Ahojky 💦✨ moc díky za 1,4 k přečtení 💕💕 jo a ten kdo nečtete FF Game Festival tak okamžitě napravit 💦✨🙈 jinak si užijte další část 💝✨
POHLED LIL 💕(LINDY)
Konečně jsme přiletěli do NYC a já se nehorázně těším až si budu procházet místa kde se točili ty slavný filmy atd..jinak Pavel už se se mnou normálně baví jen říkal že si na hotelu musíme promluvit teď jedeme taxíkem do hotelu cesta by měla z letiště trvat 15 min a 10 už máme za sebou ..nemůžu se dočkat co mi chce Pavel říct třeba to bude zase nějaký překvápko (já osobně třeba hrozně milují překvápka takže k narozkám chci lístky na 4FANS vy víte koho myslím 😃😃) Konečně jsme dorazili na hotel a my s Pavlem měli manželskou postel😕 hned co přišel si ke mě přisedlPavel: Lindo no víš jak jel Štěpán na tu pracovní cestu ...
Já: No co s tím
Pavel: Ve skutečnosti nejel na pracovní cestu ale jel za Elou...
Já: co co cože ?!!!!
Pavel: Nevěděl jsem jestli ti to mám říkat ale...
Já: Díky a můžu být teď chvilku osamotě ?!
Pavel: jasně
Hned co Pavel odešel jsem vzala do ruky telefon že zavolám Baxovi bylo mi jedno že mě to bude stát bůh ví kolik ale prostě jsem s ním musela mluvit ....
Štěpán: Ahoj lásko děje se něco ?
Já: Děláš si ze mě legraci ?!
Štěpán: Co se děje zlato ?
Já: Pozdravuj Elišku !!!
Štěpán: Cože jakou Elišku ?!
Já: Pavel mi to všechno řekl !
To už jsem nevydržela a rozbrečela jsem se ..Štěpán: Kecá však jsem v Polsku ..
Já: No jasný
Potom jsem hovor bez jeho odpovědi típla ..a do pokoje přišel Pavel
Pavel: Nebreč máme si to tady užívat jdeme do víru velkoměsta ✨
Souhlasila jsem a šli jsme ..
Dny tu utíkají jako voda a většinou se nic zajímavého nedělo ...jen to že jsem se rozešla s Baxem a udělala tu největší chybu ve svém životě já no já jsem se vyspala s Pavlem ....ale došlo mi až druhý den že to byla hrozná kravina a tak jsem si hned den potom sbalila věci a sama jela na letiště NYC je sice nádherný ale já s Pavlem nic mít nechci asi jsem se s ním vyspala jen ze vzteku ke Štěpánovi ale já Štěpána pořád miluju..no přijela jsem na letiště a chytla letadlo co jelo do ČR letěla jsem zase 11 hodin ...Po 11 hodinách jsem konečně vystoupila na letišti chytla taxíka a jela domů....přijela jsem domů a zaklepal a jsem otevřel mi Wedry ...
Wedry: Ahoj co tu děláš neměla jsi přiletět až za týden ?
Já: Ano ale je to dlouhá historka jsem hrozně unavená pro mluvíme si zítra jo ?
Wedry: okey
Šla jsem nahoru a místo toho abych odpočívala tak jsem jenom brečela jak mi tohle mohl Bax udělat ...zřejmě našel lepší než mě no
Trochu nabitý díl doufám že nevadí vaše
*Zdení*
ČTEŠ
streamerka 🔥💕
FanfictionAhoj tohle je moje první fanfikce tak se omlouvám za gramatické chyby 💕 jinak příběh pojednává o 18ti leté Lindě jinak na twichy vystupuje jako Lil 🔥 a o 3 youtuberech a streamerech Baxovi 💕 Wedrym 💕 a Herďovi 💕 kterým je všem 20 (vím že to tak...