looking for daddy ○ 6

5.3K 155 78
                                    

louis by lhal, kdyby řekl, že se netěšil domů. spíš by se dalo říct, že tak rychle se ze školy ještě nikdy nevrátil.

louis už ležel na své postely. peřina a polštáře byly nepořádně rozhazene po pokoji.

baby.loulou→dirtydaddy
už jsem ve svém pelíšku.

dirtydaddy→baby.loulou
to rád čtu. jsem si jistý, že víš co dělat dál.

baby.loulou→dirtydaddy
mýlím, že bys mi to mohl připomenout daddy.

dirtydaddy→baby.loulou
mohl bys začít tím, že si sumdáš všecho oblečení.

baby.loulou→dirtydaddy
to bych mohl.

dirtydaddy→baby.loulou
a víš co by mě zajímalo kopretinko?

baby.loulou→dirtydaddy
nevím daddy.

dirtydaddy→baby.loulou
už jsi si někdy prstil?

baby.loulou→dirtydaddy
vlastě to dělám často, víš? někdy i myslím na to, že mi to dělal někdo jiný. ale někdy zase ne, vzrušuje mě i to když si to dělám sám. ale me párty jsou malé, proto občas použiju i něco jiného. ale stejně mám své prsty rád. víš, nechávám si nárůst dlouhé nehty a je to tak příjemné když jsou uvnitř.

dirtydaddy→baby.loulou
páni. myslím, že mé prsty by pro tebe byly taky příjemné. A víš co květinko, teď bych po tobě chtěl, aby sis pořádně naslinil své prstíky.

baby.loulou→dirtydaddy
jo, to můžu udělat.

dirtydaddy → baby.loulou

květinko, nemůžu uvěřit co se mnou děláš

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

květinko, nemůžu uvěřit co se mnou děláš.

dirtydaddy → baby.loulou
květinko, prozraď mi ještě tvé jméno.

baby.loulou→dirtydaddy
daddy, prosím, už to nevydržím. jsem louis, daddy. jaké je tvé jméno?

dirtydaddy→baby.loulou
tvé prsty už budou připravené, teď je na čase posunout se dál a připravit něco jiného.

dirtydaddy→baby.loulou
pro tebe budu zatím jenom daddy.

baby.loulou→dirtydaddy

daddy.

dirtydaddy→baby.loulou
můj bože, květinko. jsi neskutečný.

baby.loulou→dirtydaddy
už to nejde vydržet. je to tak příjemné.
dirtydaddy→baby.loulou
jen to pusť. jsi rád hlasitý, že mám pravdu louisi.

baby.loulou→dirtydaddy
jo, byvam dost hlasitý, ale můj malý bráška ma pokoj hned vedle a já to už nemůžu vydržet daddy.

dirtydaddy→baby.loulou
oh, louisi jsem taky tak blízko. tak blízko. pojď na to.

baby.loulou→dirtydaddy
myslím, že bych měl jít do sprchy, jsem teď tak špinavý.

dirtydaddy→baby.loulou
moje špinavá květinka.

baby.loulou →dirtydaddy
celá má postel je teď ode mě špinavá, a já taky.

baby.loulou → dirtydaddy
daddy, myslím, že jsem vzbudil brášku.

dirtydaddy→baby.loulou
chtěl bych slyšet jak moc hlasitý jsi. miluju když je někdo hlasitý.

baby.loulou → dirtydaddy
jsem tak unavený, že asi usnu celý umazaný. 

dirtydaddy → baby.loulou
to nevadí. ráno to dáš všechno dopořádku. jen se vyspi květinko.

baby.loulou → dirtydadd
jsem rád, že jsem tě tady našel. víš, vždy jsem chtěl mít svého tatínka, který by se o mě staral. chápu, že to může znít divně, ale chci být pro někoho hodný. někdy bych stejně zlobil ale jen proto, aby mi tatínek zase mohl ukázat komu patřím a že on je ten, kterého mám poslouchat víš?

dirtydaddy → baby.loulou
vůbec to nezní divně květinko. taky jsem rád, že jsem tě mohl poznat.

baby.loulou → dirtydaddy
ale stejně se mi ve škole smějou. myslí si, že jsem divný. ja to vím, vím to, protože nejsou jediní kdo mi to říkají.

dirtydaddy → baby.loulou
chceš si o tom povídat? jsem tu jen pro tebe srdíčko. věřím, že to není pravda. tvá rodina na tebe musí být hrdá.

baby.loulou → dirtydaddy
to je ono. moje rodina mě nesnáší. myslí si, že jim dělám jenom ostudu. přitom dělám vše jak chtějí. ale myslí si, ze jsem na kluka moc citlivý. často pláču. ale většinou je to proto, že nevím, co mám jiné dělat. přijde mi, že nikomu na mě nezáleží. a ja nevim, asi jsem vážně tak ubohý jak všichni říkají...

dirtydaddy → baby.loulou
tohle od tebe nechci víc slyšet. jsi nádherný a tvy rodiče si neváží takového pokladu co mají doma. ovšem, pokud by ses kdykoli cítil smutně, budu tu pro tebe. domluveno? vždy mi napíšeš a ja věřím, že vymýslim něco, čím tě přivedou na jiné myšlenky. teď si padej udělat úkoly do školy a do postele.

baby.loulou→dirtydaddy
domluveno. dobrou noc daddy.

dirtydaddy → baby.loulou
dobrou noc louisi. sladké sny květinko.

louis se usmíval. usmíval se tak moc, že když usínal, jeho rty byly pořád ve velkém úsměvu. myslel na toho kluka který mu psal. opravdu chtěl svého tatínka. chtěl být hodný a on vi, že by to dokázal. byl by ten nejvhodnější. chtěl by aby byl na něj jeho tatínek pyšný. aby se za něj nestyděl a představoval ho jako svého hodného kluka. louis si uměl představit jak čeká na svého tatínka až přijde z práce. a vždy by byl pro něj připravený. ve všech směrech. udělal by vše aby svého daddyho udělal šťastným a hlavně pyšným.

louisova očka se zavřela a on usnul. spal nahý na své špinavé postele. cely špinavý od svého spermatu a mokrý všude po těle od potu. jeho zadeček měl vystčený na chladném vzduchu a užíval si příjemného chladného pocitu. taky cítil, jak je mírně roztažený a chladný vzduch si našel svou cestu i dovnitř louise. miloval ten pocit.

/a ja se nesnáším. děkuju vám za minulý ohlas. ale psát tohle mi přijde tak děsně úchylne a ponižující. stydím se sama za sebe když tohle píšu, protože jsem zvyklá psát takové ty slaďárny. přesto tohle daddy věc mi přijde neskutečně roztomilá. v rámci možností.
i tak mám pro vás připravenou povídku. bude asi kratší, uvidím jak to ještě domyslím.
ps. sledujte mě, komentujte a mějte se rádi! posílám každému tolik lásky, kolik právě potřebuje. a kdyby měl kdokoli chuť si o něčem popovídat, poradit, cokoliv. budu tu vždy pro vás. jsem tu pro všechny. mám vás ráda./

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 31, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

looking for daddyKde žijí příběhy. Začni objevovat