Magıc-1.bölüm"Blind date zırvalığı.."

24 3 6
                                    

HEEY SELAM BEN KENDİ KENDİNE YAZAN YAZAR.SAÇMALADIM BİLİYORUM ZATEN KİMSENİN OKUMADIĞINI BİLDİĞİM İÇİN SORUN YOK İSTEDİĞİM GİBİ ZIRVALAYABİRİM DEĞİLMİ SDFGHJ NEYSE KONUMUZA GELELİM KİMSE OLMAMASINA RAĞMEN BÖLÜM YAYIMLAMAMIN SEBEBİ BUNU ÖYLESİNE YAZIP TERKETMEDİĞİMİ GÖSTERMEK İÇİNDİ BU BÖLÜMDEN SONRA KISA BİR SÜRELİĞİNE YENİ BÖLÜM GELMEYECEK OKUYUCU BULMAM GEREKİYOR SANIRIM KENDİME .SADECE,EĞER BURADAYSAN GİTME. TAMAMMI ÇÜNKÜ EĞER BİRKAÇ YORUM GELMEZSE ÜZÜLÜRÜM BU KADAR KÖTÜ YAZMIŞ OLAMAM DEĞİLMİ? SADECE BİRKAÇ YORUM YAPAN OKUYUCU BULUCAM VE KONUYUDA BİRAZ AÇMIŞ OLURUZ DİYE DÜŞÜNDÜM NEYSE ÇOK UZATTIM ASDFGH YAZIM YANLIŞI VARSA ÜZGÜNÜNÜM.BİRDE İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN SIKICI OLMAMASI İÇİN KISA YAZDIM VE LÜTFEN OY VERMEYİ VE KISADA OLSA BİR YORUMU BENDEN ESİRGEME:(

KEYİFLİ OKUMALAR..

Kurabiyemden bir ısırık daha aldıktan sonra onu yaaşça çiğnedim.derin nefesler alıp verirken  işaret parmağımı kaldırıp salladıktan sonra gözlerimi kıstım ve"Bu saçmalığı unut!" dedim o ise herzamanki gibi kollarını göğsünde çaprazlayıp dudaklarını büzdü."Sadece zararsız bir buluşma" Omuz silkip "Umrumda değil aptal fikirlerini kendine sakla.Ve eğer.. çok istiyorsan o aptal buluşmaya o aptal herifle gidebilirsin. "Aptal demeyi kes aptal!Hem onu tanımıyorsun bile!"dedi kaşlarını çatarken"sorunda bu zaten o aptal herkimse onu tanımıyorum.Ve beni körkütük sarhoş ettikten sonra ki biliyorsun 1 bardak bile bana yeterken beni bir yatağa bağlayıp türlü işkenceler yaptıktan sonrada  herhangi bir çalılığın veya çöp konteynırının kokuşmuş köşesine atmayacağından emin olmadığım kimseyle saçma bir blind date zırvalığına gitmiyorum"

Onu yan gözle süzdüğümde patiklerin ponponlarıyla oynamayı bırakıp bana baktı"Tanrı aşkına daha ne kadar bu odada kendini çürümeye sunacaksın?1 ay. 1 yıl hatta 1 milyon yıl?"Başımı dizlerime indiriken  konuşmaya devam etti."Bak  Lee biraz etrafına bak herkesin bir sevgilisi var" "Bundan banane Molly."diye mırıldandım."Artık şu aptal kabuğundan çık Lee.Evet herkesin sevgilisi var bundan sanane haklısın ama sencede ilk ve son sevgilinden sadece nevresim takımına meyve suyu döktüğü için kıyameti koparıp ayrılman anormal değilmi?"  Ellerimi kaldırıp "Heey o sadece bir nevresim takımı değildi" diye uyarıda bulundum.Sözümü keserken elini havada savurup"Herneyse" diye mırıldandı"Bu buluşma olacak sende bu buluşmaya geleceksin..İsyeteyerek ya da istemeyerek"Bir kahkaha attıktan sonra "Beni zorlayamazsın minik moo" diyiverdim.Biraz düşündükten sonra aklına bir fikir gelmişçesine gözlerini iyice araladı"Evet seni zorlayamam..ama şantaj yapabilirim." "Ha?!  Nasıl yani" "Imm.. sana bir daha elmalı turta yapmam!"Kafamı yukarı kaldırıp kıkırdadım bana aptalmışım gibi bakarken "Hani şu 100 metre ilerideki pastaneden aldığın ve bana ben yaptım diye kakaladığın turtalardan mı bahsediyoruz?"Yüzüme öylece bakarken uzun bir sessizlik oldu.Bense  kotuğa yaslanıp saçma sapan ördüğüm örgüden çıkan saçlarımla oynuyordum.Tanrı aşkına neden basit bir örgüyü bile becerememiştimki.

Bu sefer önümdeki sehpaya oturup ellerini dizlerime koyarak dikkatimi çekmişti."Pekii..Eğer.Bu.Buluşmaya.Gitmezsen...Giderim Lee.Bunu yaparım."Sırtımı dikleştirirken gözlerine odaklandım. "Bu saçmalığı neden  bu kadar önemsiyorsun ki?Eğer geçen gün gittiğin barda birini bulup onunla çılgınlar gibi seviştiysen sonrada hamile kalıp çocuğu aldırmaya kıyamadıysan ve bunu öğrenen o herifte sana çocuğunun annesi olduğun için sana aşık olup Pariste yıldırım nikahıyla evleneceksen ve beni yalnız bırakmak istemiyorsan anlarım seni molly.Ben yalnız kalabilirim ne de olsa artık çocuk değilim."Dedim hala yüzüne bakmazken. "Bunu hala o kokuşmuş battaniyesini atamayan,pembe ayıcıklı pijama giyen.her markete gittiğimizde sana çikolata almadığım için ağlayan ve daha nice saçmalıklara sahip olan birimi söylüyor.Tamam konumuzu dağıtma tabiiki öyle bir planım yok aptal.Sadece..artık mutlu olmanı istiyorum." "Lütfen annemmşsin gibi davranmayı kes.Birazdan ölmeden önce senin çocuklarınla mutlu olmanı istiyorum bu yüzden bulduğun ilk zengin kocanın kucağına atla ve onu kafala güzel kızım demenden korkmaya başladım." Söylediklerime kahkaha atarken omzuma vurdu"Hadiiiii lüüüüüütfen sadece zarasız bir buluşma o kadar."Çokktan dudaklarını büzüp başını omzuna yatırmıştı bile.Bense gözlerimi tavana dikip öylece duruyordum.Beni bugün bilmem kaçıncı kez sarsarken  ona baktım ve duyulmayacak şekilde"Tamam"diyiverdim .Hemen üstüme atlayıp beni öpücüklere boğarken onu kendimden uzaklaştırdım."Fikrimi değiştirmemi istemiyorsan dur"dedim omuzlarını silkti ve yüzüme şeytani bakışlar atmaya başladı.Ben daha ne yapmaya çalıştığını anlyamadan onun yüzünden yemeyi unuttuğum kurabiyeyi ağzına attt. "Aptal"diye feryad ettim ve yanımda duran küçük minderi çoktan koşarak uzaklaşan bedenine fırlattım Kahkaha atraken "Sen.Aptalın tekisin"dedim tane tane daha sonra bacaklarımı sehpaya uzatırken sırtımı tekra koltuğa verdim..

 Hah.Hadi bir buluşma ne kadar kötü olabirki?!

MAGICHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin