2️⃣

116 10 3
                                    

"Luke åben den fucking dør og få dig og din pingvin røv herud!" Jeg blev vækket ved nogen der råbte på den anden side.

Der blev banket hårdt på min dør og revet i håndtaget utallige gange. Hvad fanden?

"Lucas åben!" Blev der råbt igen. Jeg rejste mig op og hev døren op. "Lu- Uhm?" 3 drenge stod og kiggede forvirret på mig.

Jeg løftede det ene øjenbryn og lænte mig op af dørkarmen.

De kan da ikke bare komme og vække mig?

"Og i er?" Spurgte jeg flabet og gned mine hænder i mit ansigt. En af dem rakte sin hånd frem. "Calum. Calum Hood."

Hood? Sjovt?

Jeg tog imod den og smilte stille. "Sille. Sille Hood." Han tog sin hånd til sig og kiggede mærkeligt på mig.

"Nå meeen. Vi kan DSV ikke lege James Bond mere Sille. Ses!" Og idet den krøllede sagde det blev min dør smækket brutalt i.

Unge mennesker nu om dage.

Jeg grinte for mig selv og tog så noget tøj på. Ikke noget spændende. Blot en hoodie og jeans.

Jeg besluttede mig for at gå ned i restauranten og få noget morgenmad. Og gæt hvem jeg mødte. Calum og de andre. Men de havde nu en ekstra med.

Det må være ham der Luke/Lucas fyren? Han er vel meget pæn. Men det er de alle vel?

Jeg fik øjenkontakt med den blonde som jeg gætter på er Luke. Han puffede til Calum og Calum nikkede så.

De drenge er mystiske..

My life with 4 boys. A.ITahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon