looking for daddy ○5

4.6K 168 16
                                    

nastalo další ráno. nový den. a s každým novým dnem přicházel i nový louis.

louis miloval drobnosti. malé bezvýznamné maličkosti. každý den si našel nějakou drobnost, kvůli které se pak mohl po zbytek dne usmívat. louis se usmíval až nepřirozeně často. usmíval se vždy a na všechny. i když neměl žádný důvod, proč by se měl usmívat na lidi, kteří mu ve škole ubližují, stejně si nemohl pomoct.

úsměv byla louisova zvláštní vlastnost. byl výjimečný. sám by si to však nikdy nepřiznal ale všichni mu to říkali. říkali, že je jiný než ostatní spolužáci. jenomže on stále nechápal, jestli to myslí upřímně anebo si jenom myslí, že je divně jiný.

dnešní maličkost, důvod pro jeho úsměv, byl déšť. velmi slabý a lehký déšť. jen co se vzbudil, věděl, že pro dnešek to bude jemný déšť. kapky slabě dopadaly na střešní okno louisového podkovního pokoje. ten zvuk byl víc než jen uklidňující. louis se cítil nekonečně. tohle počasí bylo jeho nejoblíbenější. nejraději by zůstal zabalený v jeho huňaté dece s kokosovým kapučínem v jeho drobných dlaních. hrnek by hřál jeho dlaně a teplo by se mu rozplývalo celým tělem.

s hlasitým zakňučením se protáhnul. připomínal malé kotě. vždy vypadal tak křehce. jeho rána bývala jedná a ta stejná rutina pořád dokola. dneštní ráno nebylo výjimnou. naučil se už žít tim stereotipním životem. miloval to. spoustě lidem to může přijít jako nudný život plný ticha a myšlenek, ale přesně to on miloval. když seděl nosem přitlačený na podkrovní okno a představoval si svou budoucnost. jenou udělá všechno, co měl vymyšlené ale ten čas je ještě velmi daleko. 

louisovi přišla zpráva právě uprostřed hodiny dějepisu. seděl shrbený na svém místě, pohled měl upřený někde z okna napadající kapky a propiskou dělal kolečka ve svém čtverečkovém sešitě. louis proto nezaregistroval hlasité upozornění, že mu přišla zpráva. vzpamatoval se až když si uvědomil, že na něj zírá celá třída. rychle se narovnal a snažil se uklidnit. neměl rád moc pozornosti a právě v tu chvíli na něj zíralo tucet párů očí včetně paní učitelky.  

"louisi, nechceš se taky podělit s náma. jsem si jistá, že i tvé spolužáky zajímá, kdo ti tak píše o vyučování." přehnaně milý a ironický hlas paní učitelky roshe ho vůbec neuklidňoval. zahambeně jenom zklopil zrak a vytáhl mobil. když ho už držel v ruce, mobil znovu zavybroval. 

  dirtydaddy → baby.loulou

co dělá kopretinka v tuhle chvíli? 

dirtydaddy → baby.loulou

noták, květinko, jsem nadržený.

louis zaraženě četl zprávy pořád dokola. proč zrovna teď? rychlostí světla mobil zamkl a schoval zpět do své kapsy. bokem oka totiž viděl jak k němu natahuje ruku učitela a gestem mu naznačuje aby odevzdal mobil. to nemohl udělat. znervozněl. opravdu hodně. 

"no víte, psala mi mamka jestli bych po škole mohl pohlídat psa." louis se pořád usmíval. v tom zhonu ale zapoměl na jednu maličkost. paní učitelka je velká přítelkyně jeho maminky a taky ješte jedna věc. "louisi, vy žádného psa nemáte." oops. to mu vážně nedošlo. "no víte, já myslel mého brášku.. hm.. ernesta. vždyť víte jaký je to nezbeda." paní roshe po louisovi jen hodila obočím ale přikývla na znak souhlasu. to dítě bylo jak utržené z řetězu když na něj někdo nedával pozor, proto jí nepřišlo až tak zvláštní, když si ho louis zpletl se psem. 

o obědové pauze se louis konečne dostal k telefonu aby mohl odepsat. po hodině měl ještě jednu a to si raději mobil úplně vipnul. proto když ho zapnul, pořád tam na něj čekaly dvě nepřečtené zprávy. 

baby.loulou → dirtydaddy

tohle mi už nikdy nedělej.

dirtydaddy → baby.loulou

copak jsem provedl? 

baby.loulou → dirtydaddy

no... ty zprávy mi přišli uprostřed hodiny a celá třída mě sledovala

baby.loulou →dirtydaddy

bylo to děsivé a frustrující

dirtydaddy → baby.loulou

měl jsi stojáka před celou třídou, že ano. vzrušilo tě to, že jsem nadržený?

dirtydaddy → baby.loulou

mimochodem... ještě to nepřestalo, čekal jsem na tebe. 

baby.loulou → dirtydaddy

to není vtipné. 

dirtydaddy → baby.loulou

já se ti nesměju kopretinko. náhodou mi příjde rozkošné, že ti stál uprostřed hodiny díky mě. 

baby.loulou → dirtydaddy

no ale nebylo příjemné s tím sedět i další hodinu.

dirtydaddy → baby.loulou

tak mazej domů. a až budeš v svém pelíšku, doufám, že si spolu pohrajeme. 



/omlouvám se. jsem nezpolehlivá a neumím přidávat pravidelně. a už vůbec ne něco s čím vůbec nejsem spokojená...  mám pokračovat nebo ne? ☺  mimochodem. plánuju novou povídku. už dlouho si jí rozmýšlím ale pořád si nejsem jistá./

looking for daddyKde žijí příběhy. Začni objevovat