Deniz Hayal Ulusoy : yeşil gözlü, kumral ,kendine güvenen ve güçlü bir kız gibidir ama içi silik bir rüzgar gibidir, Yalan söyleyen ve arkadan iş çevirenleri affetmez en yakın dostu bile olsa ,kedileri sevsede kopeklerden acayip korkar kendi yaptığı yemek dişinda başkalarının yaptığını zor yer.
Emir Egehan : Mavi gözlü,
sarışın,gitar ve piyano çalıyor Futbol fanatiğidir klasik gibi gorunsede gizemlidir bir saç tutamı uçuşsa bakmaya doyulmaz oyun hastası , bilgisayarda takılır kızların bir numaralı playboyudur soğuk görünebilir ama arkadaşları fazladır sıcak davranır yıllar geçtikçe değişir hatayı affetmez , yakışıklıdır sarisinlardan hoşlanan kızın ömrü olacağını o da bilemezdi.İpek Aydin :kızıl saçlı ,yeşil gözlü yaprak sarma,manti en sevdiği yemek, deniz kardeşi ,cocukluk arkadasidir ,en sevdiği kişidir.hızlı hızlı konuşması herkes tarafından sevecen ve sevimli bir hal katar insani güldürür neşe kaynağıdır sakin gibi görünür yabanci dizi izlemeyi sever Dylain Obrien hastasidir ,Tatlı cadı denir.Heyecanlı ama kiskanctir.
Kumsal Demirhan : sarışın, kahverengi gözlü beyaz tenli,yemek ayırt etmez neşeli, basarili. Sosyal medya fenomeni çok gezer güzeldir spor salonuna gider,baleyle ilgilenir sinirlenince gözü döner .dikkat!!sari cikabilir!!! Kitap vs yazar lakabı Mizahşör koruması yaninda durmadan herseyine karisan bir Demirhan vardir.
Güney Demirhan : Beyaz tenli,siyah sacli yakışıklı, egolu, lordumuz,arada kaçamak yapar kızlarla arası fazlasiyla iyidir,aciyi sever birazda bencil olabilir, kendine ait mekanları vardir en cok sevdigi sey bellidir o olmassa eski ilik meltem ruzgari olur ,ciddi yapidadir kavgada asla insani sağ çıkarmaz Gülse de ciddi olduğunda insani korkutur, Çapkındır, umursamaz zaafı olabilen biridir.
İlerideki bölümlerde daha çok taniyacaksiniz ve seveceksiniZ canlarim devam edin dahada çok küçük şeyler çıkacak mutlu sonsuz olmasi dilegiyle desteğinizi bekliyorummm❤❤💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Deniz Kabukları
Teen FictionMavi en güzel ton deniz mavisi büyüleyici.Dalgalar gibi bir esip kıyıya sert vurur birde o güzel renkli ışıltısıyla masum ve sessiz bir sekilde durgun sular gibi kumları okşar.Sebepsiz sevmek aşk nedeni olmadan bağlanmak birine,Hatta sarilamamaktir...