looking for daddy ○ 3

6K 206 20
                                    

louis se ráno probudil kolem šesté hodiny. cítil se velmi ospale. neměl jít spát tak pozdě. kdyby chodil spát dřív, tak jak mu to vždy říkala maminka nemusel být teď tak ospalý. protáhl si celé tělo a zakňučel u toho jako malá kočička. oči si promnul hřbetem rukou a přetočil se na břicho. z pod polštáře vytáhl svůj telefon a zkontroloval čas. ještě měl necelou hodinu, než mu pojede autobus do školy.

autobusová zastávka byla kousek od louisového baráku a tak nikdy ráno nespěchal.

ještě se párkrát pořádně ponatahoval a nakonec se přinutil opustit vyhřátou postel a začít se chystat do školy. zabalil se do svého vanilkoného županu, který ze sebe večer shodil a šel se připravit do koupelny. ranní hygienu vždy prováděl pešlivě a zabírala mu pomalu půl hodiny času ale nikdy nepřemýšlel nad tím, že by něco ze své ranní rutiny vynechal. chtěl být perfektní.

i přesto ale nikdy nezapadal mezi své spolužáky ve třídě. nebylo to tak,  že by ho neměli rádi nebo ho šikanovali. někdy sice přišlo i na pár hloupých poznámek ohledně jeho stylu oblékání, ale louis to nikdy nebral vážně. hleděl si svého a na všechny se vždy jenom usmíval. jeho spolužáci si na něj časem nějak zvykli a přestali si z něj utahovat. teď se mu posmívá akorát jedna skupinka z vyššího ročníku.

když už byl v koupelně hotový a přišla řada na výběr dneštního outfitu, zavibroval louisovi mobil.

dirtydaddy → baby.loulou
dobré ráno, kočičko.

louis se elegantně svalil na postel a naklikal odpověď.

baby.loulou → dirtydaddy
dobré ráno.

vyskočil z postele a dohopsal ke své velké šatní skříní. natáhl na sebe pár světlounce růžových kalhotek, světle modré skinny džíny, velkou pastelově růžovou mikinu a růžové vans. do svého bílého baťůžku si naskládal všechny potřebné věci pro dneštní den ve škole a vyrazil ven čekat, než pro něj přijede autobus.

jako každé jiné ráno seděl opřený o lavičku na autobusové zastávce a v uších mu skrz sluchátka hrála jeho oblíbená melodie. měl přivřené oči a přemýšlel. proč mu ještě neodepsal? možná to tak namyslel a už si s louisem nechce víc psát. určitě to byl jen další z mnoha úchylů na takové stránce. co ho to vůbec napadlo si založit účet na takové seznamce?

z přemýšlení ho vytrhlo zatroubení. prudce otevřel oči a viděl, že autobus už je na svém místě a řidič nevypadá moc nadšeně.

"pohni prcku, nemám na tebe celý den'"

zakřičel když otevíral dveře. louis ten zvuk neměl rád. bylo to takové hlasité skřípání a trhalo mu to uši. jenom se víc stáhl do své mikina a ruce si schoval do kapsy v ní. na hlavě měl kapuci a sluchátka pořád ve svých uších. sedl si hned za řidiče do první řady. neměl rád ty pohledy ostatních. a navíc, autobus byl vždy plný těch, kteří louise moc neměli v lásce. smáli se jeho oblečení a taky jeho podle nich divnému vkusu. jaký normální kluk si lakuje nechty, nebo nosí ružovou? správně, žádný.

uběhlo pár minut a autobus už zastavoval před louisovou školou. louis se zhluboka nadechl a počkal, až všichni z autobusu vystoupí. nechtěl se tam mačkat mezi ostatníma. v autobuse byl už jenom on a ten otravný řidič, který se na louise vždy díval velmi pohrdavým pohledem. zvedl se ze svého místa a se sklopeným pohledem šel k zadním dveřím. možná kdyby neměl sklopený zrak a  koukal by před sebe, videl by, že si ta partička starších chce z louise zase vystřelit. když už se blížil ke dveřím školy, jeden z kluků mu zatáhl za batoh, který měl přehozený přes jedno rameno a druhý mezitím louisovi podstrčil nohu tak, aby o ní zakopl.

a to se taky stalo. louis ležel na zemi a rozrušeně koukal kolem sebe. všichni se smáli. jak jinak. louis byl už zvyklý. celý půl rok, co je na téhle škole to tak je. zatímco se ostatní smáli nad louisovou plachostí, on si jenom mlčky sbíral své rozházené věci zpět do baťůžku. když si schovával mobil, který měl na displeji malou prasklinku po pádu, všiml si, že mu bliká nové upozornění.

dirtydaddy → baby.loulou
přeju ti pěkný den sluníčko.

to louisovi zvedlo náladu.a i když mu tekli slzy po tvářích, usmíval se a ignoroval pohledy všech okolo. přehodil si batoh přes rameno a šel do třídy.

baby.loulou → dirtydaddy
zatím není moc pěkný.

dirtydaddy → baby.loulou
co se děje kopretinko?

baby.loulou → dirtydaddy
děcka ve škole si ze mě zase udělali legraci

dirtydaddy → baby.loulou
co ti provedli?

baby.loulou → dirtydaddy
podkopli mi nohy když jsem vcházel do školy a rozsypali se mi všechny učebnice. potom se  tomu jenom smáli.

dirtydaddy → baby.loulou
ubohá kočičko. nikdy bych nedovolil, aby někdo ublížil mojí kopretince. kdybych tam byl, nikdo by se ti nesmál.

baby.loulou → dirtydaddy
děkuju daddy. ale oni nikdy nepřestanou.

dirtydaddy → baby.loulou
jsem si jistý, že by tě nechali. už budu muset jít pracovat kopretinko. ty formuláře se samy nevyplní.

baby.loulou → dirtydaddy
dobře. ahoj daddy.

dirtydaddy → baby.loulou
pa, kočičko. večer ti napíšu. a jsem si jistý, že bych dokázal vymyslet něco, co by ti zlepšilo tvou náladu.

(pro ty boty bych zabíjela. ale jenom já mám takové štěstí, že moje velikost je vyprodaná)

looking for daddyKde žijí příběhy. Začni objevovat