Šestá kapka 1 část

415 37 0
                                    

Seber se! Nebudeš brečet v koutě! Takhle tě chce vidět! Proč by si mu to měla dovolit?! Křičel na mě hlas v mojí hlavě. Setřela jsem si poslední slzu a její stopu co se dokutálela po mé tváři. Vzala jsem Azusy katanu a stoupla jsem si. Stoupla jsem si do bojové pozice. Byla jsem vyklepana ale připravená čelit svému osudu. Subaru na mě vyděšeně koukal. Pár rychlými pohyby jsem se ho , vyprovokovala' k tomu aby semnou bojoval. Dostala jsem najednou brilantní nápad. Nachala jsem se povalit na zem. Byli jsme v takovém úhlu za sedačkou že na nás nemohl Karl Heinz vidět. Sama jsem se řízla do paže. Sykla jsem bolestí. Subara jsem odkopla a zvedla se. Opravdu to bolelo. Heinz se nechutně usmál. "Jsi tak slabá, takové nic jako ty si nezaslouží žít" řekl a začal se propadat za břicho. Subaru se vzpamatoval od rány. Já ale běžela naproti Heinzovi. Ruka mě příšerně bolela ale to mi bylo fuk. Už jsem byla tak blízko abych ho zabila. Ale na poslední chvíli mě odhodil pryč. Praštila jsem s sebou o stěnu. Hlava mi třeštěla ale nevzdávala jsem se. Opět jsem se postavila na nohy. "Já" vydechla jsem z těžka. "Karle Heinzi" zase jsem se přerývavě nadechla "tě zabiju" vydechla jsem a svalila se na zem. Heinz ke mě došel a vzal si moji katanu. Řízl mě do břicha a pěstí mě uhodil do obličeje. Začala mi téct krev ze rtu. Už jsem ztratila moc krve. Nemůžu už minout! Sebrala jsem zbytky sil a odhodila jsem ho pryč. Stalo se něco co jsem nečekala. Subaru se s ostatními rozeběhl na něj. Zabili ho. Vyděla jsem to. A pak jsem upadla do tmy.
























Kratší ale je to tu😃snad se líbí teď asi ocekavejte 2 část kapitoly okolo soboty, netuším jestli dřív 😅tak papa LOVE YOU 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Sestra ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat