,,Paní Johnsová jste vpořádku ale měla by jste si dávat pozor když jste...",,Co jsem!?" Vyhrkla jsem na doktora.,,No jste těhotná"...,,Jste v 2 měsíci.",,Co!?" Opravdu dlouho jsem se tam dohadovala.
Pak jsem šla za Pawlem a všechno mu to řekla...Ten na to ani nic neřekl . Když jsme přijeli domu tak se mi Štěpán omlouval ale to nevěděl že jsem těhotná...,,Štěpáne?"Řekla jsem neklidným hlasem.
,,Lásko promiň já nechtěl..."Omlouval se mi...,,Štěpáne já...",,já..",,Co ty??" Řekl už trochu naštvaně...,,Já jsem těhotná...",,Coo!!"Vykřikl že to museli slyšet i na druhém konci světa...,,Tak že ty se mnou chodíš, pak spíš s mejma spolubydlícíma,co kdyby jsem si pořídil další spolubydlící aby si měla s kým spát!?"
,,Ty debile já sem těhotná s tebou!!",, P-počkat tak že já budu táta!?"Řekl s nadčením...,,Ne,dítě se mnou čeká jednorožec!!"Řekla jsem a zasmála se...Kluci šli večer do baru tak jsem šla spát už v 20:00 hodin...
Kluci odjeli a já šla do postele, ale na schodech jsem zakopla a spadla rovnou na břicho šla jsem zvracet a pak se mi začala hrozně moc motat hlava a začali se mi podlomovat obě dvě nohy...Dobelhala jsem se do postele a šla spát...
O půl noci jsem se probudila s hroznou bolestí břicha...Zavolala jsem si záchranku...Naložili mě do záchranky...Když kluci přijeli tak viděli jenom na zahradě sanitku ani vůbec nevěděli co se děje...
Štěpán v mžiku byl na zemi a prosil ať se mi nic nestane...Šel pro klíče a jel s Wedrym a Herďou do nemocnice...Já jsem se probudila v bílé mísnosti...
Dovolili mi si zavolat komu budu chtít...Každý by asi zavolal svému klukovi ale já zavolala jediné kamarádce co jsem měla,jmenuje se Anet...
Rozhovor**
Já: Ahoj Anet mohla by sem tě o něco poprosit??
Anet: Jasně co potřebuješ?
Já: Anet sem v nemocnici a o Pusinu se nemá kdo postarat...
Anet: Jedu k tobě domu a ežtě dneska přijedu...Jo?!
Já: Děkuju Anet si fakt hodná.Ahoj
Anet:Ahoj
Po telefonátu ke mě přišel doktor a řekl že mě můj přítel přišel na návštěvu.Popravdě teď by sem nejradši Štěpánovi utrhla hlavu!! Dobře vím že v nemocnici jsem kvůli němu...
,,Haló paní Johnsanová vnímáte?" Doktor mi zamával rukou před obličejem a já se okamžitě probrala...,,Ano? Co jste potřeboval?",,Jestli může přijít ten váš přítel?",,Jo.."Řekla jsem otráveně.A spadla do postele...
Pak už jenom přišel Štěpán a kluci...,,Co je!" Zařvala jsem na Štěpána.A Odvrátila od něj zrak...,,Si v pořádku?",,Já fakt nechtěl!",,Nevím...",,Ežtě mi to neřekli...",,Pane doktore je jí něco?!"Řekl Štěpán...
,,Paní Johnsová je naprosto v pořádku ale...",,Co ale?!"Vykřikl Štěpán.,,Ale dítě to ne přežilo..."Štěpán padl na kolena a začal brečet...,,Štěpáne..."Řekla jsem a pokusila se zvednout z postele...Bohužel se mi můj pokus nepodařil a spadla jsem spátky do postele...
,,Paní Johnsová budete tady týden a pak vás propustíme domů..."Oznámil mi doktor...Za nedlouho za mnou doktor přišel s tím že mám další návštěvu...
Okamžitě jsem věděla že je to Anet s Pusinou.Vím do nemocnice psi nemohou ale Pusina jim nevadí . Po pravdě řečeno se s doktorem hodně známe, Pusinu jsem dostala od doktora protože je to pán co s mamkou dříve chodil do práce...
Odsouhlasila jsem aby přišla a pak mi dala Pusinu,byla jsem moc ráda že Pusinu a Anet zase vidím...Anet mi přinesla velkou tašku s oblečením.Po hodinové návštěvě musela Anet odejít...Slíbila mi že mě bude každý den naštivovat...
Chtěla jsem si tam Pusinu nechat aspoň na 1 noc ale nemohou mi jí tu nechat...To mě naštvalo ale stejně jsem hned vytuhla...
Ráno***
Probudila jsem se a nademnou byl jen Wedry a Herdyn...,,Kde je Bax?"Zeptala jsem se kluci se na sebe jenom podivali a ne odpověděli...,,Emm..."Vykoktali ale pořád mi to nedalo...,,Kluci kde je?!",,Po pravdě!"Dodala jsem a pořád čekala na odpověd...
,,On řekl že sem nebude každej den chodit..."Odfrkla jsem si a zavřela oči...Zase jsem vytuhla...Nemohla jsem být ani na mobilu moc velká nuda...Pak jsem cítila jenom sliny co mi kapou do obličeje...
Hned jsem to poznala tak jsem dělala že spím, byla tam Pusina a snažila se mě probudit...Když jsem 3 minuty dělala že spím tak si mi lehla na obličej a začala kňučet...,,Pusino!" ,,Já nespím."Řekla jsem mezi smíchem a začala jí hladit...
,,Pusino moc ráda by sem tě vyvenčila ale nemůžu.."Řekla jsem sklesle...Když Anet odešla...Tak přišel doktor že mám další návštěvu.Bylo mi to divné...,,Matka ta by nepřišla,kluci už tu byli a po druhé by nepřišli a Anet s Pusinou tady taky byli...
",,Tak kdo by to mohl být??"Řekla jsem si sama pro sebe a návštěvu odsouhlasila.Do mísnosti přišel kluk měl kytku a bonboniéru...,,Ahoj."Řekl a věci položil na stůl...Neřekla jsem vám celí můj příběh...
Den před tím než mi Štěpán poslal žádost na Facebook tak jsem se rozešla s jedním klukem jmenuje se Lukáš.A ten Lukáš se mi teď oběví v dveří nemocnice!! To si dělá prdel!! Nic jsem neříkala a on měl úsměv jako sluníčko na hnoji...
,,Co chceš!?" ,,Život už si mi hodně zničil!!"Řekla jsem otráveně a Odvrátila od něj zrak.,,Chci se ti omluvit za to co jsem ti udělal...",,Promiň zapoměla jsem co si mi udělal!!" Dobře to vím ale chci se rozbrečet aby vypadnul a když si to řeknu v hlavě tak se v životě nerozbrečím...,,No tak říkej.."Vybalila jsem na něj...
Tak tady máte další kapitolu Fan Fikce dnes bohužel jen 954 slov. Doufám že se vám to líbilo.
Pac a pusa :*____________________________________
Děkuju za přečtení a budu ráda za komenty a vote :*.
ČTEŠ
Baxtrix, Herdyn a Wedry FF | Baxtrix,Herdyn, Wedry
FanfictionJmenuju se Kristiana ale přála by sem si aby ste mi říkali Kristy.Je mi 17 let.Žiju jenom s mamkou...Tátu mi v šesti zastřelili...Jó pracoval v mafii.Už od té doby co tátu zastřelili tak jsem se stýkala s klukem jménem Pavel ale potom byl konec,s ní...