POHLED LINDY
flashback..
Miluju ho?! ne to ne ani ho neznám ...hádalo se moje podvědomí..a přitom jsem myslela na to nejhorší..CO KDYŽ UMŘE ?!
Konečně pro mě přijel Herdyn a já byla tak štastná že ho vidím hned jsme se obejmuli a potom jsem nastoupila do auta..Herdyn mi hned začal vysvětlovat co se stalo..Bylo na něm vidět že je vážně smutný ..snažila jsem se ho podpořit ale nebyla jsem na tom o mnoho líp a myslím že on to taky poznal ..Snažil se mě rozveselit ..moc se mu to nedařilo ale já jsem za to byla vděčná ..
POHLED BAXE
Konečně přišla do pokoje sestřička už mi hrabalo z toho jak jsem tam byl sám ..Radek musel odejít potřeboval se vyspat byl na tom dost mizerně...
sestřička-S Bax-Já
S: Dobrý den jak vám je ?
Já: No bylo mi už líp
S: to chápu..,a máte někoho blízkého ? Doktor vám chce říct něco důležitého a myslím že bude vhodné když u sebe budete někoho mít ...Doktor přijde za 10 min takže kdyžtak někoho kontaktujte ..
Já: Dobrá tedy..
Ani jsem to skoro nedořekl a ze dveří vylítla Linda a za ní hned Herdyn..vypadali velice ustrašeně ..
Herdyn: Čus brácho tak jak je už víš co se ti stalo ?
Linda: Ahoj Štěpáne vím že se moc neznáme ale prostě mám tě ráda a moc se o tebe bojím..
Já: Jde to Kámo ale bylo líp ...JO a Lindo nevadí mi to jsem vcelku rád že tu jsi :)
Do pokoje přichází Doktor..Herdyn a Linda chtěli odejít ale já jsem je poprosil jestli by tu se mnou nemohli být oba dva souhlasili
Doktor: Dobrý den ..Určitě chcete vědět co se vám stalo...udělali jsme vám EKG a chtěli jsme vám oznámit že jsme vám našli nezhoubný nádor na Plicích
LInda: Cože Sakra jak se to mohlo stát (začala hrozně brečet)
Herdyn: Né to snad ne .
Nevěděl jsem co mám říct a tak jsem mlčel ..
Doktor: Určitě chcete vědět co to znamená
Jen jsem kývnul hlavou ale rvalo mi srdce to když jsem viděl ty dva vedle mě brečet a tak mi taky začali stékat slzy ..
Doktor: (bude tu odborný popis toho co to vlastně rakovina znamená)
Rakovina nebo též nádorové onemocnění je různorodá skupina chorob, jejichž společným rysem je to, že některá populace vlastních buněk organismu se vymkne kontrole a začne relativně autonomně růst, ačkoli za normálních okolností jsou buňky schopny svou mutaci detekovat a opravit, anebo se případně alespoň seberozložit apoptózou. Bujení pak může být naprosto neškodné (např. bradavice), ale také může v poměrně krátké době postiženého zahubit (např. některé nádory krve – některé leukemie). Obvykle se považuje za projev zhoubnosti (malignity) to, že nádor roste infiltrativně do okolí a je schopen se rozsévat po těle a zakládat vzdálená ložiska, tzv. metastázy; výjimku z tohoto pravidla představují maligní nádory mozku, které jen vzácně zakládají metastázy. (stay wikipedie :D pozn. autora)
Linda už to nemohla poslouchat a tak odešla na chodbu a Herdyn tam jen mlčky seděl a koukal se na mě
Doktor: Chápu že to pro váz ted bude těžké ale dá se to vyřešit operací ..stačí jen aby jste souhlasil ...
Herdyn: Jaká bude pravděpodobnost přežití po operaci ?
Doktor: 50/50
Bax: Asi do toho ....
Tohle bude pro dnešní díl vše omlouvám se že dlouho dlouho nevyšel díl :( ale už se budu snažit být aktivní <3 děkuju za 5k vaše
*Zdení*
ČTEŠ
streamerka 🔥💕
FanfictionAhoj tohle je moje první fanfikce tak se omlouvám za gramatické chyby 💕 jinak příběh pojednává o 18ti leté Lindě jinak na twichy vystupuje jako Lil 🔥 a o 3 youtuberech a streamerech Baxovi 💕 Wedrym 💕 a Herďovi 💕 kterým je všem 20 (vím že to tak...