Pátek ráno
""Crrrrrr""Kdo zase otravuje!! Vykřikla jsem a pře valila se na bok...Mesengger??Co??What??
Proč mi ňákej Štěpán poslal žádost?No nic přijmu mu to...Zlatooo!! Vstávej!! Musíš do školy!!Křičela na mě mamka ze zdola.Jojo.Zakřičela jsem na zpět...No noc teď jdu do školy po škole mu to přijmu.Seběhla jsem po schodech arychle do sebe naládovala palačinky co mi mamka udělala k snídani s kakaem...
Došla jsem na zastávku.Do školy autobusem se mnou jezdili čtyři kluci a dovolovali si na mě..Došla jsem tam a sedla si pod stříšku zastávky...Jé nejvetší kráva+šprtka přišlaaa..Začali se mi smát...
Na zastávku přišel kluk který se mnou autobusem nikdy nejel..Pamatovala by sem si ho na lidi mám dobrou paměť...Zase se mi posmívali...Ten kluk si sedl vedle mě...
Řekla jsem si že když autobus má zpoždění tak tomu Štěpánovi co mi ja fb poslal žádost o přátelství tak mu jí přijmu ten kluk byl taky na mobile upřímě můj typ.Zmáčla jsem tlačítko potvrdit a tomu klukovi pípl mobil...V tu chvíli jsem si vzala mobil a začala ho porovnávat s tím Štěpánem...
Ten kluk se po usmál a zvedl hlavu a jeho pohled skončil v mém obličeji...Podal mi ruku a řekl.Čau Štěpán.Toho jsem si všimla..A taky by sem se chtěla zeptat proč si mi poslal žádost o přátelství?...
Protože si hezká...Štěpán mě objal..V tu chvíli začali ti kluci na zastávce mlčet měli otevřenou pusu do kořán...Jo takžee ty se někomu líbíš jooo??? Řekl jeden z tich kluků a opět se začali smát..Hele bejt váma toho nechám řekl Štěpán a stoupl si před ně..
Štěpáne nech je na pokoji něco ti udělají.Hele ne pleť se do toho řekl jeden z tich kluků..Ty zm**e..Řekla dal mu pěstí potom přijel autobus sedla jsem si vedle Štěpána a zeplala se ho jak to že sem ho tady ežtě neviděla...
Štěpáne co tady děláš? ? Já jsem tě tady ežtě neviděla.Včera večer jsem se přistěhoval je mi 18 a bydim tady sám...Aha hele mamka mi říkala že mohu dnes ven nechceš jít po škole se mnou ven?? A nechceš rovnou ty ke mě??
Řekl.Jasně.Řekla jsem spíš zašeptala...Štěpán se ke mě naklonil a chystal se mi dát pusu já jsem ho pohladila pi tváři a nechala jsem ho bylo to příjemné.Pak autobus zastavil..Nechtěla jsem se od Štěpána odtrhnout ale věděla jsem že musím.
.Došla jsem ke skříňce zjistila jsem že Štěpán má skříňku 4 skříňky ode mě...Když jsem se převlékla šla jsem za Štěpánem se rozloučit skříňku měl sice skoro u mě ale třídu měl přes celou školu došla jsem k němu a dala mu dlouhý polibek..On mě mezi tím objímal a pam mě chytil za zadek...
Ouuu Bax si našel holkuuu...V tu chvíli jsem se od něj odtrhla a čekala co Štěpán řekne...Bylo tam trapné tico...Kdo jsi?? Řekla jsem s úsměvem na tváři...Co ty mě neznáš?? Řekl a začal kňučet ne sorry neznám...Jak to že mě tvoje holka jako nezná!?
Řekl a ušklíbl se na Štěpána.Já nejsem jeho holka!! Řekla jsem tomu klukovi a udělala uražený úšklebek.Nezlob se..Řekl flirtovně a plácl mě po zadku...Hele nehrabej na ní!! Řekl naštvaným hlasem a ojal mě...Ježíš Štěpáne vůbec mi to nevadí...Řekla jsem...
Ale příště se zeptej...Řekla jsem a uchechtla jsem se...A jak se jmenuješ?? Řekla jsem s úsměvem na tváři jako sluníčko...J-já jsem Herdyn emm teda Pawel...Nauč se mluvit broučku...Řekla jsem a dala mu pusu na tvář...
Heejj a co já řekl skleste Štěpán...Na tebe by sem ne zapoměla...Přišla jsem k Štěpánovi a dala jsem mu dlouhý fransoufák.Heej to je ne férový!! Řekl Pawel.Ale je to férový..Řekla jsem a běžela do sé třídy...
Učení proběhlo uplně jako vždy.O velké
přestávce jsem se stavila u Štěpána ve třídě...Vešla jsem do vnitř a Štěpán mě přitiskl ke zdi a začal mě líbat.Jeho třída asi dobře věděla co je zač...Ooo Bax má novou...Vůbes jsem si toho nevšímala a nechala se dále unésat jeho sladkými polibky...Pak bohužel zazvonilo na hodinu a já musela běžet.Cestou jsem potkala Pawla ale s tím jsem se moc tak nebavila jenom takové to
,,Ahoj" ,,Čau" Po další hodině jsem za Štěpánem jít nemohla protože by sem to nestihla...Pak uběhli další 4 hodiny...Konečně zazněl zvonek na ohlas konec osmé hodiny...
U skříněk jsem potkala Štěpána.Rozeběhla jsem se na proti němu a dala mu dlouhý polibek...Pak jsme vyrazili k Štěpánovi já jsem mamce napsala že jdu ke kamarádce vše mi odsouhlasila a já už se pak jenom věnovala Štěpánovi...
Doma to měl pěkné pak jsme si řekli že by sme se mohli podivat na ňáký film podivali jsme se na horror červená karkulka.Já jsem se bála tak jsem se tiskla na Štěpána.Ten se jenom usmíval a po chvílích mě políbil do vlasů...
Pak jsme si dali trochu hodně alkoholu hodně se to zvrtlo začali jsme se líbat až k tomu došlo že jsme se spolu vyspali mamka si myslela že jsem u kamarádky a u mě znamená že když u kamarádky jsem v pátek tak tam i spím...Šli jsme spát okolo 1 až 2 ráno...
Tak tady máte další kapitolu Fan Fikce dnes bohužel jen 909 slov doufám že se vám to líbilo.Budu někdy dělat takhle dlouhé a někdy kratší
Pac a pusa :*____________________________________
Děkuju za přečtení a budu ráda za komenty a vote :*
ČTEŠ
Baxtrix, Herdyn a Wedry FF | Baxtrix,Herdyn, Wedry
FanfictionJmenuju se Kristiana ale přála by sem si aby ste mi říkali Kristy.Je mi 17 let.Žiju jenom s mamkou...Tátu mi v šesti zastřelili...Jó pracoval v mafii.Už od té doby co tátu zastřelili tak jsem se stýkala s klukem jménem Pavel ale potom byl konec,s ní...