Merhaba ben Masal. Ailem ben küçüklüğümden beri yurt dışında. Tek çocuğum. İki tane tatlı kuzenim var. Beni ailem Hayale emanet ettiler. Derslerle ilgim fazla yoktur. Daha çok, büyük aşklara yelken açmak için hazırım.17 yaşındayım.17 yaşımda olsamda araba kullanıyorum.Mavi gözlere ve açık kumral saçlara sahibim. Aslında biraz duygusalım. Bu arada okulun en popülerlerindenim.
MASAL
Benim hikayemde Masal'ınkinden farksız değil.Adım Başak. 17 yaşındayım. Benim de ailem yurt dışında.Ben aslında biraz sinirli bir tipim.Mavi gözlerim ve kızıl bir saçım var.Derslerim pek başarılı sayılmaz. Ailemde beni Hayale emanet etti.Aslında ben kendi başımın çaresine bakardım da hadi neyse...
BAŞAK
Merhaba ben Hayal. Annem babam birbirinden ayrı. Küçükken bana yaşatmış oldukları olaylardan dolayı onlara kırgın olduğum için ayrı eve çıktım. Üniversiteliyim.19 yaşındayım. İki tane baş belası kuzenim var.Onlara ablalık yapıyorum.Sakin bir tipim ama yeri geldiğinde patlamayı bilirim.Mavi gözlüyüm ve kumralım.
HAYAL
Ben Berk. Baba parası yiyen biriyim.Çok yakışıklıyım.Sarışınım ve yeşil gözlüyüm. Eğlenceli biriyim ama çapkınım.Zekiyim ya ben zeki :D
BERK
Ben Bora. En yakın arkadaşım Berk . Zaten ailelerimiz tanışıyor. Bende baba parası yiyenlerdenim.Esmerim.Kız tavlamaya bayılırım. Hatta günlük hobim.
BORA