Vyrazila jsem zpět směr pokoj. Už jsem chtěla jít do pokoje ale na okně seděl Subaru. Výhra? "Subaru?" Zeptala jsem se a on se na mě otočil a zavrčel "co chceš!? Nech mě a vypadni odsud!" Teď mě ale trochu namíchnul. "Hele nevyhazuj mě odsud, zítra nastupuju na stejnou školu jako ty a měla jsem být už bůh ví jak dlouho po smrti, není to jen tvoje dětství které bylo pochmurné a pak přišlo to lepší, tak na mě přestaň řvát protože jsi-" zacpala jsem si pusu.Subaru na mě koukal stylem to víš jak? "S-subaru"
Vykoktal jsem ale on mi skočil do řeči a rozkřikl se. "Katano?! Co jsem!?" Zavrčel na mě Subaru. "Nic, jen mi to vyklouzlo"řeknu a uteču do pokoje.
Subaruv pohled:
Vybavila se mi ta vzpomínka. Zase ta vzpomínka na mámu ve věži. "Zabiješ jí pro mě? Budeš hodný chlapec?" Koho mám zabít? "Zabiješ jí pro mě? Zabij jí pro mě! Já to nedokážu" rikala pořád dokola. Koho tím myslela? Věnovala mi tuhle dýku ale koho tím myslela? Začal jsem cítit tlak na hrudi, který jsem v životě necítil. Co mi vlastně chtěla říct?! Praštil jsem do zdi.
Pohled Katany:
Proč mě matka vlastně chtěla zabít?! Ten dopis nechápu. Je to nesmysl. Má matka mě chtěla zabít!? A TS kdo to sakra je? Po tváři mi steče slza. Byla hořká a za chvíli jí následovaly další a další. Musím se uklidnit. Pohled mi sjel na katanu od Azusy. Vzala jsem nožík do ruky a pomalu si jí dala k zápěstí ale pak cvakli dveře. Katanu jsem zahodila a podívala se do dveří. Reiji držel mou novou uniformu. "Je nemoudré si ubližovat, obzvláště když jsi napůl upír a napůl člověk. Nicméně tady je tvá uniforma." řekne položí jí na postel a zmizí. Uniforma je moc šprtská. S nechutí se do toho šprtího nesmyslu navleču a vyjdu ven. Ve škole se Kouem musím poradit jak tu uniformu upravit. Nestykejte se ve škole. Zaznělo mi v hlavě. "Ne" proč se nemůžu stýkat se svými ,bratry'?!?! Celá zlomená jsem se ploužila chodbou kde čekal Ayato. "Co chceš?!" Vyšťekla jsem zle. "Tebe" křikne a namáčkne mě na zeď. "Přesněji tvou krev" řekl a už chtěl sát mojí krev. Ale přiložila jsem mu mojí katanu k srdci a povídám "Být tebou si to rozmyslím nenažranče" řeknu a odlepí se ode mě. Uteču před dům kde už čeká limuzína do školy. Reiji nám ihned vynadá že jdeme pozdě. "Proč jdete pozdě?!"
Ušklíbla jsem se a povídám "tady pan nenažraný mě zastavil na chodbě" Reiji si povzdechl a nasedl do auta. Kde už všichni čekali. Vedle mě po levici seděl Ayato proti němu Shu, vedle Shua seděl Reiji. Po Shuově pravici seděl Laito a po jeho pravici Kanato a po jeho pravici seděl Subaru.
Byli ticho a já se začala pěkně nudit. Válela jsem se po Ayatovi natahovala si nohy kde se dalo až jsem uviděla na zemi papírek. Sebrala jsem ho zmačkala a hodila ho po Laitovi. Ten se začal smát a já taky. Hodil mi ho zpět a já přihrála na Subara. Kupodivu se usmál a hrál s námi pak to letělo na Ayata a ten to hodil na Kanata a ten pronesl něco jako "To bude zábava že Teddy" a hodil to mě a já se odhodlala to hodit na sluchátkového maniaka. Ten papírek sebral a hodil ho po Ayatovi. Začali jsme se všichni smát jak paka. Nakonec si i samotný nabručený knihomol zahrál. Byla to sranda. Ale jakmile jsme zastavili všichni zmlkli a nasadili své obvyklé neutrální tváře.
Zavrčela jsem a odešla za nima do školy. Jsem ve třídě s Ayatem a Kanatem. Sedla jsem si do lavice a čekala na začátek vyučování. Po chvíli přišel vyučující a představil mě jako novou studentku. Díky bohu neřekl mé pravé příjmení. A začal hodinu. Čeština začala být nuda a tak jsem vzala gumičku kterou jsem měla ve vlasech a kuličku z papíru co jsem si vytvořila. Gumičku jsem natáhla na ukazováček a prostředníček. Poté jsem vzala přední nataženou gumu do ní vložila papírek a střelila po učiteli. Trefa hned na poprvé a já se snažila netlemit. Učitel byl naštvaný a sjel třídu pohledem. Pak se otočil a psal si vesele dál na tabuli něco o literatuře středověku. Střelila jsem po něm ještě pětkrát a on na mě ani jednou nepřišel. Pořád si psal na tabuli a tak jsem vytáhla mobil a začala si hrát hry. Pak jsem ale slyšela "Slečno Katano!" Vyjekl učitel. Mobil jsem schovala a koukla na učitele. "Pokud vás mé hodiny nebaví můžete odejít" řekl výhružně a já pokrčila rameny a odcházela. Zařval něco jako"Kam jdete?!" A já se na něj otočila a řekla "Říkal jste cituji: pokud vás mé hodiny nebaví tak můžete odejít. Tak odcházím" rozesmála se celá třída a učitel byl rudý vzteky. Pak zazvonilo a já utekla ze třídy a hnedka v chodbě do někoho narazila byl to Kou! Usmál se na mě a pomohl my vstát úsměv jsem mu oplatila a s jeho pomocí vstala. Ayato mě najednou odtrhl od Koua a zavrčel na něj. Kou dal ruce do obrané pozice a usmál se na mě. "Ještě se uvidíme slečno" řekl Kou a odešel. "S nimi se už nikdy nebav" zavrčel mi do ucha a já kývla. Proč to je tak složité. Ayato mě pustil a já šla na další hodinu. Škola byla v podstatě nudná. Když jsem skončila nacpali jsme se všichni do limuzíny a razili jsme směr rezidence Sakamaki. V autě byl nuda. Opět jsem se válela všude možně. Dala jsem si nohy na opěrku a hlava mi visela dolů. Bavila jsem se jak všichni byli otočení. Ale mou zábavu překazil Reiji. "Jsi jak malé dítě, sedni si normálně a nic nedělej" sedla jsem si zas normálně a skrz zuby procedim "pan zábavu neznám" v tom Reiji zaklapl knihu a zabíjel mě pohledem. Radši jsem si vytáhla mobil a začala hrát hry. Po chvíli jsem se podívala z okna a uviděla že brzy tam budem. Uložila jsem mobil a nachystala si gumičku na prsty. Těsně než auto zastavilo jsem spícímu Ayatovi dala payback. Probral se a já vystřelila z auta. Běžela jsem na zahradu a sedla si k fontáně. Je to tu krásné. "Ty potvoro" zaznělo zamnou a Ayato mě stáhnul do vody. Seděla jsem v fontáně celá promočená. V tom mě něco napadlo. Začala jsem natahovat a dala si obličej do dlaní. Začala jsem brečet a třást se. Ayato na mě prve koukal tak zvláštně ale pak měl provinilí výraz a naklonil se ke mě. Natahoval ke mě ruku aby mě utišil ale já ho rychle stáhla do vody taky. Začala jsem se tlemit jak mentál. Ayato vypadal že mě zabije a to mě rozesmálo ještě víc. "ty jedna-" skočím mu do řeči "úžasná, chytrá, ta lepší?" Zamrkám a uteču do své koupelny. Kde se osprchuju a převleču.
ČTEŠ
Sestra ✔
RandomZa překonání 100 sledování 🎉🎉💓💓 Upíří co jsou skoro bratři. Mají jiné matky ale stejného otce. Co kdyby měli sestru o které neví. Co kdyby to byla kříženkyně člověka a upíra? Ano je to sestra především Subara. Katana Rin Sakamaki má za matku upí...