Ráno když jsem se probudila tak Štěpán v posteli nebyl...Zavírala jsem oči ale najednou mi Štěpán přinesl do postele snídani. ,,Děkuju."Řekla jsem a dala mu pusu na čelo...,,Kristy jdu si něco zařídit tak nikomu neotvírej a buď hodná.",,Ano?"
Řekl a pousmál se.,,A dostanu pak lízátko?"Řekla jsem a za tvářila se jako 3leté dítě...,,Dostaneš jich kolik chceš ale nikomu neotvírej buď poslušné kůzlátko...",,Ano??"Řekl a já se znova kulišácky za tvářila.,,Ano!"Řekla jsem s nadčením a Štěpán odešel.
Pak když jsem si z pořádala snídani tak jsem zamouřila oči a šla zase spát...,,Baxi??",,Otevři zapoměl jsem si klíče!!"Zakřičel někdo za dveřmi.Vím Štěpán řekl buď poslušné kůzlátko.Ale tenhle hlas už jem slyšela.
Měla jsem jenom kalhotky a triko ale svědomí mi řeklo že mám jít otevřít ani sem si to neuvědomila že nejsem oblečená.,,No taak Baxii!!"Ozvalo se zase za dveřmi...
Došla jsem tam a otevřela.,,No ty vole!!",,Kristy!?",,A Bax??"Ozvalo se po té co jsem otevřela dveře stál tam Pawel...Až pak jsem si uvědomila že nejsem oblečená tak jsem přes sebe hodila deku.,,Promiň neuvědomila jsem si to.."
Zakřičela jsem a odběhla do postele...Pawel si sedl na postel a pak jsme si povídali.Najednou přišel Štěpán s puketem růží do dveří.
,,Ty vole Herdyne nemusíš mi balit mojí holku!!"Zakřičel.,,Kristy říkal jsem ti nikomu neotvírej a buď poslušné kůzlátko!!!",,Baxi klídek joo??",,Holku a tak hezkou nazývat kůzletem!?",,Co se tady děje!!"Zakřičel někdo z druhého pokoje.
Najednou vyšel ňáký kluk z druhého pokoje jen s boxerkami a trikem.Já jsem se zasmála a hlavu zabořila do peřin...,,Ty vole Baxi tak ty takhle?"Řekl ten kluk...,,Štěpáne kolik jich tady jako ežtě máš?"Něco sem vám řekl jak tobě Kristy tak i nim...
,,Vy mi nelezte do pokoje a ty Kristy buď poslušné kůzlátko.",,Jasný!?"Řekl Štěpán.,,A dostanu ty lízátka?" Řekla jsem sklesle Štěpánovi.,,Ne!!"Řekl rozčileně Štěpán.,,To víš že jo kotě".Řekl ten kluk a mrkl na mě...
,,Hejj!"Řekla jsem naštvaně.,,Já nejsem kotě já jsem neposlušné kůzlátko."Řekla jsem a začala se smát . Štěpánovi to srandovní nepřišlo...Odvrátila jsem pohled a odešla do koupelny Pawel a ten druhý kluk na mě koukali s otevřenou pusou...
Když jsem se vrátila z koupelny tak jsem se jich ptala proč si říkají Bax, Herdyn aaaa...
,,Jak se jmenuješ?"Řekla jsem s úsměvem na tváři.,,Já Radek ale říkej mi Wedry...",,Pawl..."Nedořekla jsem protože mě přerušil...,,Říkej mi Herdyn...",,Ne!!",,Radku tobě budu říkat Wedruška a Pawle tobě Herďa.."
,,A panovi uraženému mám říkat jak..."Řekla jsem a podivala se na Štěpána...,,Bax..."Zakňoural...,,A vlastně proč si tak říkáte???",,My sme jůtubeři to nevíš?",,Ne..."Řekla jsem...,,Zvoní mi mobil omluvte mě prosim."Řekla jsem a odběhla...
*****
,,Co se děje?" Zeptal se mě Bax když jsem přišla ubrečená zpět do Baxova pokoje...,,Volala máma..."Řekla jsem ubrečeně.,,No a co??"Řekli všichni tři sborově.,,Vyhodila mě z domu..."Řekla jsem ežtě víc ubrečeně a vrhla se Baxovi do náruče...,,Tak můžeš zůstat tady u nás.."Řekl Bax...,,Děkuju."O týden později
Sobota 23.7.
Ráno jsem se probudila vedle Baxe...Dnes jsem měla narozeniny...Pochybuju že si vzpomenou...Udělala jsem úšklebek . Šla jsem do koupelny a když jsem se vrátila do kuchyně tak tam byli kluci s dortem a dárkami...,,Děkuju už jsem si myslela že si nevzponete."Došla jsem ke každému a po stupně je objala...Od Baxe jsem dostala kytku a slíbené lízátka.Od Herdi kytku s bonbonierou.Od Wedryho kytku a od všech do hromady kameru...
Hned sem jí šla vyzkoušet...Šla jsem na zahradu ale pak tam přišel Pawel a řekl že ví kde se dají fotit dobré fotky...Cestou jsme se stavili na večeři...,,A jejda" Řekla jsem v restauraci Pawlovi...,,Volá mi Bax..."
B: Kde si!! Řekla jsi v 6 a je už osm!!
J: Sorry sem s Pawlem na večeři...
B: No tak nazdar!!
,,Otrava!!"Řekla jsem na hlas...Pawel mě zavezl na to místo...Pak jsme si sedli pod strom a Pawel mě začal líbat...,,Ne.Pawle.Nemůžu."Řekla jsem a odtrhla se od něj..,,Pojď jedeme."Řekla jsem a na sedla do auta.,,Jo už běžím."
Řekl Pawel a běžel do auta za mnou...Dorazili jsme domů a Bax tam stříhal video vypadal docela naštvaně...Večer se to ežtě zlepšilo protože sme narozeniny oslavovali ežtě chlastem...Když došlo pití tak Wedry a Bax jeli koupit další a cestou se stavili v nějakém klubu...
My sme se s Pawlem nudili a zašlo to k....Vy výte k čemu (jo vyspali se spolu) Ráno mě probudilo cinkání klíčů v zámku...A do píí...Bax s Wedrym vešli a okamžitě začali nadávat...
Zvrtlo se to tak že mě Bax kopl do břicha a zasypal mě horou nadávek když mě kopl do břicha okamžitě jsem omdlela..,,Baxi si normální!!"Vyjel po něm Pawel a rozeběhl se ke mě...Okamžitě mě vzal do náruče a odnesl do auta...
V autě jsem se probudila se strašnou bolestí břicha...,,Auu!!" Sykla jsem a chytla si břicho...Čekali jsme v čekárně dvě hodiny nemohu uvěřit že nás nevezmou rychleji řekl Pawel a dal mi pusu na čelo...
,,To bude dobré..."Řekl ňáký kluk vedle náš...,,Vaďák!!"Vypískla jsem přes celou čekárnu...,,Ne James, James Bond...",,Vaďáku s čím ty tady si??"Řekl Pawel...,,Se zatrhlím nehtem fakt hodně to bolí...",,Ne kecám nevšiml sis? Mám zlomenou nohu..." ,,Aha.."
Řekl a ňáký jeho fanynky ho pustili před sebe...Když jsme byli asi 10 z 50 ti tak jsme se konečně radovali...Když jsme konečně přišli na řadu tak mě doktor skontroloval...,,Paní Johnsová jste vpořádku ale..."
Tak tady máte další kapitolu Fan Fikce dnes bohužel jen 970 slov.Doufám že se vám to líbilo.
Pac a pusa :*____________________________________
Děkuju za přečtení a budu ráda za komenty a vote :*.
ČTEŠ
Baxtrix, Herdyn a Wedry FF | Baxtrix,Herdyn, Wedry
FanfictionJmenuju se Kristiana ale přála by sem si aby ste mi říkali Kristy.Je mi 17 let.Žiju jenom s mamkou...Tátu mi v šesti zastřelili...Jó pracoval v mafii.Už od té doby co tátu zastřelili tak jsem se stýkala s klukem jménem Pavel ale potom byl konec,s ní...