#5Proč mi to děláš?!

217 15 1
                                    

,,Tak dělej!" Vybalila jsem na něj a čekala na odpověď...,,Já-já..."Vykoktal ze sebe a nechápavě se podrbal za krkem...,,Já nechtěl sem debil a nikdy si to neodpustím...",,No ale už je p.o.z.d.ě!!!"

Křičela jsem na něj ubrečeně, když v tom přišel doktor a vyhodil ho ven...Zabořila jsem hlavu do peřin a nechápavě usla...Probudila jsem se okolo 2 ráno nemohla jsem usnout a tak jsem zůstala vzhůru.Nad ránem přišel zase ten debil ale tentokrát ho sem nikdo nepustil...

,,Co tady děláš?!"Řekla jsem zuřivě...,,Představ si že jsem přišel za tebou."Po šeptal aby ho nikdo neslyšel a šel ke mě.,,Co po mě chceš!?"Přecedila jsem přes zuby a propichovala ho svým naštvaným pohledem...

,,Jedno jediné."Odpověděl a podíval se na mě perverzním pohledem...,,Ne!"Zařvala jsem nahlas a on mi přiložil prst na pusu aby jsem byla potichu...,,Vypadni."Zašeptala jsem.,,Neboj se..."Řekl.,,Neboj se!? Neboj se!? "

,,Dobře si pamatuju na to co se stalo tak že to tvoje neboj se si strč do prdele!!!"Zařvala jsem a začala brečet...Přiběhl doktor a Lukáše odvedli pozítří jedu konečně domu za Štěpánem!Hrozně moc se těším..

****
Uběhlo to hrozně moc rychle.,,Dnes jdu domů!!!"Přišel do mého pokoje doktor a já začala dělat že spím...,,Taak Kristyáno dnes jdeš domů!"Vyjekl doktor a něco zapisoval...

,,Konečně!!!"Zakřičela jsem přes celí pokoj a začala si balit věci....Na chodbě byl Pawel, objala jsem ho a kamarádsky jsem mu dala pusu na líčko...,,Moc rád tě vidím."Špitl mi do ucha když jsme se objímali...

,,Já tebe taky."Řekla jsem a přitiskla ho k sobě ještě víc.,,Tak pojď ."Řekl a chytl mě za ruku..Já jsem si jenom odkašlala a podivala se na Pawla jako že fakt, ne...,,Ehm...Jo sorry".Řekl a smutně se za tvářil...Sedli jsme do auta a jeli jsme...,,Ale ne domu...",,K Anet..",,Počkat k Anet!!"

,,Jo těším se!",,A hlavně na Pusinu!",,Ehmm..."Odkašlal si na hlas Pawel...,,Počkat já to řekla na hlas!!",,Oo kurwa!!",,Kdo je Pusina?!"Řekl ne jistě Pawel...,,Ehmmm..",,Počkej si až tam dojedem."Řekla jsem a usadila se na místo...,,Tak jsme tu."Řekl Pawel a čekal na odpověď ale tu nedostal protože už jsem byla dávno venku z auta...

,,Ahoj Aneet!"Vykřikla jsem a rozběhla se proti své nejlepší a jediné kamarádce a Pusině...,,Jo tak já už pojedu řekl Pawel trochu nervózně...",,Kam?"Řekla jsem trochu smutně.,,No ty jsi tady u Anet na týden to nevíš?"Řekl...,,Tak jooo!!"Vykřikla jsem a odběhla za Pawlem ojala jsem ho a běžela k Anet domů...

Né neumřela jsem pořád žiju ale nemám čas vím je to hodně, hodně, hodně krátké ale mám plány dnes bohužel jen 475 slov doufám že se vám to líbilo.
Pac a pusa :*

____________________________________

Děkuju za přečtení a budu ráda za komenty a vote :*.

Baxtrix, Herdyn a Wedry  FF | Baxtrix,Herdyn, WedryKde žijí příběhy. Začni objevovat