SELAAAAAAM AÇIKLAMAYI ÇOK UZUNU YAZMIYCAM SADECE YORUM VE VOTE BIRAKMAYI UNUTMAYIN TAMAM MI?LÜTFEEEN GELECEK BÖLÜM İÇİN GÜZEL ŞEYLER OLACAK ASDFGH
KEYİFLİ OKUMALAR..
Boğazımı zorlukla temizlerke irkilip onu cevapladım.
"Ne özürü?" Bir yandanda bugünün ne kadar boktan bir gün olduğunu düşünerek kendime küfrediyordum.Aslında ne için geldiğini gayet iyi biliyordum.Yanıt çok gecikmeden geldi
"Hadi ama ne için olduğunu biliyorsun." derken kolumdan tutp beni yatağıma sürükledi ve sakince oturttu ardından oda yanıma çöktü.
"Sanırım gerçekten saçma sapan davrandım"
Saçma sapan mı?Gerçekten mi?Bu hafif kalırdı ahmak
"Tam bir göt gibi" diye onu düzelttim aniden.
Hafifçe kıkırdarken devam etti"Tamam öyle olsun."
O bana öylece bakarken ben inatla susukunluğumu sürdürdüm.Tabiiki susacaktım sonuçta yaptığı saçmalığı düzeltip ayaklarıma kapanması gereken oydu.
"Birşey demeyecek misin?"
Evet diyeceğim budala herif sen piçin tekisin umarım burdan çıktığında kafana kocaman bir şimşek düşer ve sonsuza dek hayatımdan çıkarsın.
"Sana hayır önemli değil diyip vicdanını rahatlatmaya niyetim yok.Yaptığın aptalcaydı.Aslına bakarsan vicdanında sende gerçekten umurumda değilsin."
"Bak aslında ben böyle biri değilim--"
Kesinlikle düşündüğümden çok daha iğrenç birisindir sümüklü böcek.
Sözünü keserken devam ettim sanırım hem iç sesim ona cevap verirken hemde ona laf yetiştirmek zor oluyordu.
"Egoist,kendini beğenmiş,kiibirli,bok beyinli frijit olduğunu inkar mı ediyorsun?"
"Tamam cidden bu kadar yeter.Sadece iki normal insan gibi diyalog kuramazmıyız.Açıklama yapmama izin ver."
YETMEZ!!!Ölmelisin bence.
"Açılamanla ve ne kadar üzgün olduğunla ilgilenmiyorum."dedikten sonra "Şimdi git."diye de ekledim.
"Sen beni affetmeden gitmiyorum.Ayrıca beni dinlemek zorundasın.Sadece Louis bana senin benimle tanışmak istediğini ve bunun için çok çabaladığın konusunda birrşeyler zırvalamıştı sen gittikten sonra bana herşeyi anlattı sonradan ne kadar iğrenç davrandığımı anladım ve--"
Ve buraya gelip saatlerce yürümene rağmen seni o sıcacık,yumuşacık ve sevimli yatağından alıkoyuyorum çünkü ben sümüklü böceğin tekiyim.
"Ne kadar kırıldığımı anlyamazsın buraya her ne halt etmeye geldiysen şimdi defolup git."
"Açıklamam bitmedi küçük hanım ben gerçekten--"
Ben gerçekte bok beyinlinin tekiyim diyeceksen seni ilk gödüğüm andan beri bunu zaten biliyorum.
Sözünü hızla keserken gözlerine iyice odaklandım.
"Hem seninle tanışmak isteyip bunun için çok çabalayan biri olsaydım bile bu kada raptal davranmamalıydın bilirsin,insanlar kırılabiliyor.Ama anlayabileceğini sanmıyorum"
"Hadi ama çok önyargılısın"
Kafamı hızla sallarken"Seni gibi mi?i" diye çemkirdim.
Elimi havada savururken birşeyler söylemek için aralanan dudaklarını birbirine bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAGIC
Fanfiction"Gerçekleştirilmesini istediğim çok hayalim var.Sadece.Beni.Bırakma..Hiçbir zaman.-Lee"