Realita..😮

613 45 16
                                    

Předem se moc omlouvám že dlouho nebyl díl ale nestíhala jsem to 😣 jinak neskutečně díky za 2,5 k lásky 💕❤🌈

POHLED LIL 💕 (LINDY)
Bylo mi nějak špatně a tak jsem si šla lehnot a celou dobu jsem přemýšlela jak je možný že zrovna já chodím s Baxem ?! Vždyť jsem jen obyčejná holka a on je výjmečný ...z mého přemýšlení mě vytrhl až budík..ale když jsem se probudila tak vedle mě neležel Bax a byla jsem u sebe doma ! Co se to děje nemohla jsem tomu uvěřit a tak jsem sešla dolů ze schodů ..(byla jsem tam kde jsem bydlela s rodiči před tím než jsem se odstěhovala ke klukům) dole už na mě čekala mamka se snídaní ..

Mamka: Jak si se vyspala zlatíčko ?

Já: Ahojky dobře..a kdy jsem se vrátila od kluků mami ?!

Mamka: Od jakých kluků proboha ?

Já: No přece od Baxe , Herdi a Wedryho ..

Mamka: To jsou ti tvoji oblíbenci ne ?

Já: No Bax je můj kluk !

Mamka: Broučku celé se ti to jen zdálo  je mi to líto

Já: Cože ?!!!!!

Mamka: Pojď si dát snídani ..

Já: Nemám hlad

Utíkala jsem s brekem do svého pokoje a chtěla jsem si ublížit protože se mi to celé jenom zdálo ?!!
To nemůže být pravda já ho miluju .. dala jsem si do Pusy asi 3 prášky proti stresu a chtěla jsem zase usnout a probudit se v Baxově obětí jenže když jsem se probudila tak jsem byla pořád doma a ne s Baxem ...nevím co mám dělat jsem naprosto na dně...
-----------------------------------------------------------POHLED BAXE 💕 (ŠTĚPÁNA)
Dneska ráno jsem se vzbudil a zdál se mi hrozně podivný sen o jedné holčině myslím že se jmenovala Linda a byla hrozně hezká ale byla to jedna z mích fanynek a já s fanynkama zásadně nechodim protože to potom dopadá špatně ...každopádně je teď něco okolo 2 hodin odpoledne ano já vím že vstávám hrozně pozdě ale chtěl jsem se prostě vyspat navíc zdál se mi tak úžasný sen 💕 no nic mám ale také povinnosti musím dnes natočit s Housem Wedrym a Mentem gtačko ..a rozhodl jsem se že zase začnu streamovat ..měl jsem totiž pauzu protože mě to už tolik nebavilo ale dnes si zahraju na streamu Lolko a asi i Spore 😅 ale ze všeho nejdřív bych se měl jít někam najíst jelikož já a vaření fakt nejdeme dohromady tak si zajdu asi někam do obchoďáku do kfc mám ho radši než mekáč...zajdu asi do Forum v Praze mám to totiž nejblíš ..Došel jsem tam a přede mnou stála holčina a byla hrozně podobná tý holčině o který se mi zdálo ..Nechtěl jsem to nějak hrotit a tak jsem si vzal jídlo a chtěl jsem si jít sednout ale někde jinde než vedle ní nebylo místo a tak jsem si k ní přisedl..a dali jsme se do řeči... Je to ona nebo ne ? Zeptal jsem se jí jak se jmenuje ✨ a ona ..

Jak to bude dál ? 😅 nechte se překvapit 💕 omlouvám se za takový zvrat ale chtěla jsem to udělat zajímavější ✨💕❤ MILUJU VÁS vaše
             *Zdení*

streamerka 🔥💕Kde žijí příběhy. Začni objevovat