledy jsem Baxe políbila a potom už tradá šli jsme s Pavlem čekat na letadlo ..bylo 12:45 a my jsme šli na odbavení a potom si sednout do letadla ✈✈ seděla jsem u okýnka takže super výhled 🌃🌆🌇 no teď už nás čekalo jen 11 hodin v letadle 😈 umřu tady ! 😄😢Další díl je venku 😳💕💕 děkuji za všechnu podporu doufám že se bude líbit vaše
*Zdení*
ČTEŠ
streamerka 🔥💕
FanfictionAhoj tohle je moje první fanfikce tak se omlouvám za gramatické chyby 💕 jinak příběh pojednává o 18ti leté Lindě jinak na twichy vystupuje jako Lil 🔥 a o 3 youtuberech a streamerech Baxovi 💕 Wedrym 💕 a Herďovi 💕 kterým je všem 20 (vím že to tak...