Kumsal, Defne, Ada,Deniz multimedyaGüzel bir bölümle yine karşinizdayim oylarinizi ve yorumlarinizi unutmayin. Tatlişlarim 😙😙
Sabah yüzüme değen güneş ışığıyla uyandım bazen şu perdeleri sonsuza kadar açmama isteğiyle doluyordum.Yatagimdan kalkıp banyoya gittim orada rutin islerimi halledip dolabından üniformalarımi alıp giydim dünden ordugum sacimi salik bırakıp omuzlarima dökülmesini izledim.
Saçlarım zaten kısaydı omzumun biraz üstündeydi sadece sonra
Çilekli dudak balimi sürdüm, işimi halledip çantamida alıp salona geçtim masada herkese hitaben"Günaydın" diye mirildandim onlarda ayni şekilde karşılık verdiler. Annem "Bugün seni okula Doruk götürecek biliyorsundur umarım dedi."Biliyorum" dedim.Babam bu sefer sözü devralarak "Gittiğin okula burslu olarak gidiyorsun senin için büyük bir şans özel bir kolej ve biliyorsun ki en ufak hatan seni zor duruma düşürür o yüzden eski okulunda yaptığın hatayı burada yapma burası Antalya'ya benzemez anladın mi" dedi. Babam
Sert ve keskin sesiyle, babam aslında bana düşkündür tüm babalar gibi kızlarının kahramanı annelerden daha çok kızlar babaya daha düşkün oluyordu ,kızdığı şeyler erkek arkadaş konularıydi öyle bir durumda hiç affetmez ,acımasız olurdu annem zaten bana güvenmeyen beni doğurmaktan pişman biriydi ev işlerinde çok yaradığım için tek o konuda iyiydi.
'babam benim kızım evlenmeyecek bize bakacak benim paralarimi yiyecek diyordu.'Abim zaten mimarlık okuyordu babam banka müdürüydü sadece annem bazen çalışır bazen çalışmazdı ama babam bazen abarttığı için o kadarda zenginleşmiş değildik zaten babam ve annem emekli olunca Antalya'ya gideceğimizi söylüyordu ben gidermiydim orası da muammaydi.
Kahvaltimi bitirip annemden harçlığımı alıp dorukla evden çıktık " Heyecan varmı Bücür " diyen doruğa ters bir bakış attım.
"Sence Doruk" dedim o da kaşlarını çattı "Hiç akillanmayacaksin dimi sana güzel bir ders verecek o abi demeyen ağzını düzeltecek biri lazım seni küçük Bücür çok konuşmada geç arabaya hadi" dedi Doruk bende omuz silkip dil çıkararak arabaya geçtim."Tabi canım tabi çok beklersin hayal dünyana yetisemiyorum neredeler acaba" dedim. Kemeri bağlayıp okula gitmeye başladık yarim saat sonra okula vardık kapıyı açtım arabadan indim benle beraber dorukta indi doruğa şaşkınca bakarken havalı bir şekilde yanıma geldi normalde yanımda durmakta hiç hoşlanmayan abim olan Doruk Aras Ulusoydan bahsediyoruz.
Şanslı pislik ne olcek ,sonra bana sarıldı kulağıma" iyi dersler bücür ve eve sağ salim gel" Ezgiciğimle kavga etme annem bu sefer seni okuldan alır".dedi ve benden ayrılıp göz kirpti etrafımızda ki kızlar ağızları gökdelen gibi açılmış bakıyordu.
Bok yiyenler ne var sanki yakışıklı, baklavalı, kaslı , ego yığını
Roket atar gibi bir abi göz kırpıp sigarayla karışık elmalı kokusunu ensenize üflüyorsa 'oha lan' abimemi yürüdüm ben az önce yok be koştum galiba, arkama döndüm ona baktığımdaGazı kökledi ve gitti aileden birisi olduğu için onu öldürme isteğiyle dolup taşsamda sevmesemde abim bazen unutuyorum onun yaptıklarını ,ancak lanet olası iyi ve herşeyi unutmaya hazırmış gibi tavrım bazen ortaya çıkıyor ,neyse okula doğru yürüyüp o klasik müdürün roman yazarmış gibi konuşmasını dinlemek için sıraya geçtim.
Kimseyi tanımamak sikici birşey gerçekten ,müdür konuşalı 2 saat geçti hala konuşuyordu bir önümde mavi gözlü kız dikkatimi çekti hemen incelemeye başladım, hep renkli gözlüler dikkatimi çekmiştir, birde tabiki sarışın erkekler nedendir bilmem çok çok seviyorum öyle özellikteki insanları kız siyah saçlı ,güzel, sevimli bir kızdı ama çok konuşkana benziyordu yanindaki kızla konuşuyordu o da kahverengi saçlı, mavi gözlüydü içimden ilk bu kızla arkadaş olacağım dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Deniz Kabukları
Teen FictionMavi en güzel ton deniz mavisi büyüleyici.Dalgalar gibi bir esip kıyıya sert vurur birde o güzel renkli ışıltısıyla masum ve sessiz bir sekilde durgun sular gibi kumları okşar.Sebepsiz sevmek aşk nedeni olmadan bağlanmak birine,Hatta sarilamamaktir...