ilk is günüm

10 0 4
                                    

Sabah erkenden kalktım.  Hızılca bir seyler giydim. Yolla çıktım. Yürumeye başladım. Is hakkinda pek bilgim yokti tek bildiğim.Bir moda sirketiydi.
Ama kafam pek dalgindi . Pek bir sey düşünemiyordum.
Ve geldimmm...
Içeri hizlica geldim..
Karşımda kaşlarını catmis ukala bir tip vardi..
Bana "sen yenimisin?" Diye sordu.sadece başımı sallayabildim.
Hemen bana masami gosterdi. Artik benim sekreterimsin dedi. Onada başımı salladim. Hemen odama gel dedi.
Hemen odasina gittim. Bana;
-Demek adin Didem
-Evet.
-Hic is tecrüben oldu mu??
-evet. Daha önce bir sirkette sekreterdim.
-Neden ayrildin? Eger ozel bir nedeni yoksa.
-yok. Sadece birine fazla aşık oldum. Onun için herşeyi bıraktım hiçbir sey umrumda olmadi.
Yavaşca kafasını salladı. Sanki onunda başına oyle bir sey gelmiscesime..
Kafasini bana cevirerek
-Çıkabilirsiniz
Odadan çıktım.. kafami kaldırdığımda ismi yazıyordu. "Batuhan Güneş" yazıyordu.
Hizlica masama ilerledim.
Esyalari biraz inceledikten sonra asagi inip bir kahve aldim yavas yavaş yukarı çıkarken..
Biri bana
-hemen yukarı topanti odasina gel.
Dedi.
Bu patrondu elimdeki kahveyi masama birakip koşarak onu takip ettim. Nefes befese kaldim. Anlasipan bu önemli bir toppandiydi.
Ikimizde kosarak iceri girdik.
Girdigimizde herkes masa da bizi bekliyor.
Hemen oturduk. Kisa bir tanismanin ardindan konuya girdi. Basladi modayi anlatmayi bu yilki kreasyonu anlatmayi. . Birden herkes kafalarini bana çevirdiler.
Dilim tutuldu. Basladim bir seyler söylemeye herkes beni pür dikkatla dinliyo her dedigimi hayran kaliyorlarmis gibi konusmami bitirince herkes ayaga kalkip beni alkislamaya başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bugün Dünden Sensizim...!!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin