LÜTFEN HİKAYEYİ OKUDUYSAN OY VER VE KISADA OLSA YORUM YAP RİCA EDİYORUM ÇÜNKÜGERÇEKTEN YAZMA İSTEĞİMİN GELMESİNİ İSTİYORUM.SEVİLİYOSUN:D
KEYİFLİ OKUMALAR..
Farklı pencere..
Aynı manzara..
Ne kadar mutsuz olacağım,ne kadar üzülebileceğim,sonunda başıma neler gelebileceği düşünmeden yaşamak...Nasıl ha sizcede kulağa hoş gelmiyor mu?Ben kimseyi umursamam.Yaptığım hiçbirşeyinde hesabını vermem.hesapsız kitapsız yaşıyorum aslında.Fazla soğukkanlıyım,fazla sinirliyim,fazla sorumsuzum fazla fazla fazla.. Hayatımda herşey fazla sorunlar sorunlar sorunlar sorunlar.Pekiii bu umrumdamı?Kalçalarımdaki çatlaklar.Burnumun üzerindeki saçma çiller.80 beden küçücük göğüslerim.Çokta ince olmayan belim.Kocaman ayaklarım.Şekle sokamadığım ve hala rengini bilmediğim inatçı saçlarım.sinirlenince,utanınca ya da herhangi küçücük bir heyecanlanmada kızarıveren yanaklarım.Kimin umrunda?Hiç birzaman mükemmel olamamak kimin umrunda?Ben buyum aklına estiğini anında yapan küçük başbelası,çoğu zaman mercimek beyinli,sakar,aptal bir kızım Hiçbir zaman çifte standartı bol hayalleri olan biride değilim Ve güçlüyüm..Evet güçlüyüm hayat önüme ne kadar zorluk çıkarırsa çıkarsın göğüs gerebilecek potasiyeldeyim.Üstelik etrafımdakiler-annem ve birkaç arkadaştan başka kimse değil-zeki olduğumu söyleler.Ha birde babam..Benim babam yok.Anlıyacağınız küçük yaşta terk edilmeye başlanan zavallının tekiyim.Hayır hayır kendime acımıyorum asla.Böyle aptallığı sadece aciz insan müsveddeleri yapar.Ama bazen gerçekten güçlü olmaktan yorulduğum zamanlar oluyor.Hani bende insanım ya bütün sorunlar üst üste gelince bunalıveriyorum.İşte o zaman çocuklar gibi tavan arasına gizlenip eski oyuncaklarımla oynarım.Evet bazılarınız eşşek kadar olmuş hala oyuncak oynuyor bu saf falan diye içinizden geçirmişsinizdir.Evet oynuyorum.Oynuyorum çünkü sadece çocuklar hiçbirşeyden habersizdir.Hayatın tadını çıkarırlar.Bende çocuklaşıyorum hep işte.Aslında bakmayın böyle konuştuğuma her zaman bir umut vardır benim için.Eğlenceliyimdirde.Beiki bazende şaşkın ördek yavrusu..İşte.İşte ben buyum.Ve aslında yaşamayı seviyorum.Çiçekler güzeldir,kelebekler güzeldir,yağmur güzeldir yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı,denizler üzerinde süzülen martılar güzeldir,bir bardak sıcak çikolata güzeldir,kitaplar güzeldir,sonbahar güzeldir,ağaçların sararan yaprakalrı güzeldir,Aslında dünya da güzeldir tek sorun şu ki insanlar var.
EĞER HİKAYEYİ OKUDUYSA LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMA KISADA OLSA YORUMDA YAPARMISIN?SEVİLİYOSUN
KEYİFLİ OKUMALAR..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAGIC
Фанфик"Gerçekleştirilmesini istediğim çok hayalim var.Sadece.Beni.Bırakma..Hiçbir zaman.-Lee"