looking for daddy ○ 2

6.7K 228 12
                                    

louis ležel na své posteli zabalený v huňatém županu. právě se zaregistroval na stránku looking for daddy. byl z toho nervózní. jeho krátké prstíky pořád aktualizovali stránku a kontroloval, jestli se mu už někdo ozval. pořád nic.

mobil odložil na noční stolek vedle své postele a zapnul si hudbu. poslouchal tichou klavírní hudbu. z pod postele si vytáhl malou růžovou krabičku a celý její obsah vysypal do peřin. prohraboval se v lacích různých odstínů ale nakonec si stejně vybral svůj nejoblíbenější. pastelově růžový. položil ho vedle telefonu na noční stolek a zbytek sbalil zpět do krabičky, kterou zasunul pod postel. neměl rád, když se někdo prohraboval v jeho osobních věcech a proto je vždy schovával.

stáhl ze sebe župan a odhodil ho  někam na druhou polovinu pokoje. rád spával nahý i když mu ráno byla zima. bylo mu to ukradené. nic ho netlačilo a jeho deka byla dostatečně teplá. ze stolku si vzal mobil, lak a přetočil se na bříško. nohy pokrčil v kolenou a houpal s nimi ze strany na stranu v rytmu hudby. odemkl mobil a uviděl tři upozornění na jeho novém profilu.

69bigdick 
malá princezna je zlobivá. tak mladá a už je z ní laciná děvky, co se prodává.

louis se zamračil a našpulil rty. není děvka. jenom chce svého tatínka.

yourdom.
jsem si jistý, že hledáš zkušeného dominanta. co o tom ví takový fakani v 27 letech? potřebuješ někoho zkušenějšího. hlásím se jako tvůj nový tatínek. (48let)

louis by lhal, kdyby řekl, že nebyl zvědavý. rychle si otevřel profil muže. ale stejně rychle ho i zavřel. ten muž nemohl mít 48 let. vypadal, jako by ho sebemenší další námaha měla dovést do hrobu. byl si jistý, že by při sexu s ním muž zemřel. a o to vážně louis nestál.

začínal být opravdu smutný. tešil se, že si najde někoho dokonalého. kdo se o něj bude starat a všechno kolem toho ale očividně tahle stránka byla jen pro pofidérní lidi, kteří doma nemají koho přetáhnout. nebo je spíš nikdo nechce a ze samého zoufalství si zakládají účty na seznamkách.

dobře, louis byl taky zoufalý.

nakonec otevřel poslední správu.

dirtydaddy
kočičko, nemyslíš si, že taková malá princezna jako ty by už měla dávno spát?

louis se podíval na hodiny 0:36. vážně bylo pozdě. kdyby jeho maminka věděla, že je ještě vzhůru, určitě by mu vzala telefon a nedovolila mu chodit ven na procházky. zhasl světlo a zapnul si jen malou lampičku vedle postele.

rozklikl profil, který mu napsal. neměl tam žádné fotky a v jeho informacích byl popsán jen jako šest a dvaceti letý podnikatel. to louise zaujalo.

baby.loulou → ditydaddy
nechce se mi.

odeslal správu a mobil položil vedle sebe na peřinu. natáhl se pro lak na nechty, který se ztratil někde v peřinách. vytáhl ho a otevře. miloval vůni laků a proto si k němu nejdřív pořádně přičuchl. lahvičku s lakem položil na časopis, kdyby se náhodou chtěla převrátit a pošpinit mu matrac. vzal štěteček do ruky a začal si lakovat nechty. jazyk měl vyplázly a zkously pevně mezi rty od toho jak se soustředil. chtěl mít krásné nechty a proto je lakoval pečlivě.

mobil zavibroval.

dirtydaddy → baby.loulou
nebuď drzé koťátko. raději mi prozraď, co děláš tak pozdě večer.

louis máchal rukama kolem sebe jako splašený, jen aby mu co nejrychleji uschl lak na rukou. opatrně odemkl mobil aby mohl odepsat.

baby.loulou → dirtydaddy
lakuju si nechty.

dirtydaddy → baby.loulou
vážně princezno? není na to příliš pozdě?

baby.loulou → dirtydaddy
nechce se mi spát. a když se mi nechce spát, rád si lakuju nechty.

dirtydaddy → baby

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


dirtydaddy → baby.loulou
roztomilé. co ještě rád děláš, když se ti nechce spát?

baby.loulou → dirtydaddy
nakrémuju si celé tělo jahůdkovým krémem a poslouchám hudbu. nebo taky se rád mazlím s mou dekou. je příjemně huňatá a je v ní teplo i když je v mém pokoji zima.

dirtydaddy → baby.loulou
jsi opravdu roztomilé koťátko. rád bych ti pomohl s tím krémem.

baby.loulou → dirtydaddy
to by od tebe bylo velmi milé. je pro mě těžké si sám nakrémovat záda. určitě bys to zvládl velmi dobře.

dirtydaddy → baby.loulou
tím si buď jistý. nevynechal bych jediný milimetr tvého těla. 

baby.loulou → dirtydaddy
asi bych měl jít už spát. slyšel jsem nějaký pohyb na chodbě a kdyby moje maminka zjistila, že jsem ještě vzhůru, vzala by mi telefon.

dirtydaddy → baby.loulou
pěkně se vyspi kočičko.

baby.loulou → dirtydaddy
děkuju. ještě si napíšeme, že ano?

dirtydaddy → baby.loulou
pokud je to tvým přáním.

baby.loulou → dirtydaddy
ano. moc bys si to přál.

dirtydaddy → baby.loulou
tvé přání je mi rozkazem princezno. ozvu se zítra. a teď padej do postýlky!

louis zamknul mobil, položil ho pod polštář a přitáhl si svou deku až ke krku. se zavřenýma očima se přitulil se svému plyšovému medvídku a spokojeně oddechoval.


looking for daddyKde žijí příběhy. Začni objevovat