⭐2.BÖLÜM⭐

10 1 0
                                    

Can akşama doğru tüm hazırlıklarını tamamlamıştı. Bu gidişle mutluluğa bir adım daha yaklaştığına inanıyordu. Peki öyle mi olcaktı?

Masa eşsiz görünüyordu. Romantik olsun diye iki köşeye mum, masaya kırmızı gül serpiştirmişti. Hayatta kimseye böylesine güzel sürprizler hazırlamamıştı. İçinden de bu sefer olcak diye tekrar ediyordu.
Can hayata bir sıfır yenik başlamıştı. Her seferinde ailesi tarafından kötü bilinen biriydi. Annesi onun kötü bir şans olduğunu iddia ederdi hep. Ama aslında onun ne çektiğini onlar için uğraştıklarını bilmezlerdi.
Hep mutlu olmak istedi, fakat olamadı. O bunlara daha fazla katlanamayarak ailesiyle kötü bir tartışma geçirdi, sinirlenip evi terk etti. O günden sonra hep hayatı sorgular oldu.
Kendi hayatını kurmak için çok çalıştı. Üniversitede ikinci sınıf öğrencisi, azimli, kararlı ve sesi büyülüydü. Bu sesini kullanarak iyi yerlere geleceğini ümit ediyordu. Okul çıkışları hayatını düzene sokmak için bir çok yerde sahne alıyordu,ses konusunda kendini iyice geliştirdi.

Buluşacağı kişi uzun süredir internetten yazışıp, birkaç kere dışarda görüştüğü mükemmel, kalbi temiz, insana huzur veren, çok güzel gülen biri... 
Onu anlatmaya bu sözler az gelir. Cümlelerle anlatamazsın.
Can siyah takımını giydi.
Saçlarını jöleleyip, en sevdiği deodorantı sıktı. Bu koku on birçok anlamı ifade ediyordu.

Zil çaldı, çok heyecanlı idi. Hemen gidip kapıyı açtı karşısında o,Rüya vardı...
Çok hoş kırmızı bir elbise giymişti,boynunda inci kolye, parmaklarında eklem yüzükleri, gülüşünde yine anlatılmaz bir büyü...

"Hoşgeldin. " 
" Hoşbulduk."
Can uzun süre Rüya'ya bakakaldığı için içeri almayı unutmuştu.
"İçeri girebilir miyim?" diyerek Can'ı bu rüyandan uyandırdı.
"Ah çok özür dilerim, güzelliğin karşısında tutuklu kaldım affet."
Rüya utanıp biraz kızardı, içeri geçti. Bi anda göğüs kafesinden kelebekler uçuşuverdi.
"Can çok güzel şeyler hazırlamışsın,fevkalade olmuş her şey. "
" Senin güzelliğinin yanında bir hiç, sana baktığımda tüm hayallerimi, olan her şeyi unutuyorum, zaman duruyor sanki... "


Can ve Rüya yemekleri, mumlarla beraber çok romantik bir şekilde yerler. Ardından Can yerinden kalkıp odasından gitarını getirir, Rüya'nın tam karşına geçerek, gitarı çalıp romantik bir parça söyler.
Müzik biter Can Rüya'nın narin, minik ellerini avucuna alıp, gözlerinin içine bakarak onu çok sevdiğini haykırır.
Rüya,Can'ın yaptığı bütün jestlerden baya etkilenmiş durumdadır.
"Bende seni seviyorum Can"der.

                         ❇❇❇

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

⚓ LİMAN ⚓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin